Преместване на бобините на М42 директно върху свeщите

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 531
Регистриран на: 30.05.2009
Местоположение: Търговище
Пол: Мъж
Кара: E92 Turbo

Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свщите

Мнение от Bimmer_E36 » 14 Апр 2011, 16:12

Доста добре стои капака,аз също трябва да си изработя някакъв че бобините са целите в пепел...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свщите

Мнение от ares2 » 14 Апр 2011, 16:18

Bimmer_E36 написа:Доста добре стои капака,аз също трябва да си изработя някакъв че бобините са целите в пепел...

да.. аз за това го правих..
и захващането се получи..
само не знам като пече мотора... тези кабели дали няма да пострадат ? или са ок.. идеята е да не се напукат изолациите .. веряотно не са предвидени за по големи градуси а там грее бая
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 531
Регистриран на: 30.05.2009
Местоположение: Търговище
Пол: Мъж
Кара: E92 Turbo

Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свщите

Мнение от Bimmer_E36 » 14 Апр 2011, 16:36

ares2 написа:
Bimmer_E36 написа:Доста добре стои капака,аз също трябва да си изработя някакъв че бобините са целите в пепел...

да.. аз за това го правих..
и захващането се получи..
само не знам като пече мотора... тези кабели дали няма да пострадат ? или са ок.. идеята е да не се напукат изолациите .. веряотно не са предвидени за по големи градуси а там грее бая

Аз съм ги омотал с изолирбанд,и вече около 5 месеца карам така,нито се е свил нито нищо,предплагам и на кабелите нищо няма да им стане.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 8.03.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: E36 coupe 318is ex
E36 coupe 328i ex
E46 touring 320d ex
E90 325i

Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свщите

Мнение от kokoshkite » 14 Апр 2011, 16:46

Готина идея за капака колега ,допада ми :) Като го сложиш снимай как се захваща.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 6.03.2009
Местоположение: Шопско
Пол: Мъж
Кара: чайник

Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свщите

Мнение от sas_88 » 14 Апр 2011, 18:12

beco109 написа:Искам да отбележа, че не съм търсил из форума дали някой е правил нещо подобно или поне да е попитал някои с интерес как може да се получи изобщо, защото предварително зам, че няма такива, ако лъжа нека някой да ме поправи.

Нека и аз се намеся в темата и да разясна ефекта при М43-ките. Ентосиазиран от цялата работа още от мн отдавна преди да пусне някой тази тема тук във форума за М42 и М44. Мислех си и аз да пусна нова тема но тази е подобна, само че не става въпрос за М43. Но все не ми оставаше време и т.н дълга история и затова реших да пиша тук, който го интересува и иска да направи нещо знам, че ще намери поста ми.
Някъде на горе из темата видях някой да задава въпроса дали е възможно тази интервенция при IS с 4-те бобини, дали има вариант и при М43. Да има възможна е тази интервенция с малко въображение и пипкава ръка всичко се постига. По надолу със снимките ще ви покажа как изглежда мотора под капака след доработката. Спор няма, отне ми три дена да си играя веки ден след работа да доизкосуря нещата и на третия ден врътнах ключа. До преди да сложа бобинка на всеки цилиндър колата пак си вървеше доста добре като за М43, безспорно пускал съм се с най различни IS-ки и по умрелички 320-ки просто какво да ви кажа, една предница до две коли пред тях. Но сега след всичкита тази работа съм напълно смел да слагам каквато и да е IS-ка на правата.
Аз лоша четра от цялата работа не можах да намеря. Добрата е на лице. По добър резонанс, много по стабилен празен ход, и докато преди при ускорение до 3000 оборота всичко добре, не че след това не ускорява но не е същото както до преди 3000, а сега по този начин със постоянната иска, ускоренито умира чак на ограничителя
Искам да заключа, с това че при IS-ките са нужни бобинки от М52 а тук на мен ми свършиха работа и от М50. Не че нямаше да трансплантирам и от М52 но имах от къде да взема от М50, който също мн добре си гледат работата. Ако има гъзета, който са готови да си пробват възможностите ще се радвам ако съм полезен.



Кабелите как навърза?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 495
Регистриран на: 23.01.2005
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката

Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свщите

Мнение от Vozq_bez_pari » 27 Апр 2011, 11:26

НА М42 ето този вариант някой има ли ги записани цветовете на кабелите на кръглата букса на кои цилиндри отговарят?
Изображение :bchug: :bchug: :bchug:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12842
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свщите

Мнение от vld » 27 Апр 2011, 11:52

ares2 написа:
Bimmer_E36 написа:Доста добре стои капака,аз също трябва да си изработя някакъв че бобините са целите в пепел...

да.. аз за това го правих..
и захващането се получи..
само не знам като пече мотора... тези кабели дали няма да пострадат ? или са ок.. идеята е да не се напукат изолациите .. веряотно не са предвидени за по големи градуси а там грее бая

Колега не слагай шницел на капака, по добре БМВ или М42, но БМВ си е най добре.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свщите

Мнение от ares2 » 27 Апр 2011, 14:06

vld написа:
ares2 написа:
Bimmer_E36 написа:Доста добре стои капака,аз също трябва да си изработя някакъв че бобините са целите в пепел...

да.. аз за това го правих..
и захващането се получи..
само не знам като пече мотора... тези кабели дали няма да пострадат ? или са ок.. идеята е да не се напукат изолациите .. веряотно не са предвидени за по големи градуси а там грее бая

Колега не слагай шницел на капака, по добре БМВ или М42, но БМВ си е най добре.


това беше тестово.. просто изпробвам една технология на печатане...
може и БМВ се напише и всичко...
трябваше ми сложен надпис за да се види как е..
а това го видях в един немски форум някъде с този шницел.. но там беше шницел 2.1 :)
аз си падам по оригинална визия.. и също бих оставил само БМВ
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 508
Регистриран на: 9.07.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: го на ножки
Мечтае да кара: на 50ст бензина.

Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свщите

Мнение от Jang1r » 27 Апр 2011, 18:49

Vozq_bez_pari написа:НА М42 ето този вариант някой има ли ги записани цветовете на кабелите на кръглата букса на кои цилиндри отговарят?
Изображение :bchug: :bchug: :bchug:

Мен ме интересува някой направил ли е ъпдейта без да реже заводската инсталация?
BMW e36 318TDS Touring
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 204
Регистриран на: 26.04.2009
Местоположение: София/Силистра
Пол: Мъж
Кара: e36 318ti
Мечтае да кара: всичко
Детайли за колата: М42б18 '94

Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свщите

Мнение от s_kolev » 27 Апр 2011, 19:24

Jang1r написа:
Vozq_bez_pari написа:НА М42 ето този вариант някой има ли ги записани цветовете на кабелите на кръглата букса на кои цилиндри отговарят?
Изображение :bchug: :bchug: :bchug:

Мен ме интересува някой направил ли е ъпдейта без да реже заводската инсталация?



Ползвах кръгла букса от дебитомер и я закачих към заводската. В манюала има информация кой кабел къде трябва да отиде.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 369
Регистриран на: 17.03.2005
Пол: Мъж
Кара: '13 530D F07

Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свщите

Мнение от izzzo » 27 Апр 2011, 19:37

Vozq_bez_pari написа:НА М42 ето този вариант някой има ли ги записани цветовете на кабелите на кръглата букса на кои цилиндри отговарят?
Изображение :bchug: :bchug: :bchug:

при мен са така:
Зелен- 12V
Кафяв- Маса
Бял- за 1-ви цилиндър
Червен- за 2-ри цилиндър
Жълт- за 3-ти цилиндър
Син- за 4-ти цилиндър

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 27.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Разумно
Детайли за колата: Измамна

Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свщите

Мнение от beco109 » 28 Апр 2011, 20:31

izzzo написа:
Vozq_bez_pari написа:НА М42 ето този вариант някой има ли ги записани цветовете на кабелите на кръглата букса на кои цилиндри отговарят?
Изображение :bchug: :bchug: :bchug:

при мен са така:
Зелен- 12V
Кафяв- Маса
Бял- за 1-ви цилиндър
Червен- за 2-ри цилиндър
Жълт- за 3-ти цилиндър
Син- за 4-ти цилиндър


viewtopic.php?f=134&t=249284&p=2734985#p2734985 :yes:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свщите

Мнение от стан » 29 Апр 2011, 19:44

izzzo написа:
Vozq_bez_pari написа:НА М42 ето този вариант някой има ли ги записани цветовете на кабелите на кръглата букса на кои цилиндри отговарят?
Изображение :bchug: :bchug: :bchug:

при мен са така:
Зелен- 12V
Кафяв- Маса
Бял- за 1-ви цилиндър
Червен- за 2-ри цилиндър
Жълт- за 3-ти цилиндър
Син- за 4-ти цилиндър


А при мене бяха зелен, кафяв и :1: четири бели :1:. Ама накрая го нагласих де не беше чак толкова сложно да се досетя как :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 664
Регистриран на: 25.09.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: Лястовица с рамка

Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свщите

Мнение от Tenata » 29 Апр 2011, 20:03

izzzo написа:
Vozq_bez_pari написа:НА М42 ето този вариант някой има ли ги записани цветовете на кабелите на кръглата букса на кои цилиндри отговарят?
Изображение :bchug: :bchug: :bchug:

при мен са така:
Зелен- 12V
Кафяв- Маса
Бял- за 1-ви цилиндър
Червен- за 2-ри цилиндър
Жълт- за 3-ти цилиндър
Син- за 4-ти цилиндър


Това е М44 на снимката, а не М42
ИзображениеИзображение
на пътя и пред БОГ, всички сме равни!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 495
Регистриран на: 23.01.2005
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката

Re: Преместване на бобините на М42 директно върху свщите

Мнение от Vozq_bez_pari » 30 Апр 2011, 1:12

Tenata написа:
izzzo написа:
Vozq_bez_pari написа:НА М42 ето този вариант някой има ли ги записани цветовете на кабелите на кръглата букса на кои цилиндри отговарят?
Изображение :bchug: :bchug: :bchug:

при мен са така:
Зелен- 12V
Кафяв- Маса
Бял- за 1-ви цилиндър
Червен- за 2-ри цилиндър
Жълт- за 3-ти цилиндър
Син- за 4-ти цилиндър


Това е М44 на снимката, а не М42



знам снимката е примерна просто последните м42-ки са с такавива бубини

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook