M42 гасне при студент старт (решен)

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: M42 гасне при студент старт

Мнение от b00st » 26 Яну 2012, 2:15

няма да тръгвам по тая логика да сменям всички датчици по мотора. сега казваш температурен ама преди 1 страница пишеше,че било от нз си кой маркуч към вакумния резервоар, после от дебитомера, сега от тепмпературния датчик... а преди тебе имаше и останалите датчици и сонди предложени както във всяка друга тема.
докато не видя на диагностика черно на бяло, че не работи аз лично не пипам нищо по мотора.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 98
Регистриран на: 17.04.2009
Местоположение: софия-Люлин
Пол: Мъж
Кара: BMW M42 купе
Мечтае да кара: BMW самолет M power пакет

Re: M42 гасне при студент старт

Мнение от 24vintila » 26 Яну 2012, 16:23

видя ли маркуча на картерните газове и клапана аз по горе ти
писах ама не знам дали си
обърнал внимание :dunno:
http://www.vbox7.com/play:49888df8 БМВ разход няма

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: M42 гасне при студент старт

Мнение от b00st » 26 Яну 2012, 17:59

погледнал съм ги, още като свалях колектора преди да чистя стъпковото. а за картерните газове е ок като махна капачката на маслото се мъчи да гасне и сменя оборотите като я сложа си ги връща. и според мене ако е от тоя клапан ще даде симптоми не само в студения старт кат за 4 години трябва тотално дасе пре*бе ако е тръгнал.

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: M42 гасне при студент старт

Мнение от b00st » 17 Фев 2012, 20:49

малко развитие по темата. от както зареждам на ЕКО нямам въпросния проблем. колата пали на -10 само като врътна ключа и не гасне като преди след падане на оборотите, без да пипам газта. явно техния бензин най се нрави на моя мотор :)
дано като стане по-влажен въздуха се задържи така, щото тогава имам впечатление че най-много го правеше това.

видео - http://vbox7.com/play:d21ed2ab74

ps: звука при студено форсиране се изглади. преди припукваше от ауспуха едно такова, сега го няма. миризмата на бензин също изчезна :evil:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 642
Регистриран на: 9.03.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW ///E36

Re: M42 гасне при студент старт (РЕШЕН)

Мнение от don_gori » 24 Окт 2012, 9:42

Нека и аз да се включа в проблема . При мен се случва на студен мотор ,като запаля мотора започва леко
да прекъсва и притриса , а след няколко секунди оборотите падат рязко и колата гасне.
Опитва се да задържи оборотите ,но без успех.
Колата е с мотор м43б18 и от прочетеното до сега изключвам вариантите за кофти бенз или акумулатор !
Ето и клипче , тогава изгасна само веднъж ,но понякога гасне 2-3 пъти
https://www.youtube.com/watch?v=MYWPMYq ... ata_player

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 15.03.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318is на Гняс

Re: M42 гасне при студент старт

Мнение от sims » 24 Окт 2012, 10:33

sims написа:Колега и моята правеше така и беше от скъсано гофре :arrow: провери си и всички вакумни маркучи да не дърпа въздух от някои :idea:


:wave: Колеги тази сутрин имах проблем,запалих сутринта и колата изгасна след 5сек. :shock:тая няма да стане така :mhihi:паля отново,колата работи стабилно отворих капака и започнах да търся проблема :conf: след кратка проверка на маркучите за въздух установих че един тънък маркуч за ДИСА клапана е скъсан и смуче въздух :censored: смених го и за сега нямам проблем дано и утре сутринта да е така :smoke:

п.п.За пореден път се убеждавам че тези проблеми с гасненето на студен двигател са от паразитен въздух,имал съм го и друг път този проблем но от скъсано гофре,успех колеги :driving:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 642
Регистриран на: 9.03.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW ///E36

Re: M42 гасне при студент старт (РЕШЕН)

Мнение от don_gori » 24 Окт 2012, 11:48

Колега ще ме насочиш ли къде се намира въпросния маркуч да го проверя ?
Също когато е студена още колата усещам , че работи някак си неравномерно и притриса леко.
Съвет от какво може да е тази неравномерна работа на мотора или се получава от паразитен въздух , както спомена по-горе колегата :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 15.03.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318is на Гняс

Re: M42 гасне при студент старт

Мнение от sims » 24 Окт 2012, 12:51

Изображение
Vacuum control — vacuum tube - BMW parts catalog

като възможност по чуждите форуми четох, че този маркуч но 8 с времето се напуква и е възможно и от него да идва неравномерната работа на студен мотор.[/quote]

Това е схемата на ДИСА клапата,при мен беше скъсано номер 8,има вероятност и самия клапан които дърпа вилката на ДИСАта да е със скъсана мембрана и от там да дърпа въздух,това е много често срещано при двигателите с ДИСА ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 214
Регистриран на: 30.06.2008
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: на бензин.....
Мечтае да кара: на ток.....
Детайли за колата: 2007--2012->е36 m43b16 95г седан

2012--2013->е36 m52b28 95г седан

2013--2015->е46 m52b20tu 2000г купе

2015--2016->е46 m54b30 2001г купе

2016---e46 m47TUd20 2003г компот

2019---e90 m47 2006

2020—е38 m62b44 1999 + golf 6 2010

Re: M42 гасне при студент старт

Мнение от -Юли- » 03 Ное 2012, 21:47

b00st написа:малко развитие по темата. от както зареждам на ЕКО нямам въпросния проблем. колата пали на -10 само като врътна ключа и не гасне като преди след падане на оборотите, без да пипам газта. явно техния бензин най се нрави на моя мотор :)
дано като стане по-влажен въздуха се задържи така, щото тогава имам впечатление че най-много го правеше това.

видео - http://vbox7.com/play:d21ed2ab74

ps: звука при студено форсиране се изглади. преди припукваше от ауспуха едно такова, сега го няма. миризмата на бензин също изчезна :evil:

не ,че е реклама на ''еко'' ама същия проблем с гасненето..... :mhihi: и при мене се реши със смяна на бенза :yes: изглежда невероятно ама е факт :kuku:
Тия опели горящи много и невървящи, трошливи, с външен вид на фейслифтова каруца, с пластмасови табла и салони от плат за пердета, гниещи и без никви екстри ......,бмв-та ги оставeте на нас балъците!!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 13.09.2011
Местоположение: Самоков
Пол: Мъж
Кара: е36

Re: M42 гасне при студент старт

Мнение от tonkata2323 » 30 Ное 2013, 16:13

Гледам темата на 1 година, та колеги оправихте ли си проблема със студения старт?Питам понеже на мен ми я направи тая мизерия днес сутринта за сефте.При второто палена не изгасна колата.Иначе пали от раз.До сега съм карал само на лукоил и никога не съм имал този проблем и за това изключвам варианта с бензина.Вчера сложих нова лабда, защото ми беше заминала старата и след диагностиката нямаше други грешки.При взимането от майстора колата мъркаше . Но на сутринта както казах по-горе - 1към1 със случая на колегата с първото мнение (задържа на 900 и след 3-4-5 сек изгасва). М42 е мотора 95 год всички маркучи са ми здрави . Та за тая 1 година колегите ако са намерили проблема моля да споделят !

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 12.11.2010
Пол: Мъж

Re: M42 гасне при студент старт

Мнение от valerski » 01 Дек 2013, 23:33

И аз ще се изкажа по темата, защото имам подобен проблем. Колата е БМВ 318 ис 1996 г., М44. При палене на студено почти никога не пали от първи път, а най-много да тресе 4-5 секунди и гасне. От втори път пали веднага и няма проблеми. Карах я на диагностика, където ми казаха, че е от ламбда сондата, но не я смениха, а само нещо я почистиха май, не съм сигурен. Проблемът обаче си остана.

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: M42 гасне при студент старт

Мнение от b00st » 02 Дек 2013, 18:23

tonkata2323 написа:Гледам темата на 1 година, та колеги оправихте ли си проблема със студения старт?Питам понеже на мен ми я направи тая мизерия днес сутринта за сефте.При второто палена не изгасна колата.Иначе пали от раз.До сега съм карал само на лукоил и никога не съм имал този проблем и за това изключвам варианта с бензина.Вчера сложих нова лабда, защото ми беше заминала старата и след диагностиката нямаше други грешки.При взимането от майстора колата мъркаше . Но на сутринта както казах по-горе - 1към1 със случая на колегата с първото мнение (задържа на 900 и след 3-4-5 сек изгасва). М42 е мотора 95 год всички маркучи са ми здрави . Та за тая 1 година колегите ако са намерили проблема моля да споделят !

Не, няма оправия. Последното заключение до което стигнахме е веригата (при всичко друго проверено), с времето като се охлаби малко и дава отражение/разлика при сместа от мотроника на студен старт. След като поработи малко започва да адаптира сместа и затова всичко се изглажда. Но аз все още не съм се засилил да я сменям.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 15.03.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318is на Гняс

Re: M42 гасне при студент старт

Мнение от sims » 03 Дек 2013, 10:31

Моята верига е разтегната и трака на студен двигател,но проблем с паленето нямам,а сипвам всякакъв бензин и съм с Г.И. :driving: прочетете темата хубаво и ще намерите проблема :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 13.09.2011
Местоположение: Самоков
Пол: Мъж
Кара: е36

Re: M42 гасне при студент старт

Мнение от tonkata2323 » 03 Дек 2013, 12:33

Темата съм я прочел ,но има само предположения ,а не точно решение на проблема . Тези предположения съм ги проврил и изключил като варианти, затова и пускам питане.Колега, ако имаш нещо конкретно предвид постни го отново моля, може и да съм го пропуснал някъде...

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: M42 гасне при студент старт

Мнение от b00st » 03 Дек 2013, 23:51

Е то аз проблеми с паленето нямам, колата на -15 си пали от първия път :mhihi:
Ама после без гас иска да умре просто. Ако беше ламбда, дебитомер или маркучи щеше да има проблеми и на топло. Със сигурност е каквото съм написал, щото на тия студове го усещам как работи по грубо докато не си вдигне добре масълцето. Хидравличния обтегач също го подозирам.

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook