Проблем с теч
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- kilima
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 210
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330d. E90 LCI 325d
Проблем с теч
Здравеите колеги,за пореден път се разочаровах от софииските маистори.Онзи ден закарах колата 320 м52 на ремонт в кварталния сервиз да видя защо ми губи антифриз.Човека забеляза , че течът е от фланеца над перката, в които влиза маркуча от радиатора термостата и тн. и така купих нов той го смени обаче не затегнал въпросниа маркуч на радиатора и днеска пак теч,обаждам му се преди да видя какъв е проблема и тои ми вика да сикупя от бензиностанциата синио шише за запушване на радиатори --как ви се струва този съвет?
Споко, аз изсипах 3-4 кила хубав антифриз на околовръстното от незатегната скоба. Майстора ми е приятел и е изкл.кадърен, но пихме кафета, ядохме банички и т.н. Не е проблем, случва се на всеки да пропусне нещо. Той ми свърши тежката работа по смените... другото лесно.
Не купуваш нищо за запушване на радиатори.
Пробвай да си решиш проблема сам. Неволята учи, а и майсторите не обичат охладителна система, понеже не се обезвъздушава в реалния свят за 5 мин. Огледай, стегни хубаво каквото има, налей, обезвъздуши и си в играта.
Не купуваш нищо за запушване на радиатори.
Пробвай да си решиш проблема сам. Неволята учи, а и майсторите не обичат охладителна система, понеже не се обезвъздушава в реалния свят за 5 мин. Огледай, стегни хубаво каквото има, налей, обезвъздуши и си в играта.
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Проблем с теч
kilima написа:Здравеите колеги,за пореден път се разочаровах от софииските маистори.Онзи ден закарах колата 320 м52 на ремонт в кварталния сервиз да видя защо ми губи антифриз.Човека забеляза , че течът е от фланеца над перката, в които влиза маркуча от радиатора термостата и тн. и така купих нов той го смени обаче не затегнал въпросниа маркуч на радиатора и днеска пак теч,обаждам му се преди да видя какъв е проблема и тои ми вика да сикупя от бензиностанциата синио шише за запушване на радиатори --как ви се струва този съвет?
Този проблем с теча на антифриз от двойната тръба пред термостата при М42 двигател го има при всички автомобили, произведени преди септември 1994 г. Тази тема е широко дискутирана в британските сайтове на БМВ. От 1995 година донякъде са оправили въпросната тръба, доколкото разбрах от английски диаметъра или дебита на антифриза не са изчислени правилно и за това се налага периодично да се притягат скобите, захващащи двата маркуча. При следващия модел М44 тази тръба е пластмасова и с по-малък диаметър. При мойта кола поне 2 пъти в годината ми се налага да затягам скобите. Особено след застудяване имам загуба на антифриз и теча е точно от маркуча, през който влиза антифриз от радиатора. Един от симптомите за недобро уплътнение е меки маркучи след загряване. Нормално при стискане с ръка трябва да се свият до половината от диаметъра.
- kilima
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 210
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330d. E90 LCI 325d
мерси за отговорите колеги интересува ме обаче според вас на такъв двигател редно ли е да се сипват такива прапарати за запушване на радиатор--дв--320-м52 може ли това да е съвет от маистор, мерси предварително
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани