ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- Vasko_G
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 170
- Регистриран на: 18.11.2014
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Compact M43B16
- Детайли за колата: BMW Compact, 1994/10, автоматик, М43B16
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
raptorxbg написа:На кой пинове на диагностичната букса трябва да се постави мост и колко време да се задържи, за да махна часовника и надписа inspection от таблото?
За маслото ми е ясно, ама това как да го изчистя![]()
В същите букси, но за изчистване на едната инспекция държиш 4,секунди, за другата малко повече.
- Missing
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 6.08.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318is '97 M44B19
- Мечтае да кара: Е30
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
За маслото около 4 секунди.
За инспекцията над 10 (около 14,15 секунди).

За инспекцията над 10 (около 14,15 секунди).


- eXed0
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 25.01.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E36 316i / Е39 520i
- Мечтае да кара: E34 с V8
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
denises26 написа:Здравейте, имам проблем с обезвъздушаването на колата, двигател М50Б20. Онзи ден изолирах подгрева на дросела и от тогава й стана нещо. Проблема го забелязах, след като покарах и спрях. Отворих капака, колата беше загряла на средата, отворих капачката и изхвърли известно количество антифриз. След това последва познатата процедура. Колата с муцуната нагоре, отвих пробката, а оттам само въздух. Изчаках я да изстине. Долях, напълни горния маркуч на радиатора съответно от пробката излезе антифриз. Запалих, пуснах парното и зачаках. Отвори си термостата и започнах да наливам и да следя кога ще спре да вади мехурчета, отне доста време и вода, но стана. Затворих капачката, после пробката и подкарах. Парно-6, загряване няма. Покарах си я стабилно спрях, отворих капачката и пак повърна. За пореден път обезвъздуших, долях и снощи всичко си беше ОК докато при прибирането ми към вкъщи, парното изчезна съвсем. Ни на оборот ни на място. Колата не загрява колкото и да я юркам и си мисля, че има въздух отново, защото като отворя пробката сякаш засмуква оттам. Ако отворя капачката и после пробката, нивото на антифриза се покачва в казанчето, някакви идеи?
Имах същия проблем и при мен се оказа термостата. Моя си беше оригиналния и беше останал отворен и затова ни парно имах, нито колата загряваше. Дори и да има въздух в системата би трябвало мотора да достигне работна температура. Аз като сложих новия термостат карах без да обезвъздуша (бях развил пробката за обезвъздушаване като сипвах антифриз) докато загрее и отвори термостата и тогава отвих леко пробката за обезвъздушаване няколко пъти да изкара въздуха и готово.
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Здравейте 
Имам проблем с M43B16 - гасне веднага след първите няколко паления (губи си оборотите до 0). От начало беше само по веднъж, но от скоро я паля по 3-4 пъти. Няма ефект да и качвам оборотите до около 3000, после просто си пада на стандартните и тръгва да ги губи и тях. След като потегля веднъж няма проблеми при спирания, тръгвания и тн.
Колата има газов инжекцион FOBOS, обслужен скоро (при хората, които го монтираха). Беше стояла дълго време в гараж, масло и филтри са сменени. Бензин има почти пълен резервоар, а заради престоя беше сложена и добавка за прочистване, закупена от бензиностанция.
Не се сещам за повече информация, която да ви дам, пък и техническата ми грамотност не е на добро ниво...
Ще съм благодарен за всякакви съвети.
--Като откачих дебитомера спря да гасне. Четох подобни проблеми и как при хората е имало въздух от някъде, но при мен всичко е точно. Предполагам със смяната му ще се оправи.
-----
Решено с изчистване на дебитомер.

Имам проблем с M43B16 - гасне веднага след първите няколко паления (губи си оборотите до 0). От начало беше само по веднъж, но от скоро я паля по 3-4 пъти. Няма ефект да и качвам оборотите до около 3000, после просто си пада на стандартните и тръгва да ги губи и тях. След като потегля веднъж няма проблеми при спирания, тръгвания и тн.
Колата има газов инжекцион FOBOS, обслужен скоро (при хората, които го монтираха). Беше стояла дълго време в гараж, масло и филтри са сменени. Бензин има почти пълен резервоар, а заради престоя беше сложена и добавка за прочистване, закупена от бензиностанция.
Не се сещам за повече информация, която да ви дам, пък и техническата ми грамотност не е на добро ниво...
Ще съм благодарен за всякакви съвети.

--Като откачих дебитомера спря да гасне. Четох подобни проблеми и как при хората е имало въздух от някъде, но при мен всичко е точно. Предполагам със смяната му ще се оправи.
-----
Решено с изчистване на дебитомер.
Последна промяна maxoyn на 19 Мар 2016, 15:18, променена общо 3 пъти
- Missing
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 6.08.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318is '97 M44B19
- Мечтае да кара: Е30
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Колеги има ли някой представа, колко метра термо лента широка 50мм, ще са необходими за увиването на IS-ков колектор?
Също така да ми препоръчате каква лента да използвам?
ПС: Знам, че на чугун колектор нямало смисъл и т.н.
Също така да ми препоръчате каква лента да използвам?

ПС: Знам, че на чугун колектор нямало смисъл и т.н.


- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
маркучите за моторчето за празния ход на м52 с какви параметри са - диаметър и дължина?
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Missing написа:Колеги има ли някой представа, колко метра термо лента широка 50мм, ще са необходими за увиването на IS-ков колектор?
Също така да ми препоръчате каква лента да използвам?![]()
ПС: Знам, че на чугун колектор нямало смисъл и т.н.
15 метра на 2 инча широчина трябва да са повече от достатъчни. Марки много, аз ползвах "DEI".
Колектора на is-ката не е чугунен. А на чугунения едно, че няма смисъл и друго че има вероятност да се спука.
- Missing
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 6.08.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318is '97 M44B19
- Мечтае да кара: Е30
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Благодаря колега!
Не знаех, че не е чугун колектора... Ще въртим пък ще видим какво ще излезне.


- NoMoreRules
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 204
- Регистриран на: 4.01.2012
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 320i Coupe, BMW e46 ci
- Детайли за колата: шест цилиндров звяр
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Колеги от къде може да се намери този малък маркуч за бензина който влиза в реиката? В Пловдив може ли да се намерили нов и качествен или да се огледам от кола на части втора употреба запазен?
Моят нещо таи бензин като е запален двигателя и колкото и да стягам скобите,пак си таи.
Парт номерът му е 13311740475 прикачвам и снимка :
Номер 16 от схемата в Realoem http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=13_0369
Моят нещо таи бензин като е запален двигателя и колкото и да стягам скобите,пак си таи.
Парт номерът му е 13311740475 прикачвам и снимка :
Номер 16 от схемата в Realoem http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=13_0369
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Само че едно е да отворят талона с 316,а под капака ония туч м50, дето и кьорав да си пак ще го чуеш :mhihi:
- HowDouWantit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 362
- Регистриран на: 28.10.2008
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
В Плевен си купувах от Зодиак ,не знам дали имате в Пловдив ,купих си Goodyear и нямаше проблеми около 3-4 лева метъра.

- Angelov91
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 27.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: напред с вратите
- Мечтае да кара: M3
М42
Здравейте колеги, разтропали са ми се биелните лагери ( м42б18) Та въпроса ми е могат ли да се сменят през картера на колата ...Че "майсторите" казват ,че трябва да се разглоби целия двигател знам за какво става въпрос , но ми е чудно просто ... Споделете мнение
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Сменят се на място.През картера не става, ама като го свалиш може
Важното е да знаеш кое и как.

only rear wheel drive
- Angelov91
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 27.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: напред с вратите
- Мечтае да кара: M3
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
[quote="michev"]Сменят се на място.През картера не става, ама като го свалиш може
Важното е да знаеш кое и как.[/quo
Е колега естествено ,че ще се свали
няма да го правя аз със сигурност ... Значи да приемам ,че става така ли ?!

Е колега естествено ,че ще се свали

- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Как да развия болта на шайбата на коляновия вал? BMW 318i 1996
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани