за Е36 и тропкането на корите...
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- moniglow
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: 22.10.2007
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
St.Dilov написа:Колега много съм далече от мисълта да засегна някой, просто говориме за бързо,евтино и качествено а корка отговаря само на последнотоИ продължавам да твърдя, че сме еденици тези които сме го направили включая и теб
Ако иска колегата нека пробва с корк и да каже цена,време и нервите които е изхабил и тогава
от мен
Предлагайки корк,наистина не съобразих,че темата е за ТРОПКАНЕТО НА КОРИТЕ и ако е само за тях-"бързо и ефтино",колегата коspooky го е написал .
И се чудя - "колегата-специалист" не ме познава ,а как разбра колко коли съм ремонтирал,карал и т.н.-НЕЗНАМ !! Може пък и да е с параспособности .?? Тогава как не видя ,че за пръв път се зблъсках с проблема на тракащите кори при един Нисан съни през 1995г.и ги облепих с мокет и тракането наистина спря..,но да намалиш тракането в стар кошник е едно а да постигнаш наистина шумоизолация на цялото купе е съвсем друго и с трици ....не става- има специални материали - напр.
http://www.di-tradebg.com/articles.php? ... GroupID=44
http://www.crioma.net/index.php
http://www.briad-audio.com/index.php
Да ,облепване на корите с корк ще стане трудно ,но аз имах предвид нещо друго и в комбинация със специализирани материали за цялостно шумоизолиране на автомобила. И нека не се бърка с акустична обработка на даден обем и шумоизолирането му.
Не искам да съм песимист ,но едва ли ще постигнете голям ефект при обезшумяването без солидни инвестиций .
- Burningparis
- ентусиаст
-
- Мнения: 807
- Регистриран на: 24.02.2006
- Местоположение: Cофия
- Пол: Мъж
- Кара: 320 I
moniglow написа:
Не искам да съм песимист ,но едва ли ще постигнете голям ефект при обезшумяването без солидни инвестиций .
Писна ми от специалисти в тоя форум! Нали на хората им харесва как им станаха колите

Мокетът може да е покрил луфтовете но тази вата не само това прави ами и поема звука и резонанса.
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
moniglow написа:St.Dilov написа:Колега много съм далече от мисълта да засегна някой, просто говориме за бързо,евтино и качествено а корка отговаря само на последнотоИ продължавам да твърдя, че сме еденици тези които сме го направили включая и теб
Ако иска колегата нека пробва с корк и да каже цена,време и нервите които е изхабил и тогава
от мен
Предлагайки корк,наистина не съобразих,че темата е за ТРОПКАНЕТО НА КОРИТЕ и ако е само за тях-"бързо и ефтино",колегата коspooky го е написал .
И се чудя - "колегата-специалист" не ме познава ,а как разбра колко коли съм ремонтирал,карал и т.н.-НЕЗНАМ !! Може пък и да е с параспособности .?? Тогава как не видя ,че за пръв път се зблъсках с проблема на тракащите кори при един Нисан съни през 1995г.и ги облепих с мокет и тракането наистина спря..,но да намалиш тракането в стар кошник е едно а да постигнаш наистина шумоизолация на цялото купе е съвсем друго и с трици ....не става- има специални материали - напр.
http://www.di-tradebg.com/articles.php? ... GroupID=44
http://www.crioma.net/index.php
http://www.briad-audio.com/index.php
Да ,облепване на корите с корк ще стане трудно ,но аз имах предвид нещо друго и в комбинация със специализирани материали за цялостно шумоизолиране на автомобила. И нека не се бърка с акустична обработка на даден обем и шумоизолирането му.
Не искам да съм песимист ,но едва ли ще постигнете голям ефект при обезшумяването без солидни инвестиций .
Много ясно че винаги може по-добре. Дай 600-700лв ще ти покрият всичко с Dynamat и нищо няма да се чува. Ама тука говорим за манипулация която излиза 10лв и би трябвало да има доволно добър ефект

Друг е въпроса, че това е може би най-добре ако стига за е36
http://www.toyaga.org/bg/dynamat/?slaveid=6&prodid=522
и ей това за пода
http://www.toyaga.org/bg/dynamat/?slaveid=6&prodid=311
това за тавана
http://www.toyaga.org/bg/dynamat/?slaveid=6&prodid=313
ама то става 400лв + труд

- St.Dilov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 744
- Регистриран на: 10.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: 318 TDS touring
Батко май много разводнихме темата, ако случайно не си разбрал става въпрос за една найстина бърза и ефтина изолация, а не за бавна и определено доста солена процедура с материалите които си посочилmoniglow написа:
Предлагайки корк,наистина не съобразих,че темата е за ТРОПКАНЕТО НА КОРИТЕ и ако е само за тях-"бързо и ефтино",колегата коspooky го е написал .
И се чудя - "колегата-специалист" не ме познава ,а как разбра колко коли съм ремонтирал,карал и т.н.-НЕЗНАМ !! Може пък и да е с параспособности .?? Тогава как не видя ,че за пръв път се зблъсках с проблема на тракащите кори при един Нисан съни през 1995г.и ги облепих с мокет и тракането наистина спря..,но да намалиш тракането в стар кошник е едно а да постигнаш наистина шумоизолация на цялото купе е съвсем друго и с трици ....не става- има специални материали - напр.
http://www.di-tradebg.com/articles.php? ... GroupID=44
http://www.crioma.net/index.php
http://www.briad-audio.com/index.php
Да ,облепване на корите с корк ще стане трудно ,но аз имах предвид нещо друго и в комбинация със специализирани материали за цялостно шумоизолиране на автомобила. И нека не се бърка с акустична обработка на даден обем и шумоизолирането му.
Не искам да съм песимист ,но едва ли ще постигнете голям ефект при обезшумяването без солидни инвестиций .



- Hristo
- ентусиаст
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 30.04.2004
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: много синя и много черна
И все пак пакетчето от 20бр щипки няма ли си номер за поръчка?
Хайде някой който си е купувал да погледне
За една по една е ясно, но е тегаво така.
благодаря
Хайде някой който си е купувал да погледне

За една по една е ясно, но е тегаво така.
благодаря
- SvetlyoSvetlyo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 264
- Регистриран на: 5.01.2009
PeReZ написа:Пичове базикате ли се кво става ?
Като знаеш номера на щипките какво сложно има да кажеш "20 бр. от въпросните щипки" ?
Кое е тегавото ?
Да аз така направих даже номера който дадох по нагоре го преписах от пликчето в което имаше 20 бройки

- Burningparis
- ентусиаст
-
- Мнения: 807
- Регистриран на: 24.02.2006
- Местоположение: Cофия
- Пол: Мъж
- Кара: 320 I
- SvetlyoSvetlyo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 264
- Регистриран на: 5.01.2009
Здравейте колеги
вчера направих упражнението с сменянето на щипките на корите и така и така разглабях та смених и на стъклото плъзгачите. С тея щипки доста играчка беше бяха ми се разлепили самите пластмаси дето на тях се поставят щипките... та ги лепих с един силиконец, който не се оказа много надежден и се разлепиха... след което взех поксипол и залепих с него надявам се че ще изържи. Забелязах, че на някой от щипките има гумена шайба на други нямаше и взех както някой беше писал вътрешна гума от колело и си направих такива шайбички и ми се струва че стана много по добре защото иначе самите щипки бяха някак си хлабави... сега като си затовря вратата не се чуват триста пукания а само хлоп
а и стъклата ми се оправиха старите плъзгачи се бяха изтъркали и загубили форма
Поздрави! за хубавата тема. 




- Rebel
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 634
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: София, мамо, София...
- Кара: BMW
- BorisMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 415
- Регистриран на: 25.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 92,318 sedan
Rebel написа:А, колеги, въпросната вата няма ли да задържа влага, което да води до гниене в последствие ?
- Е тука ти трябва специалист по вата,да ти каже дали влагата която би абсорбирала ватата,после ще излиза навън или ще остава в самата вата.
Но пък колко ли и влага може да се събере в тая вата.Няма да я циментираш за вратата я

Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
като гледам темата е доста интересна. аз съм си мислел много за това също но за сега не съм се престрашил. а за дрънченето ... няма да обяснявам .. ужас. за сега съм приготвил всички щипки но ми се искаше още нещо. определено дадохте добри идеи. и без това един от негативите поне на първите Е36 модели е шумното купе така че.. ща работя и аз скоро по този проблем. може да споделя после какво съм направил
- Rebel
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 634
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: София, мамо, София...
- Кара: BMW
BorisMW написа:Rebel написа:А, колеги, въпросната вата няма ли да задържа влага, което да води до гниене в последствие ?Е тука ти трябва специалист по вата,да ти каже дали влагата която би абсорбирала ватата,после ще излиза навън или ще остава в самата вата.
Но пък колко ли и влага може да се събере в тая вата.Няма да я циментираш за вратата я![]()
ами смятай, че при един хубав дъжд вратата се пълни с вода

тази вата една такава по-тъмно кафяво към сиво ли е?
минерална има само на топчета и тя е по-жълтеникава, но идва доста, а тази на листовете /100на 60см/ се води каменна и като характеристики дори е по-добра
тествах я със запалката и не се запалва
за влагата ще поема, но не кой знае колко, а и като се отдели правилно с найлон от задната част мисля няма да има грижи
минерална има само на топчета и тя е по-жълтеникава, но идва доста, а тази на листовете /100на 60см/ се води каменна и като характеристики дори е по-добра


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани