странен проблем с дясното стъкло на 318is
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
странен проблем с дясното стъкло на 318is
Здравейте колеги,смених си венеца на дясната машинка/на моторчето/ за стъклото,преди не работеше- така я взех и затова не знам как е било.Значи като натисна бутона и го задържа -защото те не се вдигат сами до горе дясното се качва 5 см.и се връща в старото си положение а лявото няма проблем.Това като го повторя 2 пъти на 3 тия път стъклото се вдига нормално до горе.Ако стъклото е свалено до половината и заключа колата с дистанционното то не се качва.А ако е свалено до долу няма проблем вдига си се до горе.
Та мисълта ми е може ли да има натрупани грешки или нещо по механиката се еб....а.,въпреки че стъклото се качва без да се запъва имаго тоя ход при отваряне и затваряне.
Някой сблъсквал ли се е с такъв проблем
Та мисълта ми е може ли да има натрупани грешки или нещо по механиката се еб....а.,въпреки че стъклото се качва без да се запъва имаго тоя ход при отваряне и затваряне.
Някой сблъсквал ли се е с такъв проблем
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
vld написа:Прочети тази тема и много неща ще ти се изяснят![]()
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=5733
Мерси колега ,прочетох я но не видях нещо по моя случай.
Най вероятно е натрупало грешки.
Така и не разбрах в сервиз или с откачане на батерията.
И все пак ако някой се е срещал с този проблем нека каже ще бъда благодарен.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Няма какви грешки да натрупа
Криви водачи ,раздрани уплътнения .там някъде е причината.
Това което се получава е в следствие на това че на моторчето му става трудно движението и затова спира,а когато тръгне от крайно долно положение не се усуква толкова ,че да срещне затруднение.
Вариант е самата машинка да е поизносена и да има луфт на кръстачката ,от където също се получава осукване

Криви водачи ,раздрани уплътнения .там някъде е причината.
Това което се получава е в следствие на това че на моторчето му става трудно движението и затова спира,а когато тръгне от крайно долно положение не се усуква толкова ,че да срещне затруднение.
Вариант е самата машинка да е поизносена и да има луфт на кръстачката ,от където също се получава осукване


vld написа:Няма какви грешки да натрупа![]()
Криви водачи ,раздрани уплътнения .там някъде е причината.
Това което се получава е в следствие на това че на моторчето му става трудно движението и затова спира,а когато тръгне от крайно долно положение не се усуква толкова ,че да срещне затруднение.
Вариант е самата машинка да е поизносена и да има луфт на кръстачката ,от където също се получава осукване
Мерси за инфото,но при мен се качва след 2 упражнения както съм го написал и то съвсем мазно без да скърца,тропа или нещо друго.Ако е нещо криво то ще го откаже въобще да качва или ще трябва 5,6,7... пъти да пробвам примерно за да тръгне и не е гаранция че ще тръгне.Винаги от втория път тръгва и няма значение дали вратата ще е отворена или затворена/уплътненията са ми здрави/ стъклото няма и грам признак да се усуква мотора не се тормози -просто спира и се връща в положението от където е тръгнал и така 2 пъти и на третия хоп и до горе.
Чак сега видях,че има още 2 модератора честито и успех .
Последна промяна srd на 17 Ное 2008, 15:13, променена общо 1 път
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
И при мен беше така и се усещаше леко "мъчение" от страна на моторчето по време на дигане... една друга идея - махни корите на вратите и наплякай с хубава грес пластмасовите водачи на прозореца... понякога проблема е именно в тях - не се "влачат" както трябва и се мъчи моторчето..
Смазани са преди два дена, но не с грес.Колеги това се опитвам да обясня рамото не е разбито, мотора/зъбното колело е сменено/има необходимата тяга, каналите не са криви ,пласмасовите водачи са сменени с нови-стъклото се качва и слиза много добре без да се мъчи без да щрака но тръгва до горе от втория път /без значение къде се намира стъклото -горе или долу/ иначе се качва 5 см. и се връща до положението на което е бил.Ако го брои за край защо ще го връща първо и второ зощо после го качва до горе без да има проблем,
трето защо несе качва от средата когато колата се затваря с дистанционното, а като е в долно положение тръгва без проблем и се затваря?
четох нещо че когато е сваляна батерията се получавали някакви такива неща.
трето защо несе качва от средата когато колата се затваря с дистанционното, а като е в долно положение тръгва без проблем и се затваря?
четох нещо че когато е сваляна батерията се получавали някакви такива неща.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Принципно,когато откачиш акумолатора ,се губи двойното действие на бутона,докато стъклото не направи един пълен цикъл от горе до долу и обратно.
Можеж да опиташ да си свалиш + за малко при затворени стъкла.
Въпреки,че аз съм си свалял акумолатора във всякакво положение на стъклата и не съм имал подобен проблем.
За купе ли става дума?
Можеж да опиташ да си свалиш + за малко при затворени стъкла.
Въпреки,че аз съм си свалял акумолатора във всякакво положение на стъклата и не съм имал подобен проблем.

За купе ли става дума?

vld написа:Принципно,когато откачиш акумолатора ,се губи двойното действие на бутона,докато стъклото не направи един пълен цикъл от горе до долу и обратно.
Можеж да опиташ да си свалиш + за малко при затворени стъкла.
Въпреки,че аз съм си свалял акумолатора във всякакво положение на стъклата и не съм имал подобен проблем.![]()
За купе ли става дума?
Да.
Казваш при дигнати ,ще пробвам но лявото няма проблем.Лошото е че незнам как е било защото така я взех с неработещ десен прозорец.
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Имаш много странен проблем... но с ресет на компа не мисля, че ще стане.. пробвал ли си на свалени кори и уплатнения да гледаш механизма докато контролираш джама - да видиш какво прави при "засичанията" и дали има разлика от случая, когато стъклото се вдига? евентуално за някви "цъкания", пукания или нещо такова... може и моторчето да е кофти..
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Принципно като се закачи колата с карсофт ,можеш да ръчкаш по комфорт модула,но няма някакви специални настройки ,може да ги сваляш и вдигаш стъклата ,да заключиш вратите такива работи колкото за тест.

Mollov написа:Имаш много странен проблем... но с ресет на компа не мисля, че ще стане.. пробвал ли си на свалени кори и уплатнения да гледаш механизма докато контролираш джама - да видиш какво прави при "засичанията" и дали има разлика от случая, когато стъклото се вдига? евентуално за някви "цъкания", пукания или нещо такова... може и моторчето да е кофти..
Не,не и не - снощи разглобих кората и го наблюдавах.Няма никакви признаци на засичане,пукане,усукване или нещо друго което да го затормозява,движи се като в масло,просто спира връща се и така 2 пъти и на 3ия си се вдига до горе без проблем.Няма отворена няма затворена врата.При отворена врата го вдигам и после затварям вратата и то си се довдига до лайсната без проблем.Когато стъклото е в долно положение и вратата е затворена,заключвам с дистанционното и стъклото се вдига до горе без проблем и колата се заключва.Ако стъклото е в средно положение и затворя вратата,направя същото упражнение с дистан. прозореца не тръгва трябва да го сваля до долу и тогава няма проблем.В началото писах че и двете стъкла не се вдигат с едно натискане а трябва да задържиш,да не би пък нещо да има прецакано ще снимам машинките ако това може нещо да помогне.
Иначе мерси много и се извинявам за дългата тема ама като не става.Майстори много ама вече съм им ял попарата.
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=8955818
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=8955820
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=8955817
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Да ти кажа честно остава варианта за проба (ако имаш възможността, разбира се) да смениш цялата механика по джама, заедно с моторчето и т.н... друга идея нещо не ми идва на главата... или ако ти се занимава - да подменяш всеки един отделен чарк докато не се оправи проблема... защото наистина проблема ти е супер странен...
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани