Проблем с оборотите
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Проблем с оборотите
Значи одеве като запалих колата студена оборотите леко играеха и колата цялата се тресеше всеки момент все едно ще угасне но не гасне само се тресе цялата като я покарах малко и двигателят достигна работна температура се оправи това вече няколко пъти ми го прави от какво може да е
А докато играеха оборотите и като тръгнах веднага колата набира мудно и все едно работи на 3 цилиндъра 


Beautiful Mechanical Wonder
- MOGY
- Obergruppenführer
-
- Мнения: 1180
- Регистриран на: 21.01.2008
- Местоположение: Враца,България
- Кара: Е 36
Мисля че има доста писано по темата
Виж да нямаш някой нацепен маркуч на стъпковия мотор




-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Да по тази тема има доста писано .... Но за пореден път се убеждавам че тия скапани обороти на празен ход са слабо място на колите ни!!!!
Преди няколко пъти ми беше правило така само но после се оправи и доста време му нямаше нищо и тези дни колата изгуби мощност напълно и като давам гас почваше да мирише гадно днес махнах катализатора колата започна да върви пак прилично но я оставих и после се качих и като запалих оборотите играеха и като тръгнах все едно на 3 цилиндъра работеше и като позагря се оправи 

Beautiful Mechanical Wonder
- MOGY
- Obergruppenführer
-
- Мнения: 1180
- Регистриран на: 21.01.2008
- Местоположение: Враца,България
- Кара: Е 36
Слабо място са щото докарваме навеси на по 20години,стъпкови моторчета зацапани,маркучи нацепени,ламбда сонди заминали,катализатори избушени........и после що се менят обороти



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!
- MOGY
- Obergruppenführer
-
- Мнения: 1180
- Регистриран на: 21.01.2008
- Местоположение: Враца,България
- Кара: Е 36
Има го и друго сега без катализатор може да бъркаш и сондата.Виж тази тема поста на колегата Лазаров(ако ти се чете разбирасе) http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=101697



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!
- tonito
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: 12.10.2004
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: баба си да му прави мекици
- Nikito_nn
- ентусиаст
-
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
- MOGY
- Obergruppenführer
-
- Мнения: 1180
- Регистриран на: 21.01.2008
- Местоположение: Враца,България
- Кара: Е 36
Да бе верно.Сипи си една добавка хубава за почистване на инжекцията профилактично



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!
- aisikterix
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 164
- Регистриран на: 4.10.2007
- Местоположение: Чепърлинци
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: самолет с педали
- Детайли за колата: BMW E 36 coupe 316i M43
Сега да кажа и аз какъв го ядох и кво излезе накрая:От може би месец се пуйчеше и моята така.Както си беше добре и изведнъж почнаха номерата.Паля сутрин и се почва стрелката на оборотите нагоре надолу.Писнами най накрая седанх изчетох доста неща тука и се захванах да видя кво става.Реших да намеря тъпото моторче и да го почистея .Не е сложно.Обаче още като свалих гофричката дето е между дебитомера и колекторите се оказа че е сцепена окло 1 см.Залепих я с топъл силикон временно но може и да се подмени.
Като се свали колектора отдолу е стъпковото моторче.Разкачих го от кабели и маркучи и го нанапръсках с спрей против ръжда да се накисне вътре клапичката .след 20 мин го топнах в ваничка с корисилин .След още 20 мин го извадих и след като изсъхна си го монтирах по обратния ред(може и с фино парцалче и с клечица да се позабърше да се свали по добре нагара,но много да се внимава да не се надраска клапичката).Разгледайте внимателно маручите и ако има некой преебан си го сменете .огледайте и другите маркучи наоколо оклоло моторчето.Аз напръсках с контактен спрей всички куплунги които бяха на видимо место около моторчето проверих всички маркучи но немаше проблеми.След като събрах всичко отново я палнах работеше перфектно без забележка.Значи правя извод че вероятние причини са две .
1.Зацапано моторче
2.Сцепената гофра
Едва ли ше да е бил некой контакт дето ги пръсках(но не е изкл'чено)
Като се свали колектора отдолу е стъпковото моторче.Разкачих го от кабели и маркучи и го нанапръсках с спрей против ръжда да се накисне вътре клапичката .след 20 мин го топнах в ваничка с корисилин .След още 20 мин го извадих и след като изсъхна си го монтирах по обратния ред(може и с фино парцалче и с клечица да се позабърше да се свали по добре нагара,но много да се внимава да не се надраска клапичката).Разгледайте внимателно маручите и ако има некой преебан си го сменете .огледайте и другите маркучи наоколо оклоло моторчето.Аз напръсках с контактен спрей всички куплунги които бяха на видимо место около моторчето проверих всички маркучи но немаше проблеми.След като събрах всичко отново я палнах работеше перфектно без забележка.Значи правя извод че вероятние причини са две .
1.Зацапано моторче
2.Сцепената гофра
Едва ли ше да е бил некой контакт дето ги пръсках(но не е изкл'чено)
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Колега ,aisikterix .... радвам се че си решил проблема по сравнителн лесен начин ...но има още страшно много причини ,които водят до менене на оборотите ..... 

- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
за тоя стъпков мотор може ли снимки каде се намира че съм индианец ,а съм решил сам го свалям бааааааах го 20 годишна кола ако за секо нещо ходя на майстор 

I'm slowly drifting


25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани