ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- HowDouWantit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 362
- Регистриран на: 28.10.2008
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
По всяка вероятност... и все пак ,водна помпа ,термостат? Нови ли са или тия които бяха на двигателя?

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
HowDouWantit написа:По всяка вероятност... и все пак ,водна помпа ,термостат? Нови ли са или тия които бяха на двигателя?
Термостата и водната помпа са тези които бяха, но нямам проблем термостата си отваря, помпата и тя работи. А за обезвъздушаването как да разбера значи отварям пробката и на студена кола форсирам и си излиза антифриз няма въздух, при отворел термостат отварям пробката и то от налягането си излиза пак антифриз. Аз ли греша?
- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
подкалника на е36 седан/комби и купе/кабрио преден еднакъв ли е? а от компакт става ли?
- FuRoRR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: 12.04.2010
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Два умрели форда и 28ца
- Мечтае да кара: Танк
- Детайли за колата: Е36 328 97'
2.93 LSD
М20 маховик на 5.8кг
M50 Intake
S52 USDM Cams 10.2 lift 252in244ex
Плетени изпускатели
Romraider self tuned
14.0 1/4 mile
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Здравейте, проблема е в клипа.
https://www.youtube.com/watch?v=0gLm85J-Bpk
Полудялата стрелка не дава никакви грешки в ИНПА, нито в Instrument cluster, нито в RPM sensor.Когато двигателя загрее, показанията се оправят.Колата имаше лек инцидент с огън до диагностичната букса,но видимо всички кабели там са наред.От какво може да е ?
https://www.youtube.com/watch?v=0gLm85J-Bpk
Полудялата стрелка не дава никакви грешки в ИНПА, нито в Instrument cluster, нито в RPM sensor.Когато двигателя загрее, показанията се оправят.Колата имаше лек инцидент с огън до диагностичната букса,но видимо всички кабели там са наред.От какво може да е ?
- raptorxbg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 387
- Регистриран на: 29.11.2009
- Пол: Мъж
- Кара: ше BMW E36 318tds Touring
- Мечтае да кара: BMW E26
- Детайли за колата: Бавно комби с черни облаци
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Сам си си отговорил на въпроса - кабелите на диагностичната букса. Веднъж се опитвах сам да си нулирам сервиза за маслото след смяна и по погрешка пуснах масата по друг пин и стрелката подскочи няколко пъти по същия начин.
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Здравейте, бъдещи колеги.
Дано не съм объркал темата, в която да задам въпроса си
.
Та.... запитването ми е следното:
Имах намерение да си купувам е36 320 95-98г за първа кола, но едно приятелче ми препоръча по-добре да си взема нещо по-евтино, докато навъртя някакви километри, а и при евентуално блъскане да не ме е яд много. Предложи ми 318/316 като по-евтин вариант, но не знам защо ме дърпа към шестака
. Въпроса ми е следният:
Може ли до 1500-2000 лева да се намери някой шестак горе-долу НЕ-очукан (така да го кажем
) 91-94 година ( м52 са по-скъпичкит), като се има на предвид, че от мен ще се кара може би около година, или, ако искам 320ка по-добре да се ориентирам към поне 3000лв ? Какво бихте ме посъветвали?
Дано не съм объркал темата, в която да задам въпроса си

Та.... запитването ми е следното:
Имах намерение да си купувам е36 320 95-98г за първа кола, но едно приятелче ми препоръча по-добре да си взема нещо по-евтино, докато навъртя някакви километри, а и при евентуално блъскане да не ме е яд много. Предложи ми 318/316 като по-евтин вариант, но не знам защо ме дърпа към шестака

Може ли до 1500-2000 лева да се намери някой шестак горе-долу НЕ-очукан (така да го кажем

- Mpower94
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: 8.03.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW E36 320i touring
Mercedes c230 cl203 sport coupe
Opel Corsa C 1.2
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
TheRetard написа:Здравейте, бъдещи колеги.
Дано не съм объркал темата, в която да задам въпроса си.
Та.... запитването ми е следното:
Имах намерение да си купувам е36 320 95-98г за първа кола, но едно приятелче ми препоръча по-добре да си взема нещо по-евтино, докато навъртя някакви километри, а и при евентуално блъскане да не ме е яд много. Предложи ми 318/316 като по-евтин вариант, но не знам защо ме дърпа към шестака. Въпроса ми е следният:
Може ли до 1500-2000 лева да се намери някой шестак горе-долу НЕ-очукан (така да го кажем) 91-94 година ( м52 са по-скъпичкит), като се има на предвид, че от мен ще се кара може би около година, или, ако искам 320ка по-добре да се ориентирам към поне 3000лв ? Какво бихте ме посъветвали?
Ще си намериш, само не бързай да се хвърляш на първата първо разгледай покарай пробвай 3 4 да придобиеш представа. Естествено ще има нещо за ремонт, но за около 1500 - 2000, се продават не много поддържани 36-ци до такова заключение съм стигнал аз.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
TheRetard написа: а и при евентуално блъскане да не ме е яд много.
То дали ще се блъснеш с 1.6 или 2.8 разходите по ремонта ще са кажи-речи аналогични.
- HowDouWantit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 362
- Регистриран на: 28.10.2008
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Само ,че ако счупи при удар мотора на 28ка ще го е по яд от колкото ако строши 1.6 ...

- raptorxbg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 387
- Регистриран на: 29.11.2009
- Пол: Мъж
- Кара: ше BMW E36 318tds Touring
- Мечтае да кара: BMW E26
- Детайли за колата: Бавно комби с черни облаци
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Но пък ако си купи 1.6 ще го е много яд като малкия тдс с чип го прави смешен
Търси си читаво купе без кривини, удари, гнилоч и т.н., мотор се сади по всяко време

Търси си читаво купе без кривини, удари, гнилоч и т.н., мотор се сади по всяко време

- HowDouWantit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 362
- Регистриран на: 28.10.2008
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
raptorxbg написа:Но пък ако си купи 1.6 ще го е много яд като малкия тдс с чип го прави смешен![]()
Търси си читаво купе без кривини, удари, гнилоч и т.н., мотор се сади по всяко време
Зависи ,може и без чип да има такъв ефект


Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
toi написа:HowDouWantit написа:По всяка вероятност... и все пак ,водна помпа ,термостат? Нови ли са или тия които бяха на двигателя?
Термостата и водната помпа са тези които бяха, но нямам проблем термостата си отваря, помпата и тя работи. А за обезвъздушаването как да разбера значи отварям пробката и на студена кола форсирам и си излиза антифриз няма въздух, при отворел термостат отварям пробката и то от налягането си излиза пак антифриз. Аз ли греша?

- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
raptorxbg написа:...
Търси си читаво купе без кривини, удари, гнилоч и т.н., мотор се сади по всяко време
Чакайте бе, нали човека каза, че евентуално ще го блъска и няма смисъл от шестак, та какъв е смисъла да е читаво купето..?

Направо ще падна - купуваме си първа кола, която ще помним цял живот (то не пречи и с лошо да я помним, де



TheRetard написа:Здравейте, бъдещи колеги.
Дано не съм объркал темата, в която да задам въпроса си.
Та.... запитването ми е следното:
Имах намерение да си купувам е36 320 95-98г за първа кола, но едно приятелче ми препоръча по-добре да си взема нещо по-евтино, докато навъртя някакви километри, а и при евентуално блъскане да не ме е яд много. Предложи ми 318/316 като по-евтин вариант, но не знам защо ме дърпа към шестака. Въпроса ми е следният:
Може ли до 1500-2000 лева да се намери някой шестак горе-долу НЕ-очукан (така да го кажем) 91-94 година ( м52 са по-скъпичкит), като се има на предвид, че от мен ще се кара може би около година, или, ако искам 320ка по-добре да се ориентирам към поне 3000лв ? Какво бихте ме посъветвали?
И на мене "едно прОателче" навремето ми препоръчваше пък да не си взимам БМВ, че е със задно, видиш ли, и "съм се пребил на първия завой" и още бабини деветини, дето умОрени дедковци от зората на демокрацията са говорели за "лимузините БМВ" (


"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- k.milanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Абе хора стига глупости вече първа кола или дай да е или 328мица щото харчела колкото 320 тука ли го четох или в тунинг бг форума
или другата крайност 316ка щото си нов шофер.
Аз като нов шофьор и вече две години стаж с първа кола бмв нямам нито едно птп, а мои приятели с къде, къде по безопасни коли с тракшън контроли, предно
и малки моторчета по 70-80кс имат сумати птп-та.
Имаш ли акъл каквато и кола да вземеш няма да я блъснеш. Нямаш ли, и с корса 1.2 ще се убиеш.
Определяш си бюджет и търсиш какво е най-читавото, което може да вземеш за тия пари. Сега размисли като - да не е лачена, защото ще я блъсна и тн... Еми то ти ако от момента преди да си се качил вече мислиш, че ще я блъснеш за какво се качваш само да си трошиш здравето и парите....
Като съвет бих казал, че под 3000лв според мен изобщо не заглеждай нещо повече от ис или най-много 20ка.

Аз като нов шофьор и вече две години стаж с първа кола бмв нямам нито едно птп, а мои приятели с къде, къде по безопасни коли с тракшън контроли, предно

Имаш ли акъл каквато и кола да вземеш няма да я блъснеш. Нямаш ли, и с корса 1.2 ще се убиеш.
Определяш си бюджет и търсиш какво е най-читавото, което може да вземеш за тия пари. Сега размисли като - да не е лачена, защото ще я блъсна и тн... Еми то ти ако от момента преди да си се качил вече мислиш, че ще я блъснеш за какво се качваш само да си трошиш здравето и парите....

Като съвет бих казал, че под 3000лв според мен изобщо не заглеждай нещо повече от ис или най-много 20ка.
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Nickelback написа:raptorxbg написа:...
Търси си читаво купе без кривини, удари, гнилоч и т.н., мотор се сади по всяко време
Чакайте бе, нали човека каза, че евентуално ще го блъска и няма смисъл от шестак, та какъв е смисъла да е читаво купето..?![]()
Направо ще падна - купуваме си първа кола, която ще помним цял живот (то не пречи и с лошо да я помним, де) или ще си играем на блъскащи колички, ама БМВ поне да е
Моля за извинение за офтопика, ама "всеки път ми става лошо" като видя поредната очукана манерка приличаща на Е36, като знам как по принцип изглежда една истинска и запазена такава (Е36-ца)
![]()
Е, аз като гледам има и що-горе на пръв поглед сносни купета за 1500-2000 с м50б20. И не, няма никаква гаранция, ще като това ми е първа кола ще се блъсна, или обратното. Препоръчаха ми го просто като застраховка, за да не си изям пръстите от яд, при евентуално ПТП.
Ще ви дам един пример:
Взимам си една двойка бавария 91-94 с г/д запазено купе в рамките на този бюджет, който споменах. Карам си я една година да речем, по-горе както казаха в един пост двигателя се присажда, но купето е друго нещо, то нищо не пречи после като навъртя километра да вложа пари в тази кола вместо да я сменям. Както каза ти самият "първа кола, която ще помним цял живот", но представи си, че се блъсна някъде на 3 месец да речем. Е, кво толкова... блъснах кола за 2000, а не за 4000 примерно. По-поносимо е.
Та въпроса ми пак повтарям е дали си струва това, дали наистина се намират запазени купета, защото тия шестаци виждам, че държат цени, а има доста примамливи оферти по сайтовете, а аз не съм компетентен по въпроса за разлика от вас.
Оф, вече и аз се обърках, а бе майна.... дано сте ми хванали мисълта. Очаквам предложения, мнения...и изобщо няква помощ


Наздраве!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани