ЗАЩО ПАЛИ ТРУДНО,КОГАТО Е БИЛА ЦЯЛ ДЕН НА СЛЪНЦЕ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 18.08.2008

ЗАЩО ПАЛИ ТРУДНО,КОГАТО Е БИЛА ЦЯЛ ДЕН НА СЛЪНЦЕ

Мнение от МОМО » 19 Авг 2008, 20:11

КОЛЕГИ,ЗАЩО БАВАРКАТА МИ ПАЛИ ТРУДНО КОГАТО Е СТОЯЛА ЦЯЛ ДЕН НА ОТКРИТО В ЖЕГАТА-ПОСЛЕ СЕ ОПРАВЯ.КОГАТО Е ХЛАДНО НЯМАМ ПРОБЛЕМ СЪС ЗАПАЛВАНЕТО НА МОТОРА/М43 318и/.ДАЛИ НЯКОЙ ДАТЧИК ИЛИ ДЕБИТОМЕРА МИ ПРАВИ ПРОБЛЕМИ
--------------------------------------------------------------------------------
Пиши с малки букви!!!
bmwdriver
MOMO

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 464
Регистриран на: 24.03.2008
Местоположение: Варна БГ

Мнение от 6efovete » 19 Авг 2008, 20:12

колега и моята пали трудно понякога. налага се да зарържам на стартер по 5 секунди. не знам и аз какво става

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 726
Регистриран на: 16.06.2008
Местоположение: Kassel/Germany
Пол: Мъж
Кара: е39
Мечтае да кара: E38

Мнение от boywalking » 19 Авг 2008, 21:35

мойта лесно пали когато е била на слънце, но пък ми държи ебати високите обороти - САМО когато е седяла цяяял ден на паркинга на якото слънце.... качвам се и седи на почти 1000 оборота, (това не го прави и в кучия студ) :roll: :shock: след 10мин каране се пооправя
Жената е нежна струна, просто трябва да знаеш как да я опънеш...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 20.04.2008

Мнение от Bai_Ceko » 20 Авг 2008, 8:35

пичове и аз имах тоя проблем но като смених температурния датчик на двигателя всичко е ток и жица...
иначе един от "баш сервизните майстори" ме беше проклел с дебитомер и т.н ......
за тва понякога е хубаво да правиш диагностика на различни места ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 261
Регистриран на: 22.02.2007
Местоположение: Drujba City
Пол: Мъж
Кара: E36 318IA Cabrio

Мнение от paco_sf » 20 Авг 2008, 10:21

Да и при мен е същия проблем - напече ли я малко повече ( м43б18 ) и пали малко трудничко. А и къде правят читава диагностика ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1074
Регистриран на: 2.05.2008
Кара: 520i face

Мнение от bioz » 20 Авг 2008, 10:25

Снощи четох мануала на за БМВ там пише че е възможно при големи жеги или стъд да пали трудно. То при нас няма такъв студ, но жегата е голяма :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 261
Регистриран на: 22.02.2007
Местоположение: Drujba City
Пол: Мъж
Кара: E36 318IA Cabrio

Мнение от paco_sf » 20 Авг 2008, 10:26

Демек тва е нормално ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 20.04.2008

:)

Мнение от Bai_Ceko » 20 Авг 2008, 15:16

абе как ще е нормално луди ли сте ,тва да не е ЗАЗ ???
ходете на диагностика !!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1074
Регистриран на: 2.05.2008
Кара: 520i face

Мнение от bioz » 20 Авг 2008, 18:49

Просто казвам какво пише в ръководството. Които не вярва да чете -> http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=19053

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E39 530d sport

Мнение от Spectral » 20 Авг 2008, 19:19

Моята пали супер само когато не съм я карал скоро или я паля до 1 час след като съм спрял. Дори има разлика колко чакам теста на индикаторите по таблото. Ако не съм я палил скоро го изчаквам и пали лесно. Когато я паля скоро след спиране не я чакам изобщо иначе не иска да запали, а като минат 2 часа както и да се опитам не ще от първия път. Някой може ли да даде някакво мнение?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1688
Регистриран на: 19.02.2008
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: E39 530d touring

Мнение от cucko » 20 Авг 2008, 19:30

Аз винаги след като подам контакта и щом угаснат индикаторите на таблото тогава паля с изключение на акумулатора и маслото и нямам проблеми...по тоя начин банзиновата ти помпа дава налягане и спокойно се запалва...
А през зимата когато е много студено да речем че е под -10 градуса тогава винаги първия път чуквам 2-3 пъти на контакт и връщам обратно ключа...така 2-рия път пали от раз...просто раздвижвам движимите неща по двигателя...!

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 22.08.2008

същия проблем

Мнение от MuTaKa^^^ » 22 Авг 2008, 19:47

Момчета и моето бмв го прави тоя номер ходих на диагностика и ми казаха че всичко е абсолютно нормално.после един маистор ми каза че от жегата бензина се връща в резервоара и някви клапани остават сухи.каза да си купя един възвратен клапан за да не може бензина да се връща назад и така няма да остава суха инжекцията.но не съм го словил още и не мога да ви кажа дали работи.като го сложа ще пиша пак

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 22 Авг 2008, 19:58

По-добре не слагай никакви възвратни клапани. Това не е Фиат, за да подобряваш нещо...
Моята пали нормално след цял ден на слънце на плажа. Така че, по-добре задържай малко на контакт да подкачи ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: гр. Бургас
Пол: Мъж
Кара: BMW e60 530xd, e46 320d
Мечтае да кара: най-новото
Детайли за колата: 2006 г.,530xd - 231 к.с сив
2002г., 320д - 150 к.с, сив металик

Мнение от gosho_slona » 24 Авг 2008, 0:47

И моята е така и аз имам 318 94г. и ми го прави постои ли на слънцето и ми пали трудно, ама сутринта когато е хладно нямам никакви ядове не чака да завъртя ключа.Ходих да я гледат каза че всичко е нормално после ходих на Bosh-a замери налягането в бензинопровода и ми казаха че спада наляягането от инжекторите искали прочистване и и оплътненията изтървали. Незнам още дали е това смятам тази седмица да ходя да ултрзвук да ги изчистят

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2048
Регистриран на: 30.01.2006
Местоположение: London
Пол: Мъж
Кара: E36S50B30,Mini Cooper S
Мечтае да кара: S50B30 turbo
Детайли за колата: модифицирани

Мнение от VT5602AK » 24 Авг 2008, 1:11

слън4асват :mhihi: то при +40

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook