поредния въпрос за климатроник...
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- LANA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 392
- Регистриран на: 1.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330d
- Мечтае да кара: M550d
поредния въпрос за климатроник...
Здравейте,
климатроника е дозареден, сменен е и филтъра и си бачка екстра, но когато спра на едно място започва да духа хладко (клонящо към топло) все едно спира да бачка. Веднага щом тръгна и се обдуха радиатора почва да си духа студено...
Някой знае ли за какво иде реч?
Радиатора ли трябва да се изчисти (уж го гледах и не ми изглежда наплякан с мухи)....
климатроника е дозареден, сменен е и филтъра и си бачка екстра, но когато спра на едно място започва да духа хладко (клонящо към топло) все едно спира да бачка. Веднага щом тръгна и се обдуха радиатора почва да си духа студено...
Някой знае ли за какво иде реч?
Радиатора ли трябва да се изчисти (уж го гледах и не ми изглежда наплякан с мухи)....
- LANA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 392
- Регистриран на: 1.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330d
- Мечтае да кара: M550d
компресора си бачка на празен ход (поне така си мисля де)
а каквато и температура да му сложа все е тая -> тръгна ли да се движа почва да духа студено
а каквато и температура да му сложа все е тая -> тръгна ли да се движа почва да духа студено

- agent smit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 29.10.2007
- Местоположение: в град без закони
- Пол: Мъж
Re: поредния въпрос за климатроник...
LANA написа:...и не ми изглежда наплякан с мухи)....



Провери перката пред климатичния радиатор дали се върти.
- LANA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 392
- Регистриран на: 1.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330d
- Мечтае да кара: M550d
LANA написа:
...и не ми изглежда наплякан с мухи)....



а иначе перката винаги ли трябва да се върти?
- Icco
- Музикално деформиран
-
- Мнения: 2722
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 330ci
Не се занимавайте с глупости !!!
Това си е така и не е дефект нито ефект
Компресора на климатика влиза в нужните обороти за да охлажда добре след 1800 оборота на двигателя поради тази причина когато сте на място той работи по слабо !!
Това си е така и не е дефект нито ефект
Компресора на климатика влиза в нужните обороти за да охлажда добре след 1800 оборота на двигателя поради тази причина когато сте на място той работи по слабо !!
- agent smit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 29.10.2007
- Местоположение: в град без закони
- Пол: Мъж
LANA написа:а иначе перката винаги ли трябва да се върти?
Перката включва и изключва в зависимост от температурата на антифриза и от налягането на фреона.
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
перката върти винаги на 1ва скорост щом пуснеш климатика,2ра се включва по натам 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
agent smit написа:LANA написа:а иначе перката винаги ли трябва да се върти?
Перката включва и изключва в зависимост от температурата на антифриза и от налягането на фреона.
лошото при мен е, че изобщо не ми се включва перката на климатика
и незнам от какво може да е защото си прегледах бушоните и са ок
- LANA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 392
- Регистриран на: 1.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330d
- Мечтае да кара: M550d
Icco® написа:
Не е до оборотите, защото първото, което направих е да подам газ на място, но ефект ->нъцки
А първоначално перката не се включи, трябва да видя, като позагрее колата дали се включва
...Компресора на климатика влиза в нужните обороти за да охлажда добре след 1800 оборота на двигателя поради тази причина когато сте на място той работи по слабо !!
Не е до оборотите, защото първото, което направих е да подам газ на място, но ефект ->нъцки

А първоначално перката не се включи, трябва да видя, като позагрее колата дали се включва

- suravia
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 157
- Регистриран на: 28.08.2007
- Местоположение: русе
- Кара: 325tds
Юзър написа:перката върти винаги на 1ва скорост щом пуснеш климатика,2ра се включва по натам
и как се разбира кога е на първа или на втора




сигурно кат даваш газ и дава втора



Облицовки на сгради с ал.композитни панели(etalbond)

- LANA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 392
- Регистриран на: 1.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330d
- Мечтае да кара: M550d
стигам до извода, че перката не се включва. Ще проверя бушоните, но някой има ли някаква схема на релетата, да видя евентуално проблема да не е в релето?
- LANA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 392
- Регистриран на: 1.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330d
- Мечтае да кара: M550d
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
първа степен се вкл заедно с климата,втората идва кога налягането подмине 16атм
ако не ти бачка перката,не е добре,няма кой да охлади фреона в радиатора
ако не ти бачка перката,не е добре,няма кой да охлади фреона в радиатора
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани