M42 въпрос за въздушния филтър?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
M42 въпрос за въздушния филтър?
Здравейте!
Най накрая се сдобих с Баварка, но май се оказа че въздушния филтър не е за тоя двигател. Както и да е. И без това съм решил да слагам спортен филтър обаче ме е страх да не би и дебитомера след филтъра да не е за тоя двигател
Затова ако някой може да ми каже дали този е правилния ще съм му благодарен!
И още нещо. Входа на дебитомера към филтъра е квадратен а спортния филтър е с кръгъл отвор и няма как да го сложа. Ако някой от вас се е сблъсквал с този проблем да каже как го решил.
http://store.picbg.net/pubpic/70/C1/8c7 ... dd70c1.JPG
Ако е необходимо мога да пусна още снимки.
Благодаря предварително!
Най накрая се сдобих с Баварка, но май се оказа че въздушния филтър не е за тоя двигател. Както и да е. И без това съм решил да слагам спортен филтър обаче ме е страх да не би и дебитомера след филтъра да не е за тоя двигател

И още нещо. Входа на дебитомера към филтъра е квадратен а спортния филтър е с кръгъл отвор и няма как да го сложа. Ако някой от вас се е сблъсквал с този проблем да каже как го решил.
http://store.picbg.net/pubpic/70/C1/8c7 ... dd70c1.JPG
Ако е необходимо мога да пусна още снимки.
Благодаря предварително!
:)
Ами вземи си спортен филтър за кутията 

е30ките са си продали душата на дявола, за да не остареят никога! Всички се страхуват от времето, а времето се страхува от Е30ките
Trust me anything you can do, I can do better than you !!!
Trust me anything you can do, I can do better than you !!!
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Прави се преходник между филтъра и дебитомера, вероятно някъде ги и продават , не знам. Кутията ти е от М43/М42, а твоят двигател е М44, който между другото не е с дебитомер а с МАФ сензор ако не бъркам.
И вземи си смени гофрето след дебитомера
И вземи си смени гофрето след дебитомера

"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
Това със смяната на гофрето /незнаех че така му се вика
/ вече съм го задвижил. Проблема е че преди да го олепя с тиксо беше спукан и смучеше въздух, а колата вървеше добре. След като го олепих обаче колата вече не върви така както преди и това се усеща най вече при ниски обороти. Тъй като оригиналния филтър е почти 2 пъти по-голям от този с който съм в момента, смятам че не върви така добре както със спукания гофрет заради недостик на въздух.
Прав ли съм или проблема е по-сериозен???

Прав ли съм или проблема е по-сериозен???
(OO==00==OO)
\-o------------o-/
\-o------------o-/
Jimbo написа:Това със смяната на гофрето /незнаех че така му се вика/ вече съм го задвижил. Проблема е че преди да го олепя с тиксо беше спукан и смучеше въздух, а колата вървеше добре. След като го олепих обаче колата вече не върви така както преди и това се усеща най вече при ниски обороти. Тъй като оригиналния филтър е почти 2 пъти по-голям от този с който съм в момента, смятам че не върви така добре както със спукания гофрет заради недостик на въздух.
Прав ли съм или проблема е по-сериозен???
едва ли не върви колата в ниските от недостик на въздух през въздушния филтър

търси проблема другаде,няма логика да е вървяла повече когато е бил спукам маншона след дебитомера

моя се беше спукал,и преди да го сменя неможех да карам колата,обуротите се меняха от 500 до 1500 и така постоянно,направо ужас

иди на диагностика да не е нещо дебитомера да се е бъгнал

- svetoslavned
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 198
- Регистриран на: 16.08.2006
- Местоположение: гр.Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E 83 /2.0d /2006
- Мечтае да кара: M 3
- Детайли за колата: Тайна
Пич въздушния ти филтър си е оригиналния, това за което не ти върви колата е ,че от някъде ти смуче въздух, прегледай си всичките въздуховоди и ако видиш някой да е нацепен го сменяй.Обърни внимание на тръбите от моторчето за празния ход(под входящия колектор)УСПЕХ.
свн
- nakoone
- ентусиаст
-
- Мнения: 1237
- Регистриран на: 20.05.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Touring
svetoslavned написа:Пич въздушния ти филтър си е оригиналния, това за което не ти върви колата е ,че от някъде ти смуче въздух, прегледай си всичките въздуховоди и ако видиш някой да е нацепен го сменяй.Обърни внимание на тръбите от моторчето за празния ход(под входящия колектор)УСПЕХ.


- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Le Transporteur написа:Прави се преходник между филтъра и дебитомера, вероятно някъде ги и продават , не знам. Кутията ти е от М43/М42, а твоят двигател е М44, който между другото не е с дебитомер а с МАФ сензор ако не бъркам.
И вземи си смени гофрето след дебитомера
Няма нищо подобно. Двигателят е М42, познава се по двете тръби, в които влизат маркучите на охладителната уредба, които са метални. При М44 тези тръби са пластмасови и не могат да се заменят с металните. Това го знам със сигурност. Дебитомерът си е оригиналния за М42. Познава се по по-големия диаметър на тръбата, която излиза от него. При М44 има измерител за въздуха както казваш Air mass meter, които по никакъв начин не можеш да смениш с дебитомер. Колкото до гофрирания маншон и аз пробвах стария да го лепя със силикон, изкара няколко дена до като си купя нов. Кутията на въздушния филтър е от М43,М42 в по-ранния вариант. За двигателите М42 има и квадратна кутия.
- racing_team_vidin
- ентусиаст
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
кутията за въздушния филтър ми изглежда като от М40, става филтър АР 026 по FILTRON. този филтър го дават за 1,6 , 1,8.Мисля, че за 16 клапана няма да му стигне дебита
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Земи си един К&Н конус, направи му топлоизолация и не се занимавай повече с глупости тамън и звук ще имаш
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
ивчо3 написа:Le Transporteur написа:Прави се преходник между филтъра и дебитомера, вероятно някъде ги и продават , не знам. Кутията ти е от М43/М42, а твоят двигател е М44, който между другото не е с дебитомер а с МАФ сензор ако не бъркам.
И вземи си смени гофрето след дебитомера
Няма нищо подобно. Двигателят е М42, познава се по двете тръби, в които влизат маркучите на охладителната уредба, които са метални. При М44 тези тръби са пластмасови и не могат да се заменят с металните. Това го знам със сигурност. Дебитомерът си е оригиналния за М42. Познава се по по-големия диаметър на тръбата, която излиза от него. При М44 има измерител за въздуха както казваш Air mass meter, които по никакъв начин не можеш да смениш с дебитомер. Колкото до гофрирания маншон и аз пробвах стария да го лепя със силикон, изкара няколко дена до като си купя нов. Кутията на въздушния филтър е от М43,М42 в по-ранния вариант. За двигателите М42 има и квадратна кутия.
Ивчо прогледнах аз, ама я виж маркуча за вентилация на картера де е , мирише ми на сбирщайн...
Явно трябва да е с голямата кутия за филтъра, щото се виждат стойките върху подкалника..
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Le Transporteur, не си личи добре на снимката маркуча за отвеждане на картерните газове къде влиза- дали в подгревателя на смукателния колектор, или е оставен в свободно положение, на естествена вентилация. Иначе си абсолюпно прав за кутията на въздушния филтър. Със сигурност оригиналната кутия е била квадратна.
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Има и една подробност. При двигателите М42, поставени на купе Е30 от 1990 г., отвора на капака за отвеждане на картерните газове е в предната част, а маркуча влиза в непосредствена близост и преди стъпковия мотор. С оглед да не се замърсява от маслените изпарения при двигател М42, поставен на купе Е36, отвора за отвеждане на картерните газове е в задната част на капака. Абсолютно същото е и при двигател М44.
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
ивчо3 написа:Има и една подробност. При двигателите М42, поставени на купе Е30 от 1990 г., отвора на капака за отвеждане на картерните газове е в предната част, а маркуча влиза в непосредствена близост и преди стъпковия мотор. С оглед да не се замърсява от маслените изпарения при двигател М42, поставен на купе Е36, отвора за отвеждане на картерните газове е в задната част на капака. Абсолютно същото е и при двигател М44.
да ама не има и мотори с отпред

"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани