Загуба на масло

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: БМВ М44Б19
Мечтае да кара: Imperial Tie Fighter
Детайли за колата: Стара баба с тояжка

Загуба на масло

Мнение от stormrider » 26 Авг 2008, 21:19

Честно казано чудя се откъде да започна. Историята е следната:Колата я взех от брат ми . Той я беше карал 1 година и нямаше никакви проблеми .Бях я карал няколко пъти и се зарибих яко . От брат ми знаех че не пипа маслото изобщо , абе капка не губела . Само че както се казва в един филм: Queen Amidala is young and naive-край на цитата. Та смених си аз маслото още като взех колата от брат ми , налях Кастрол 10 в 40 и си занулих ОЙЛ сервиза и си карам , и си карам ,останаха към 2000 км до смяна .Напоследък обаче имам чувството че колата нещо промени звука , пък аз пак се успокоявам и си викам то нали катализатора е махнат , нали си дрънчи може звука да се променя от гърнето.Отивам аз преди половин час до колата ей така да си лъсна таблото да и вдигна капака ,да забърша тук там , пък си викам по едно време я да я извадя тази щека да видя как е кастролчето което капка не трябва да е изгубило ,а то братя капка не останало и то при условие че 24 часа не съм се качвал на колата и би трябвало да е събрано цялото масло в картера. Най интересното е че няма следи под колата от накапано.Купих аз 1 литърче налях го и на щеката се появи малко масълце. Дайте идеи какво да правя .Моля!
С много любов към децата!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от ///Vasko » 26 Авг 2008, 21:36

Както се досещаш или има теч или гори масло. Измий двигателя с обезмаслител ама внимателно ,като покриеш електрониката с найлон и гледай дали ще се появи отнякъде масло.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 171
Регистриран на: 6.05.2008
Местоположение: Самоков
Пол: Мъж
Кара: бангия
Мечтае да кара: много кончета под капака

Мнение от slep » 26 Авг 2008, 23:07

Трябвало е след като си сменил маслото след около 2000 км да отвориш тоя капак и да го провериш на какво дередже е за да си спокоен А не сега да си блъскаш главата ,не искам да те обидя но това е малко безотговорна работа от твоя страна Но знае ли се може и да си попаднал на менте масло Това че е променила звука не е добре при положение че си долял 1л и едва е облизало пръчката дано е от гърнето както казваш не искам да съм лош пророк На първо време смени маслото и успех дано нямаш ядове
Не всичко което лети се яде

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: БМВ М44Б19
Мечтае да кара: Imperial Tie Fighter
Детайли за колата: Стара баба с тояжка

Загуба на масло

Мнение от stormrider » 26 Авг 2008, 23:07

Ако гори масло нетрявбва ли да губи мощност и да няма стъпка? Колата си стига 6500 оборота без пвроблем.
С много любов към децата!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 697
Регистриран на: 28.01.2006
Местоположение: София

Мнение от Exy » 26 Авг 2008, 23:15

Доста е загубила, а и щом си я вкарвал в обороти най-добре измери компресията да си спокоен, че няма щети, а и да отхвърлиш варианта да го гори отдолу (сегменти, ризи...). Ако е добре компресията и няма течове смяна на гумички на клапани би трябвало да те оправят.
We love you Ronnie!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: БМВ М44Б19
Мечтае да кара: Imperial Tie Fighter
Детайли за колата: Стара баба с тояжка

Загуба на масло

Мнение от stormrider » 26 Авг 2008, 23:33

Благодаря за мненията
С много любов към децата!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 167
Регистриран на: 18.05.2008
Местоположение: Sofia

Мнение от M.J. » 26 Авг 2008, 23:37

от гумички не може да харчи повече от 700-800 грама от смяна до смяна а човека говори за около 2 литра според мен не са гумички

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1708
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
Мечтае да кара: Всичко що е BMW
Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++

Мнение от Biogame » 27 Авг 2008, 1:12

повече от 2 литра са според мен

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: БМВ М44Б19
Мечтае да кара: Imperial Tie Fighter
Детайли за колата: Стара баба с тояжка

Мнение от stormrider » 27 Авг 2008, 20:42

Налях 2 литра и маслото се качи по средата между мин и макс . Направих и една проба ,колата си върви като самолет .Говорих с един познат който ми казва че колата може да има мощност и да има компресия но цилиндрите да са станали на овали и затова гори маслото !?! Според него на каквато и диагностика да се отиде не може да се хване дали има износване и оттам да гори масло дали е възможно ? Още преди години бях чувал че имало уреди с които едва ли не се сканират цилиндрите не зная обаче къде да търся такъв серзвиз с такава апаратура в и около Пловдив . Дали в М кар имат такива устройства? Дайте някакви мнения . МОЛЯ!
С много любов към децата!

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Мнение от err0r » 28 Авг 2008, 21:04

Абе това не е на добре с маслото. Можеш да блокираш мотора ей така, както си караш и се кефиш колко зверски в ърви колата, щото съм забелязал, че пред затягане върви наистина като за последно. Не ме питай от къде знам :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: БМВ М44Б19
Мечтае да кара: Imperial Tie Fighter
Детайли за колата: Стара баба с тояжка

Мнение от stormrider » 28 Авг 2008, 21:49

Ами дайте някакви съвети най после . Четете темата а си траете .Никой ли не е имал такъв случей? Днес бях в Найси кар Пловдив . Според тях проблема идвал от гумички на клапаните , офертата им беше 700 лв. и всичко щяло да е тип топ.Дайте някакви други идеи ! Моля!
С много любов към децата!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1135
Регистриран на: 30.04.2004
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
Мечтае да кара: М5
Детайли за колата: много синя и много черна

Мнение от Hristo » 28 Авг 2008, 21:59

при тази цена култовата реплика "смени маторя" е много на място
слагай един М42 и пей сърце

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 28 Авг 2008, 22:38

Toлкова де :)
Ти я караш само градско предполагам. Бръм бръм бръм... тоя светофар с вратите, оня светофар с другите врати и т.н. Ако имаш 1000-2000км. само извънградско... какво очакваш.

Аз на 9000 долях един литър и вдигнах 2-3мм над минимума. Смени гумичките, ако толкова ти се занимава... Цилиндри... овали... леко с параноята :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 171
Регистриран на: 6.05.2008
Местоположение: Самоков
Пол: Мъж
Кара: бангия
Мечтае да кара: много кончета под капака

Мнение от slep » 29 Авг 2008, 0:53

Колега не се вкарвай във някакъв екшън филм смени гумичките на клапаните но не при тия майсторим дето ти искат 700лв щото за тия пари ще си купиш цял мотор И това дето имало компресия а цилиндрите били износени малко не го разбирам (тея сегменти за какво са)
Не всичко което лети се яде

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 15.02.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E36 323i Touring
Мечтае да кара: някакво М

Мнение от Binev_OuT » 29 Авг 2008, 7:15

Как ша има компресия и ще ти гори масло.Малко не ми се връзва.
Какви овали какви неща
Изображение

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook