Какво да взема ? 316 или 318 coupe

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E39 530d sport

Мнение от Spectral » 13 Май 2008, 22:39

Прочетох доста критики към 320-ките, които изобщо не ми харесаха.Аз си купих като първа кола 320 за 5100лв.Има климатроник, напълно запазен кожен салон,пълен ел пакет и е в перфектно състояние. Закачах я на комп и човека ми каза, че колата е перфектна, всяка една система работи отлично и рядско се срещала кола със толкова запазен двигател. Като возя 5 човека изобщо не се мъчи а извън градско със 100-110 има смешен разход на гориво. Тея работи дето ис-ките вървели по добре са реплики на хора които притежават такива. Колегата ми със вектра 2 литра 115кс като ходи на гонки и като се пусне с 318ис завършва с половин кола по назад най много всеки път.Двигателя и е много запазен и като ме заведе да видя кво праи бмв-тата ме досрамя.
Като си карам колата спокойно в града ми гори 13 и ми е се тая.Ти като качиш хора в 316-ката тя ще омре веднага с това тешко купе и ще гори над 10-11 тай, че се тая.316-ките са за олегнали и спокойни шофиори.Ако ти се влачи по путя си земи 318 ще ти свърши добра работа.Всеки който е карал повече от 2 години 6 цилиндров мотор казва, че на 4 не иска да се качва.А пък хората които карат бмв-тата си на гас направо се подиграват с марката.

Това е моето мнение по въпроса.
Последна промяна Spectral на 13 Май 2008, 23:31, променена общо 2 пъти

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1264
Регистриран на: 27.04.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: M42 POWER

Мнение от petio_bmw 318is » 13 Май 2008, 22:41

Mollov написа:
petio_bmw 318is написа:за тебе каде пишеш 4е 318 ис не е спортна и 4е голфа го яде, то си много заблоден на брата е 316 и голф до сега го нее изял така4е ко да кажем за 318ис а? вие като не разбирате не се излагаите поне публи4но.говорим без да са барани моторите.излагате не само вас ами и BMW с ваште глупости ле LAMERI :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:


"Брата" явно се е дърпал само с G1-чки, 1.3 на газ... ;) В този случай голфа верно няма шанс ;) Ма като говориш за такива малолитражки поне уточнявай, щото хората ще вземе да си помислят, че говориш и за GTI-тата ;) :mhihi: :mhihi: :mhihi:

а ле пи4,що не си купи голф като ги фалиш толкова ми караш 318is а за инфо да знаеш 316 не е никак зле и дума не може да става за сравнение с голф "бега4ка"те просто остават

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Русе

Re: Какво да взема ? 316 или 318 coupe

Мнение от AlianSa » 14 Май 2008, 0:19

Ако питаш мен аз карам 318ис от 1 година и съм много доволен предното ми бмв беше е30 316 . Преди да си взема ис-ката пробвах и 320 но разликата е само в шума на двигателя , а това мене не ме радва . Предпочитам нежното звънене на 4 цилиндровия двигател . А относно 316 или 318ис според мен си вземи Ис-а поне да знаеш че караш добра кола. За съжаление ис в добро състояние се намира доста трудно , а дори и да се намери цифрата е друга :)

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 5.05.2008

Мнение от hhristo » 14 Май 2008, 0:53

Почна се пак....Хах Ем има и лади които късат поршета по гонки, но кво общо има това с дискусията за 316 и 318

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 484
Регистриран на: 16.09.2006
Местоположение: sofia

Мнение от zazomazo » 14 Май 2008, 7:10

hhristo написа:Почна се пак...

:yes: точно ;)
аз не знам що модераторите не качат една тема спамерска и в нея да си желаещите да си мерят..... цилиндрите :mhihi:
та там да става чата и да не се пълнят темите на колегите с офтопик :idea:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1264
Регистриран на: 27.04.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: M42 POWER

Мнение от petio_bmw 318is » 14 Май 2008, 9:51

много сте прави и аз не знам защо се захванах с колегата за тия голфове ама те треа да знаят BMW е номер 1 така4е колега каквато и да си вземеш избора е добър.Нали все пак е BMW, 318 is е наи-добрия избор да знаеш.Стига да си я намериш 4итава.Пожелавам ти голям късмет от мен.

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 8.04.2008

Re: .

Мнение от aiso » 14 Май 2008, 11:49

perko написа:Е аз карам 318 от 4 год. и съм доволен от хайвана за да се возя но за ръчки и т.н. няма душица. Карал съм добри запазени модели и 318ис,и 320. Определено 320 е тази с която бих сменил моята.
напълно съм съгласен с теб колега

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 5.05.2008

Мнение от hhristo » 14 Май 2008, 16:25

ДОбре... а как трябва да процедирам като купувам....Освен на преглед,маслото още има ли....аз няма сега или веднага да купувам....но близките 2 месеца се надявам да я взема

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 8.04.2008

Мнение от aiso » 16 Май 2008, 2:56

hhristo написа:ДОбре... а как трябва да процедирам като купувам....Освен на преглед,маслото още има ли....аз няма сега или веднага да купувам....но близките 2 месеца се надявам да я взема
kaжи към кое си се ориентирал 316,318,320,325,за 4цилиндровите внимаваи с повдигачите има едно дрънчене в двигателя

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2776
Регистриран на: 26.06.2007
Местоположение: На вятърните мелници

Мнение от D3BEP » 16 Май 2008, 8:44

Досега всичките бмв-та с проблеми с повдигачи и кобилици, които знам, са 6 цилиндрови.
Нищо лично, може би и шестаците са повече, ама пък и разтропването на подвижната механика най - вероятно е по - голямо при по - висока мощност...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1207
Регистриран на: 12.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 12' F30 335i

Re: .

Мнение от taba4ko » 16 Май 2008, 10:46

aiso написа:
perko написа:Е аз карам 318 от 4 год. и съм доволен от хайвана за да се возя но за ръчки и т.н. няма душица. Карал съм добри запазени модели и 318ис,и 320. Определено 320 е тази с която бих сменил моята.
напълно съм съгласен с теб колега


и аз бих направил това ама да не сме в БГ. моята 16-ка е 2 пъти по ефтина от страна на данаци и обслужване от колкото 20-ката. респективно аз си спестявам пари за повече бензин за нея. ако заплатата ми е 3000 евро не с 20-ка а с м6 бих си го сменил, ама не е. на моето купе нямам табелки "316". единствено се познава че е с малкия мотор ако се загледаш по километража. това явно по думите на някои хора не го прави хубава кола та даже и сигурно биха казали че не е и истинско бмв. какво ли биха казали колегите с 18-ки тдс? идеална си е 16-ката за бръмчене, та даже ако ме питаш аз бих те насочил и към 318тдс компакт - много приличен автомобил за градски условия - по-новички ги има и са на добри пари.
избора си е твои и никои не може да те накара да си го промениш или да си купиш нещо което не ти харесва. търси си читава кола, запазена а усещането от карането на бмв го има при всички модели и е несравнимо с останалите коли с предно предаване. успех в търсенето
Изображение

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 16 Май 2008, 11:12

petio_bmw 318is написа:а ле пи4,що не си купи голф като ги фалиш толкова ми караш 318is а за инфо да знаеш 316 не е никак зле и дума не може да става за сравнение с голф "бега4ка"те просто остават


"Пич".... пак ти казвам - за да не се излагаш повече си намерете един читав Golf 2/3 GTI 150PS и се пуснете... ма си купи малко кърпички, че като плачете да си забърсвате сълзите... може да пробвате и с някоя (F)Astra GSI.... и от нея ще плачете... на брат ти 316-ката трябва да е с турбо, че да има игра... иначе просто явно си избирате трошляци да им се правите на големи рацери... айде отивай на училище, че ще ти пишат неизвинено отсъствие... ;)

Hristo, намери си читав сервиз (на който можеш поне малко да вярваш) да ти видят колата, която си харесал и ако е ОК - взимай... на теб да ти хареса външно, те да я видят "вътрешно".. ако имаш някой познат, който "вижда" забележки по боята и пребоядисване ще е още по-добре... най-малкото да знаеш на какво си се спрял и дали си засалужава...

Дали 316/318/320 - ти си избираш... но избирай според състоянието на колата, не по кубатурата на ДВГ... пък за поддръжката - ако нямаш пари за 2л/100 отгоре и за 2л масло повече за 6-таците - не си купувай BMW... консумативите и разхода на 4ц и 6ц е еднакъв, в смисъл такъв, че ако нямаш пари за тия допълнителни 2л, за които пиша, то ти няма да имаш пари да поддържаш и 4ц...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1207
Регистриран на: 12.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 12' F30 335i

Мнение от taba4ko » 16 Май 2008, 11:40

Mollov написа:
petio_bmw 318is написа:
Дали 316/318/320 - ти си избираш... но избирай според състоянието на колата, не по кубатурата на ДВГ... пък за поддръжката - ако нямаш пари за 2л/100 отгоре и за 2л масло повече за 6-таците - не си купувай BMW... консумативите и разхода на 4ц и 6ц е еднакъв, в смисъл такъв, че ако нямаш пари за тия допълнителни 2л, за които пиша, то ти няма да имаш пари да поддържаш и 4ц...

е не пич явно скоро не си сменял маслото на 320 щото то е 7 литра при м50 на 1000% съм сигурен, а не 3.5 като 16-ката. цената на маслото е различна според вида му но е от 28 до 50/60 лева литъра. сам си преценявай. но си е истина че е 2 пъти по-скъпо за обслужване. и въпроса не е само за маслото а по принцип частите за 20-ките са по скъпи. знаеш ли колко е весело като някои по-смотан и гледащ да криключи на бързо с работата мияч от авто мивка, малко усилил струята на водата, ти измие двигателя и си остави ряцете там, обикновено(не винаги естествено) но се случва да ти изгърми бобинката на някой от 6-те цилиндъра (гърмят повече от една винаги обаче) а това малко нещо струва над 300 кинта само едната бройка....
та както и да е това е друга тема. идеята ми беше е не съм съгласен за "2-та литра" на колегата. всичко е по 2 при 20-ката. и както казаха другите колеги гледай да ти е здрава колата, а каква кубатура ще е сам ще си прецениш. просто имай ги в предвид нещата които ти се казват...
Изображение

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 16 Май 2008, 12:16

Мен ми е ясно колко е маслото при 6-така (и по принцип не е 7 литра, ми по-скоро 6.5, ма тва са дребни неща), а при мен с М44-ката е 4.5-5 литра... и кво? има-няма 2 кила разлика.... само че говорех образно, а не изрично точно.... но мисля, че не е трудно да ми схванеш мисълта... ако 20лв за още 1 литър масло ти е проблема - не си за BMW... масло и консумативи не се сменят през месец, повечето хора ги сменят веднъж годишно.... при това положение не виждам ква е причината да дадеш 40-50лв отгоре за масло... колко повече се охарчваш така?!?!? Веднъж годишно? Айде стига глупости...

Що се отнася до "х2" поддръжка на 320 - как я сметна? повечето части са еднакви (не знам кой ти каза, че са различни?!?)... освен мотора... тва с автомивката и бобината колко често се случва - 1/10?!?!? А? Нали.... от частното излизаш към общото, а не е правилно... щото частни случаи много, ма на фона на всичките 320-ки са някви мижави 0,проценти...

Да поддържаш 316 не е по-различно от това да поддържаш 320 - ако вземеш читава и двг не се "обажда" разликите почти изчезват... все си мисля, че за някви дребни суми (разлика) изобщо не трябва да се хващаме, щото пак казвам - тогава не си за BMW Е36..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2776
Регистриран на: 26.06.2007
Местоположение: На вятърните мелници

Мнение от D3BEP » 16 Май 2008, 12:26

60 лв за литър масло!!!! Вие с кво масло карате бе...
Аз си бях зел кастрол, пълна систетика, 5 на 40 от оторизиран представител на мерцедес за 20 лв. литъра...

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook