318is ... да я взимам ли ?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2184
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: София / ghetto+
Пол: Мъж
Кара: m52 e36
Мечтае да кара: е38 ;)
Детайли за колата: е36

Мнение от t0sh » 23 Ное 2006, 18:06

Ivo III написа:...
въпроса е .. читаф софт
или поне да се знае .. какво като се пипне .. какво става :)


именно, според мен читав софт 6-7 вида, никой няма да ти даде ей така, след като ЕДИН чип върви над 500 от място за което се знае че не е менте. Така продават те масово софт за жълти стинки.. но ако си намериш - ок, пожелавам ти успех все пак :)

п.с. lowdriver се занимава с такива неща, ма не се е обадил нещо по темата :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 688
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: София

Мнение от Ivo III » 23 Ное 2006, 18:44

t0sh написа:според мен читав софт 6-7 вида



каква е разликата между тези 6-7 вида

ок ... ще се платят 500 кинта ..
но кои от 6-7-9те вида ?

пак опираме до тестове и проби

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2184
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: София / ghetto+
Пол: Мъж
Кара: m52 e36
Мечтае да кара: е38 ;)
Детайли за колата: е36

Мнение от t0sh » 23 Ное 2006, 18:54

всичките дето си ги изредил - при дадени условия всеки чип вкарва двигателя в по-различни режими. Всеки един е различен чип т.е. програма, която си е кинти. И всяка една не е без пари ;)
греша ли нещо?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 688
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: София

Мнение от Ivo III » 24 Ное 2006, 10:53

t0sh написа:всичките дето си ги изредил - при дадени условия всеки чип вкарва двигателя в по-различни режими. Всеки един е различен чип т.е. програма, която си е кинти. И всяка една не е без пари ;)
греша ли нещо?



логично ..
всеки дето прави тунинг .. човърка по коефициентите на софта
обаче .. кои да се избере от тези всичките ???

да кажем .. че плащаме .. 500те кинта и повече за софта

и пак .. сме на тъмно ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2184
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: София / ghetto+
Пол: Мъж
Кара: m52 e36
Мечтае да кара: е38 ;)
Детайли за колата: е36

Мнение от t0sh » 24 Ное 2006, 12:14

ами информацията цепи рибата в днешно време :)
та - просто сътпка 1 (трудната) да намериш сервиз в който можеш да им имаш доверие и разбират от чипове - стъпка 2 консултираш с тях и стъпка 3 избираш и плащаш :)

та този разговор се превърна в зов за помощ за стъпка 1, както ми се струва ;) аз нямам идея, дадох ти жокер че може да притесниш lowdriver като му пуснеш ЛС ...
;)

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 24 Ное 2006, 12:24

последно карах колата с чип от lowdriver и представата ми за мудния и тромав М50В20 доста се промени. И точно в ниските обороти. Да не говорим какво се случваше след 5500 до 7000 об :mhihi: Но бяха съобразени неща с конкретната кола, а не просто готов софт
Последна промяна © на 24 Ное 2006, 12:32, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2184
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: София / ghetto+
Пол: Мъж
Кара: m52 e36
Мечтае да кара: е38 ;)
Детайли за колата: е36

Мнение от t0sh » 24 Ное 2006, 12:31

© написа:последно карах колата с чип от lowdriver и представата ми за мудния и тромав М50В20 доста се промени. И точно в ниските обороти. Да не говорим какво се случваше след 5500 до 7000 об :mhihi:


ей къде я колата са :) просто искам да стартирам с такава чипосана с доволен собственик няколко пъти, да видя колко е разликата просто.

Потребител
Аватар
Мнения: 38
Регистриран на: 14.11.2006

Мнение от zizu » 24 Ное 2006, 12:32

не е ли шестак не е бмв вземи си 320

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 24 Ное 2006, 12:33

някъде из Испания трябва да е в момента :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 688
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: София

Мнение от Ivo III » 24 Ное 2006, 12:53

© написа:последно карах колата с чип от lowdriver и представата ми за мудния и тромав М50В20 доста се промени. И точно в ниските обороти. Да не говорим какво се случваше след 5500 до 7000 об :mhihi: Но бяха съобразени неща с конкретната кола, а не просто готов софт


а колко ще изкара така ..
да не е станала кат Формула 1 .. и да изкара пак толкова ;)

доколкото чета .. при дизел качва 30коня
при бензин .. 7-8

и ако сложиш .. як бензин .. пак толкова дигаш на бензина ..
верно ли е това ?

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 24 Ное 2006, 13:02

нормален бензин
колко ще изкара ? ами това не е някакъв екстремен тунинг, че да се налага да мислиш върху този въпрос :mhihi:

дизела качва, защото има турбо

CS-маниак
Аватар
Мнения: 1773
Регистриран на: 28.05.2002
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Мнение от lowdriver » 24 Ное 2006, 14:03

Хм...от къде да започна...
Ivo III, споменаваш постоянно думата "софтуер", но не споменаваш какво имаш предвид
като я използваш. Софтуер като едитор, който да ти показва местонахождението
и типа на всички таблици, които са ти нужни, за да променяш режимите на работа
на двигателя или софтуер като самата програма за управление на двигателя с променени
стойности (по-познато като чип тунинг)?! Второто е лесна работа свързана с малко
пари, на фона на сумата нужна за първия вариант. Да предположим, че се сдобиеш с
едитор. Не очаквай, обаче, в него да са ти дадени таблиците на различните
параметри за различните режими, обозначени коя за какво е и всеки един параметър
да има реална стойност (ще виждаш просто едни числа,а не rpm, degrees, msec и т.н.).
Е, в момента се сещам за един такъв, но и пред очите ми изниква цената от хххх Euro.
Но и там не е дадено всичко, до колкото ми е известно (може и да бъркам). Тук е мястото,
където можеш да съжаляваш,че не си избрал да караш Хонда, примерно,
защото там информацията е ,меко казано, огромна...И пак има хора (да не кажа доста),
които не смеят да си "пипат" колите, защо ли?! (по-надолу ще се върна на този абзац
и ще се опитам да предположа). Значи, остават вариантите с "разбиване" на кода,
сравняване на програми и т.н....И много четене...Е, аз "програмистки" заложби нямам,
та чрез другите варианти ми отне доста дълго време (периода се измерва в години...
което не означава, че не е възможно ти да се справиш по-бързо) , за да науча основните
неща (които,според мен, са една капчица в Океана). Е, добре, справил си се
и с таблиците и с други важни параметри....а сега накъде? Нали не смяташ, че ти
просто ще си базикаш по таблиците, ще увеличаваш стойности и мощността на
двигателя ще се вдига, а той самия ще "пее"? Тук на помощ ,освен нужното оборудване,
идват учебниците и "книжките" - смятани от някои хора за ненужно губене на време,
което може да се използва за експериментиране на въведените промени
(по известно нам като системата "проба-грешка"). Виждаш вече кръстопътя,
нали?! (сега е момента да се върнеш по-нагоре и да прочетеш отново случая с
многото инфо и различните хора ;) ).
Мда....на думи всичко изглежда много лесно, но пътя си го избираш ти...

© написа:...

:yes:, Слави! Както ти казах, съжалявам, само че няма да имаш възможност да
изпробваш крайния вариант на програмата. Здраве да е...
Изображение
Driver's Racing Team

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 688
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: София

Мнение от Ivo III » 24 Ное 2006, 15:36

lowdriver написа:Хм...от къде да започна...
Ivo III, споменаваш постоянно думата "софтуер", но не споменаваш какво имаш предвид
като я използваш. Софтуер като едитор, който да ти показва местонахождението
и типа на всички таблици, които са ти нужни, за да променяш режимите на работа
на двигателя или софтуер като самата програма за управление на двигателя с променени
стойности (по-познато като чип тунинг)?! Второто е лесна работа свързана с малко
пари, на фона на сумата нужна за първия вариант. Да предположим, че се сдобиеш с
едитор. Не очаквай, обаче, в него да са ти дадени таблиците на различните
параметри за различните режими, обозначени коя за какво е и всеки един параметър
да има реална стойност (ще виждаш просто едни числа,а не rpm, degrees, msec и т.н.).
Е, в момента се сещам за един такъв, но и пред очите ми изниква цената от хххх Euro.
Но и там не е дадено всичко, до колкото ми е известно (може и да бъркам). Тук е мястото,
където можеш да съжаляваш,че не си избрал да караш Хонда, примерно,
защото там информацията е ,меко казано, огромна...И пак има хора (да не кажа доста),
които не смеят да си "пипат" колите, защо ли?! (по-надолу ще се върна на този абзац
и ще се опитам да предположа). Значи, остават вариантите с "разбиване" на кода,
сравняване на програми и т.н....И много четене...Е, аз "програмистки" заложби нямам,
та чрез другите варианти ми отне доста дълго време (периода се измерва в години...
което не означава, че не е възможно ти да се справиш по-бързо) , за да науча основните
неща (които,според мен, са една капчица в Океана). Е, добре, справил си се
и с таблиците и с други важни параметри....а сега накъде? Нали не смяташ, че ти
просто ще си базикаш по таблиците, ще увеличаваш стойности и мощността на
двигателя ще се вдига, а той самия ще "пее"? Тук на помощ ,освен нужното оборудване,
идват учебниците и "книжките" - смятани от някои хора за ненужно губене на време,
което може да се използва за експериментиране на въведените промени
(по известно нам като системата "проба-грешка"). Виждаш вече кръстопътя,
нали?! (сега е момента да се върнеш по-нагоре и да прочетеш отново случая с
многото инфо и различните хора ;) ).
Мда....на думи всичко изглежда много лесно, но пътя си го избираш ти...

© написа:...

:yes:, Слави! Както ти казах, съжалявам, само че няма да имаш възможност да
изпробваш крайния вариант на програмата. Здраве да е...




абсолютно съм съгласен с теб !!!
минавал сам то тези пътища .. и то многократно
но за неща свързани с телекомуникации ... и phreack ;)

с автомобили не сам се занимавал ... никога
освен това не разбирам и от двигатели

но .. мислейки логически .. сам бил на прав път
има такива системи .. едитори ;)

от това което чета .. си е много рисково да се тунигова кола
особено ако някой преди теб не е изпитал с хиляди километри конкретния чип ;)

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook