ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 170
Регистриран на: 18.11.2014
Местоположение: гр. София
Пол: Мъж
Кара: BMW Compact M43B16
Детайли за колата: BMW Compact, 1994/10, автоматик, М43B16

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Vasko_G » 08 Мар 2016, 12:30

raptorxbg написа:На кой пинове на диагностичната букса трябва да се постави мост и колко време да се задържи, за да махна часовника и надписа inspection от таблото?
За маслото ми е ясно, ама това как да го изчистя :dunno:

В същите букси, но за изчистване на едната инспекция държиш 4,секунди, за другата малко повече.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 6.08.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е36 318is '97 M44B19
Мечтае да кара: Е30

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Missing » 08 Мар 2016, 12:37

За маслото около 4 секунди.
За инспекцията над 10 (около 14,15 секунди).
:yes:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 113
Регистриран на: 25.01.2015
Пол: Мъж
Кара: E36 316i / Е39 520i
Мечтае да кара: E34 с V8

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от eXed0 » 11 Мар 2016, 10:26

denises26 написа:Здравейте, имам проблем с обезвъздушаването на колата, двигател М50Б20. Онзи ден изолирах подгрева на дросела и от тогава й стана нещо. Проблема го забелязах, след като покарах и спрях. Отворих капака, колата беше загряла на средата, отворих капачката и изхвърли известно количество антифриз. След това последва познатата процедура. Колата с муцуната нагоре, отвих пробката, а оттам само въздух. Изчаках я да изстине. Долях, напълни горния маркуч на радиатора съответно от пробката излезе антифриз. Запалих, пуснах парното и зачаках. Отвори си термостата и започнах да наливам и да следя кога ще спре да вади мехурчета, отне доста време и вода, но стана. Затворих капачката, после пробката и подкарах. Парно-6, загряване няма. Покарах си я стабилно спрях, отворих капачката и пак повърна. За пореден път обезвъздуших, долях и снощи всичко си беше ОК докато при прибирането ми към вкъщи, парното изчезна съвсем. Ни на оборот ни на място. Колата не загрява колкото и да я юркам и си мисля, че има въздух отново, защото като отворя пробката сякаш засмуква оттам. Ако отворя капачката и после пробката, нивото на антифриза се покачва в казанчето, някакви идеи?

Имах същия проблем и при мен се оказа термостата. Моя си беше оригиналния и беше останал отворен и затова ни парно имах, нито колата загряваше. Дори и да има въздух в системата би трябвало мотора да достигне работна температура. Аз като сложих новия термостат карах без да обезвъздуша (бях развил пробката за обезвъздушаване като сипвах антифриз) докато загрее и отвори термостата и тогава отвих леко пробката за обезвъздушаване няколко пъти да изкара въздуха и готово.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 25.09.2015
Пол: Мъж

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от maxoyn » 13 Мар 2016, 12:17

Здравейте :)
Имам проблем с M43B16 - гасне веднага след първите няколко паления (губи си оборотите до 0). От начало беше само по веднъж, но от скоро я паля по 3-4 пъти. Няма ефект да и качвам оборотите до около 3000, после просто си пада на стандартните и тръгва да ги губи и тях. След като потегля веднъж няма проблеми при спирания, тръгвания и тн.
Колата има газов инжекцион FOBOS, обслужен скоро (при хората, които го монтираха). Беше стояла дълго време в гараж, масло и филтри са сменени. Бензин има почти пълен резервоар, а заради престоя беше сложена и добавка за прочистване, закупена от бензиностанция.
Не се сещам за повече информация, която да ви дам, пък и техническата ми грамотност не е на добро ниво...
Ще съм благодарен за всякакви съвети. :)

--Като откачих дебитомера спря да гасне. Четох подобни проблеми и как при хората е имало въздух от някъде, но при мен всичко е точно. Предполагам със смяната му ще се оправи.


-----

Решено с изчистване на дебитомер.
Последна промяна maxoyn на 19 Мар 2016, 15:18, променена общо 3 пъти

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 6.08.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е36 318is '97 M44B19
Мечтае да кара: Е30

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Missing » 15 Мар 2016, 16:40

Колеги има ли някой представа, колко метра термо лента широка 50мм, ще са необходими за увиването на IS-ков колектор?
Също така да ми препоръчате каква лента да използвам? :dummy:

ПС: Знам, че на чугун колектор нямало смисъл и т.н. :yes:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1669
Регистриран на: 29.06.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 320i
Детайли за колата: e36 coupe

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от host » 18 Мар 2016, 15:00

маркучите за моторчето за празния ход на м52 с какви параметри са - диаметър и дължина?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от bum_bum » 18 Мар 2016, 23:56

Missing написа:Колеги има ли някой представа, колко метра термо лента широка 50мм, ще са необходими за увиването на IS-ков колектор?
Също така да ми препоръчате каква лента да използвам? :dummy:

ПС: Знам, че на чугун колектор нямало смисъл и т.н. :yes:


15 метра на 2 инча широчина трябва да са повече от достатъчни. Марки много, аз ползвах "DEI".

Колектора на is-ката не е чугунен. А на чугунения едно, че няма смисъл и друго че има вероятност да се спука.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 6.08.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е36 318is '97 M44B19
Мечтае да кара: Е30

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Missing » 19 Мар 2016, 9:35

Благодаря колега! :yes: Не знаех, че не е чугун колектора... Ще въртим пък ще видим какво ще излезне.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 204
Регистриран на: 4.01.2012
Местоположение: Асеновград
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 320i Coupe, BMW e46 ci
Детайли за колата: шест цилиндров звяр

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от NoMoreRules » 20 Мар 2016, 10:29

Колеги от къде може да се намери този малък маркуч за бензина който влиза в реиката? В Пловдив може ли да се намерили нов и качествен или да се огледам от кола на части втора употреба запазен?
Моят нещо таи бензин като е запален двигателя и колкото и да стягам скобите,пак си таи.
Парт номерът му е 13311740475 прикачвам и снимка :
Номер 16 от схемата в Realoem http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=13_0369
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение
Само че едно е да отворят талона с 316,а под капака ония туч м50, дето и кьорав да си пак ще го чуеш :mhihi:


младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 362
Регистриран на: 28.10.2008

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от HowDouWantit » 20 Мар 2016, 12:22

В Плевен си купувах от Зодиак ,не знам дали имате в Пловдив ,купих си Goodyear и нямаше проблеми около 3-4 лева метъра.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 289
Регистриран на: 27.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: напред с вратите
Мечтае да кара: M3

М42

Мнение от Angelov91 » 26 Мар 2016, 16:24

Здравейте колеги, разтропали са ми се биелните лагери ( м42б18) Та въпроса ми е могат ли да се сменят през картера на колата ...Че "майсторите" казват ,че трябва да се разглоби целия двигател знам за какво става въпрос , но ми е чудно просто ... Споделете мнение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от michev » 26 Мар 2016, 16:39

Сменят се на място.През картера не става, ама като го свалиш може :D Важното е да знаеш кое и как.
only rear wheel drive

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 289
Регистриран на: 27.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: напред с вратите
Мечтае да кара: M3

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Angelov91 » 26 Мар 2016, 16:43

[quote="michev"]Сменят се на място.През картера не става, ама като го свалиш може :D Важното е да знаеш кое и как.[/quo

Е колега естествено ,че ще се свали :lol: няма да го правя аз със сигурност ... Значи да приемам ,че става така ли ?!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от michev » 26 Мар 2016, 18:01

Да, на 100% :D Успех!
only rear wheel drive

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 27.03.2016
Пол: Мъж

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Tosland » 27 Мар 2016, 22:17

Как да развия болта на шайбата на коляновия вал? BMW 318i 1996

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook