ЛАГЕРИ ЗА СМЯНА ГОЛЯМ БРОБЛЕМ !

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 12.07.2008
Местоположение: софия
Кара: Е 39 523i

ЛАГЕРИ ЗА СМЯНА ГОЛЯМ БРОБЛЕМ !

Мнение от kalata8603 » 29 Яну 2009, 21:27

ЗДРАВЕЙТЕ КОЛЕГИ ! проблема е следният! разтропа ми се баварата ! :roll: колата е 96-та година лимузина .......проблемът е в задните лагери ! та значи отивам днес при майстора да сменям лагери и той ми казва че не може да си смени защото след като отвъртя джантата болта който крепи главата е клеясал и ръждясал и не може да се отвърти ! каза ми че решението е - режем болта и си търся нова полуоска....защото и тя заминава когато среже болта ! искам да попитам дали някой се е сблъсквал със подобен проблем и дали има друго решение ! :help: :help: :help: и дали може със някакъв преубразовател за ръжда да оправим проблема ! :help: :help: :help: :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2196
Регистриран на: 6.03.2008
Местоположение: гр. Свищов
Пол: Мъж
Кара: Peugeot 307 HDI

Мнение от Kambe » 29 Яну 2009, 21:32

ми колега пробвайте с проникващ спрей за ръжда на ВЮРТ, доста е ефикасен, пръскаш и чакаш 3-4 минути да попие, дано стане
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 156
Регистриран на: 12.08.2008
Местоположение: BG

.......

Мнение от GRECE » 29 Яну 2009, 23:03

Здрасти Колега,След напраскването сас Спрея както Колегата спомена пробваите с пистолет на ваздух които служи за развиването на джантите слага се на по големи атмосвери като сила,само Ти трябва такав накраиник за размера на гаиката за да сложи6 на пистолета.Пробваи ,дано да стане. :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2055
Регистриран на: 3.04.2003
Местоположение: London N15 / Пловдив Тракия City
Пол: Мъж
Кара: Каквото ми попадне .
Мечтае да кара: Поне 790 iL xaxaxa
Детайли за колата: Лачена 39_ка .

Мнение от AGT » 29 Яну 2009, 23:36

Нагряване му е майката и всеки майстор го знае.
Съвет от КАТ !
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 27.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Разумно
Детайли за колата: Измамна

Мнение от beco109 » 29 Яну 2009, 23:39

Да и аз щях да напръскам но я си представете, че нито с клуч нито с пистолет се развие. Много ще танцувам тогава със секача и чука и тогава ще се размина само с две гайки или една. Може би от другата страна може и да се развие. :drinking:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 461
Регистриран на: 20.10.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е36 325 ТД

Мнение от matros » 29 Яну 2009, 23:40

Аз като смянях лагерите ходих до един Тир сервиз и провах с пистолета за отвиване и не можаха..............И стана с хубава ;вложка; и дълго рамо(тъба).Внимаваш да не усукваш настрани.Дано не са ти заоблили гайката щото тогава ще е тегаво

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 156
Регистриран на: 12.08.2008
Местоположение: BG

........

Мнение от GRECE » 29 Яну 2009, 23:51

Пробваи Колега с всичко което сме Ти писали пистолет,вложка,нагряване и т.н, само незнам резбата дали не е обратна да се развива на дясно а на ляво да се завива.Нека някои Колега да каже.
Последна промяна GRECE на 30 Яну 2009, 0:06, променена общо 1 път

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 29 Яну 2009, 23:56

Kambe написа:ми колега пробвайте с проникващ спрей за ръжда на ВЮРТ, доста е ефикасен, пръскаш и чакаш 3-4 минути да попие, дано стане
и ВД-то върши чудеса :D
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Мнение от Борис_Малинов » 30 Яну 2009, 0:02

Колега поздрави на майстора:
Толкова ли е трудно тази гайка за разцепи със секача,и е даже на удобно място.
Нека вземе един тесен секач и просто ти е среже.....
А и този болт(ексцентричния),който служи за регулирането на сходимоста на задната гума също ще ти се скъса.Така,че си го купи и него барабар с шайбите.Струваше около 17лв.
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1688
Регистриран на: 19.02.2008
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: E39 530d touring

Мнение от cucko » 30 Яну 2009, 0:13

Една здрава заварка прави чудеса да му отвъртите болта...... Изображение

Турете някакъв як детайл и заварявате върху болта...после го отвъртате и ето ти развит болт... ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 22.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: от малък
Мечтае да кара: Безаварийно

Мнение от C8699HX » 30 Яну 2009, 0:28

AGT написа:Нагряване му е майката и всеки майстор го знае.


Докато не стане червено даже малко към синьо :D :D :D После едно шише вода и би трябвало да стане,ако не пак същото и няма вариянт да не стане;) Успех :yes:
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Мнение от stony1 » 30 Яну 2009, 1:00

Колега, на баварката не съм сменял лагери, но на вектрата смених двата предни и там имах проблем с ръждясали болтове. Нямах под ръка нищо друго освен спирачна течност и използвах нея. Изчаках 5-10 минути и после нямах проблем с болтовете. Та опитай със спирачна течност, може да стане.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 12.07.2008
Местоположение: софия
Кара: Е 39 523i

Мнение от kalata8603 » 30 Яну 2009, 14:52

колеги проблемат е решен !!! отидох при ясен и той разбира се отрейгира веднага ! направи я за 2 часа ! много съм доволен! благодаря на всикчи който се отзоваха ! темата може да се заключи вече !

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1688
Регистриран на: 19.02.2008
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: E39 530d touring

Мнение от cucko » 30 Яну 2009, 15:16

А така вече се отърва от пишман майстор дето се лакоми за още пари като е решил да направи така за да се намери някаква работа дет да му добавиш още някой лев...все пак се отърва от нова полуоска... :winky: ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 27.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Разумно
Детайли за колата: Измамна

Мнение от beco109 » 30 Яну 2009, 15:27

Поне може да споделиш как ги е развил да за знаем и ни тук за напраед :).

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook