Гаден проблем с 320i М52

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Legendary
Аватар
Мнения: 1233
Регистриран на: 12.09.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: G30 530iX LCI, F25 30iX

Гаден проблем с 320i М52

Мнение от MadChicken » 13 Авг 2008, 16:57

Здравейте колеги. Имам неустановен проблем с колата - 320i с М52 мотор. Значи до 3000 оборота е една такава мудна и се мъчи. Разхода е доста голям. След 3000 оборота върви доста добре. Катализатора е махнат. Въздушен филтър и свещи са сменени. Закачах диагностика, извади грешка на първата ламбда сонда. Занулихме я, карах известно време и пак я закачихме - грешка вече нямаше :help: Според диагностиката всичко по колата е идеално. Дебитомера е здрав. Днес даже за проба го откачихме и разлика нямаше. Оборотите са абсолютно стабилни, което е един от признаците за скапана ламбда. Според диагностиката и двете ламбди работят, някво там подгряване имат - и то работи.
Това, че веднъж вече извади грешка за ламбдата ме кара да мисля, че това е проблема, а и според това, което съм чел във форума, при неправилно отчитаща или развалена ламбда се получава точно това, което при мен. Като пусна климатика колата става доста зле.
Моля ако някой има мнение по въпроса да сподели, за да знам какво да правя, защото съм на път да сменям ламбдата, а тя на М52 хич не е малко пари...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1499
Регистриран на: 13.08.2007

Мнение от GVT » 13 Авг 2008, 17:02

Правилно си се насочил.На 99% е ламба сондата.Имах го същия проблем.И най дразнещото е при включване на климата.
Изображение

Legendary
Аватар
Мнения: 1233
Регистриран на: 12.09.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: G30 530iX LCI, F25 30iX

Мнение от MadChicken » 13 Авг 2008, 17:03

Нормално ли е диагностиката да не я хване?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1499
Регистриран на: 13.08.2007

Мнение от GVT » 13 Авг 2008, 17:11

MadChicken написа:Нормално ли е диагностиката да не я хване?

Абе не е много нормално,при мен първо отчиташе но след няколко дена да съм сигурен пак я закачихме и всичко ОК ама колата беше като скопана.А и с това дънене на катализатора съм се обедил ,че бързо здухва ламбата.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1384
Регистриран на: 17.01.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се с шпер

Мнение от Nikito_nn » 13 Авг 2008, 17:13

Не е много нормално да не я хваща диагностиката.Аз си мизля за друго, земи да провери дали от някъде не дърпа въздух и най вече огледай гуфрирания въздуховод за дупки.Провери простите работи преди да пчваш да си пръскаш парите насам натам ;)
BMW - the POWER
Изображение - малолитражка
Изображение - М3
Изображение

Legendary
Аватар
Мнения: 1233
Регистриран на: 12.09.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: G30 530iX LCI, F25 30iX

Мнение от MadChicken » 13 Авг 2008, 17:15

Nikito_nn написа:Не е много нормално да не я хваща диагностиката.Аз си мизля за друго, земи да провери дали от някъде не дърпа въздух и най вече огледай гуфрирания въздуховод за дупки.Провери простите работи преди да пчваш да си пръскаш парите насам натам ;)


Да, това ми го дадаха като идея. Ще го видя и него.
Въпросът е, че вече веднъж беше дала грешка ламбдата, а след повторното закачане грешката я нямаше... :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 110
Регистриран на: 20.02.2005
Местоположение: BMW LAND

Мнение от fireblade » 13 Авг 2008, 17:27

при м52 са 2 ламбсонди :mhihi:
BMW POWER

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1384
Регистриран на: 17.01.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се с шпер

Мнение от Nikito_nn » 13 Авг 2008, 17:31

Можеби пак ще ти покаже грешка ма не веднага ами след време :dunno: Най-добре е ако можеш от някъде да намериш работеща ламбда и да пробваш пък ако се оправи като я сложиш тогава да я купиш :roll: Ма ко е от ламбдата зако не ти мени обороти :roll: Провери първо елементарните неща
BMW - the POWER
Изображение - малолитражка
Изображение - М3
Изображение

Legendary
Аватар
Мнения: 1233
Регистриран на: 12.09.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: G30 530iX LCI, F25 30iX

Мнение от MadChicken » 13 Авг 2008, 18:02

Nikito_nn написа:Можеби пак ще ти покаже грешка ма не веднага ами след време :dunno: Най-добре е ако можеш от някъде да намериш работеща ламбда и да пробваш пък ако се оправи като я сложиш тогава да я купиш :roll: Ма ко е от ламбдата зако не ти мени обороти :roll: Провери първо елементарните неща


Гуфрираният ще го проверя лесно. Един колега от форума ми каза да държа обороти и като ги пусна рядко да няма съскане отпред, защото можело да е скапана гарнитура на колекторите и да дърпа и от там. Ще го проверя и това. Някакви други идеи, които да проверя?
Иначе за съжаление нямам как да намеря здрава сонда и да пробвам, преди да я купя.

Obergruppenführer
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 21.01.2008
Местоположение: Враца,България
Кара: Е 36

Мнение от MOGY » 13 Авг 2008, 20:19

При мен беше обратното без ламбда сонда бях и колата беше по пъргава и по лакума гореше към 16-17 на сто,защото беше в авариен режим
ИзображениеИзображениеИзображение
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1499
Регистриран на: 13.08.2007

Мнение от GVT » 13 Авг 2008, 21:31

MOGY написа:При мен беше обратното без ламбда сонда бях и колата беше по пъргава и по лакума гореше към 16-17 на сто,защото беше в авариен режим

Проблема идва при ниските обороти,а като включиш климата направо забива муцуната.За мен проблема е ламба,при скъсана гофрета проблема при включване на климата няма да се усеща толкова.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 20.08.2007
Местоположение: Бургас
Кара: e65

Мнение от Воденичаров » 13 Авг 2008, 21:42

Момчета, днеска я карах въпросната кола и моите наблюдения са, че като и се дава малко гас върви долу-горе нормално. Но като и се даде рязко гас - незнае какво да направи, все едно се дави.

Другото което е, че водните мъркучи са и много меки. На всички м50 и тдс, които съм виждал, мъркучите са горе-долу твърди. На това М52 могат да се стиснат много лесно. Дали е нормално? И дали е са свързани двете неща?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 5.08.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ШесТакА пОд КапАкА да РЕВЕ...

Мнение от DDR » 13 Авг 2008, 21:44

MadChicken написа:[
Един колега от форума ми каза да държа обороти и като ги пусна рядко да няма съскане отпред, защото можело да е скапана гарнитура на колекторите и да дърпа и от там.



Хммм.... Това е интересно колега ! Я го провери това СЪСКАНЕ и пиши как е при тебе. Аз съм със същия мотор и при мен на празен ход го има това съскане ма ще го пробвам и на оборот и рязко пускане на газта
Пробва ли със смяна на бензина или смяна на бензиностанцията (или си на газ)
Ако я мАчкАш... и дреХите от гЪрбА ще ти ИЗгОРИ...

Legendary
Аватар
Мнения: 1233
Регистриран на: 12.09.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: G30 530iX LCI, F25 30iX

Мнение от MadChicken » 13 Авг 2008, 22:26

MOGY написа:При мен беше обратното без ламбда сонда бях и колата беше по пъргава и по лакума гореше към 16-17 на сто,защото беше в авариен режим


Да, в случая аварийният режим е по-добре, от колкото с развалена сонда :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 8.06.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 19' G31 540i

Мнение от HDI » 13 Авг 2008, 22:31

Воденичаров написа:Момчета, днеска я карах въпросната кола и моите наблюдения са, че като и се дава малко гас върви долу-горе нормално. Но като и се даде рязко гас - незнае какво да направи, все едно се дави.

Другото което е, че водните мъркучи са и много меки. На всички м50 и тдс, които съм виждал, мъркучите са горе-долу твърди. На това М52 могат да се стиснат много лесно. Дали е нормално? И дали е са свързани двете неща?

Ако е загасена,е нормално да могат да се стиснат.Но при загрял двигател и запалена,трябва да има налягане,но не чак такова че да немогат да помръднат.Ламбда сондите могат да се откачат много лесно и да се пробва без тях,ако има осезаема разлика-е ясен проблема.друго за което се сещам е някакъв проблем с ваноса да има....щом проблема е само в ускорението на ниски обороти,и няма проблем с работата на празен ход.

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook