Проблем с нивото на водата в радиатора !!!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 726
Регистриран на: 16.06.2008
Местоположение: Kassel/Germany
Пол: Мъж
Кара: е39
Мечтае да кара: E38

Проблем с нивото на водата в радиатора !!!

Мнение от boywalking » 07 Юли 2008, 1:16

Значи, гледам аз нивото на водата в радиатора е около 15-20см под означението на самия съд.... доливам водичка да си стигне означението, качвам се паля, изминавам 10км, спирам изстива си колата като хората, гледам водата почти на това дередже дето беше в началото...... Доливам пак изминавам 100км.... пак с толкова е намаляла..... лягам под колата не капе, нито на загрял двигател нито на студен, нито пък сутрин да има следи от антифриз (мешан с вода) или каквото и да е...........
може ли да си е нормално едно количество и останалото да го изпарява.... но е наистина много под линийката на съдчето ?!?!?!?

Колата е 93-та 318is има и климатик (ако има значение това)
Жената е нежна струна, просто трябва да знаеш как да я опънеш...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 191
Регистриран на: 24.10.2006
Местоположение: Sofia

Мнение от mityooo » 07 Юли 2008, 1:36

Покарай още няколко дни с "пониженото" ниво и ,ако не се променя (намалява) нямаш грижи .А и съда има горна граница -при топъл двигател и долна граница при студен .На практика твоето ниво си е там където трябва да е .
0898578595

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 726
Регистриран на: 16.06.2008
Местоположение: Kassel/Germany
Пол: Мъж
Кара: е39
Мечтае да кара: E38

Мнение от boywalking » 07 Юли 2008, 2:05

в горната част на съда е границата която гледам, на нея пише "Cold" и до там пълня.... до по-надолу не виждам, утре ще огледам допълнително
Жената е нежна струна, просто трябва да знаеш как да я опънеш...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 191
Регистриран на: 24.10.2006
Местоположение: Sofia

Мнение от mityooo » 07 Юли 2008, 2:19

Разбирам мерак ти е още ,ама послушай ме и виж какво съм ти написал по горе :!: :idea: ;)Ако продължи да намалява то тогава имаш проблем :!: Това не е нивото на радиатора ,а на разширителния ти съд и БЕЗ свободен обем водата няма къде да се разширява вследствие на загряването и :!:
0898578595

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1688
Регистриран на: 19.02.2008
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: E39 530d touring

Мнение от cucko » 07 Юли 2008, 2:37

Абе наливай и подавай газ при затворена капачка и ще видиш как влиза надолу...угасяш,пак наливаш и пак палиш и газ докато не спре да слиза надолу,после чакваш 1-2 часа да изтине и ще падне още малко пак наливаш до горната чертичка и мирна да ти е главата(имам предвид да даваш газ не от педала а от жилото на моторя)
p.s.А и между другото не наливай вода а наливай антифриз(няма значение дали е концентриран)който да е за Т -20 до -30 С
Извода е че антифризът смазва водната ти помпа,а водата ще ти създаде главоболия!Не гледай че е лято....при което е ясно че антифризът загравя повече от водата...
;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 160
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: РВ
Пол: Мъж

Мнение от alexandrovi » 07 Юли 2008, 7:37

колега надявам се да не съм прав но при мен това беше първия симптом на спукана глава,беше се спукала над двата клапана на трети цилиндър и губеше само при не работещ двигател т.е.т водата се губеше в самия цилиндър.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

Мнение от mihal » 07 Юли 2008, 8:12

И при мене губи около 200гр. на 150км. Няма течове, маслото е добре, водата не мирише на изгорели газове. От какво може да е? Къде във варна анализират охл. течност, че да сам сигурен?

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 8.01.2008
Местоположение: София

Мнение от CCCP_Power » 07 Юли 2008, 13:48

Аз го имам сащият проблем. Наливам до нивото COLD, и покарам малко и на другия ден нивото е почти до долу. Но повече от това не спада. Установих го това преди 6 месеца и постоянно наливах и то все си падаше, но не почече от определено ниво. От тогава не сам пипал и нивото си стои почти до долу на разширителния съд но не спада. Незнам каква е причината за това нещо но мисля че е ОК

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1384
Регистриран на: 17.01.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се с шпер

Мнение от Nikito_nn » 07 Юли 2008, 13:55

И на мен така ми става :)
Да не е някоя серийна екстра :mhihi:
BMW - the POWER
Изображение - малолитражка
Изображение - М3
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3206
Регистриран на: 13.02.2008
Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
Пол: Мъж
Кара: Всичко що е BMW , баничарки
Мечтае да кара: M1

Мнение от laviatan » 07 Юли 2008, 14:13

CCCP_Power написа:Аз го имам сащият проблем. Наливам до нивото COLD, и покарам малко и на другия ден нивото е почти до долу. Но повече от това не спада. Установих го това преди 6 месеца и постоянно наливах и то все си падаше, но не почече от определено ниво. От тогава не сам пипал и нивото си стои почти до долу на разширителния съд но не спада. Незнам каква е причината за това нещо но мисля че е ОК

и при мен е така :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

Мнение от mihal » 07 Юли 2008, 20:28

CCCP_Power написа:Аз го имам сащият проблем. Наливам до нивото COLD, и покарам малко и на другия ден нивото е почти до долу. Но повече от това не спада. Установих го това преди 6 месеца и постоянно наливах и то все си падаше, но не почече от определено ниво. От тогава не сам пипал и нивото си стои почти до долу на разширителния съд но не спада. Незнам каква е причината за това нещо но мисля че е ОК

Да рискувам ли да я карам без да доливам? Страх ме е щото като я взех почти я прегрях от липса на вода ама тогава май имаше един теч. Все се старая до половината да го пълня, нямам белези от рода на МИН МАКС КОЛД, Кажете колко сантиметра горе долу се задържа при вас?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 726
Регистриран на: 16.06.2008
Местоположение: Kassel/Germany
Пол: Мъж
Кара: е39
Мечтае да кара: E38

Мнение от boywalking » 07 Юли 2008, 21:16

при мен ориентировъчно седи може би около 10см от дъното, но ще те излъжа.... и над него има място като за още 15-20 санта вода (вече така ще мериме водата в сантиметри)....
след последното доливане днеска от почти 1 литър, и навъртяни около 60км и кусур, мисля, че не беше мръднало, по-късно ако слизам до колата ще има още инфо
Жената е нежна струна, просто трябва да знаеш как да я опънеш...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 14.02.2008
Местоположение: Greece

Мнение от TEODORO6 » 07 Юли 2008, 22:35

Я провери при загрял мотор маркучите колко са твърди?
Защото и мойта баше така 4месеца а накрая се оказа че сам бил с екстрата ПУКНАТА ГЛАВА! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
А си и писал че почти си я бил прегрял.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 726
Регистриран на: 16.06.2008
Местоположение: Kassel/Germany
Пол: Мъж
Кара: е39
Мечтае да кара: E38

Мнение от boywalking » 08 Юли 2008, 1:31

TEODORO6 написа:Я провери при загрял мотор маркучите колко са твърди?
Защото и мойта баше така 4месеца а накрая се оказа че сам бил с екстрата ПУКНАТА ГЛАВА! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
А си и писал че почти си я бил прегрял.


а как се разбира дали е с пукната глава ?
Жената е нежна струна, просто трябва да знаеш как да я опънеш...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

Мнение от mihal » 08 Юли 2008, 8:08

ако е пукната няма ли водата да мирише на изгорели газове или да меши масло вода? Опела ми като беше издухал гарнитура водата смърдеше на бензин.
TEODORO6 написа:Я провери при загрял мотор маркучите колко са твърди?
Защото и мойта баше така 4месеца а накрая се оказа че сам бил с екстрата ПУКНАТА ГЛАВА! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
А си и писал че почти си я бил прегрял.

Твърдички са но мисля че е в нормите! На опела ми беше се надул като балон.

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook