ВАЖНО!отосно трудното палене на топъл тдс!!!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
kriso85 написа:Е добре колеги, изписа се много петемата за топлия старт и нека накрая някой да обобщи - акумолатора ли е , агренажа ли, ГНП ли или нещо друго.Аз правих основен ремонт на БМВто , смених му веригата БЕЗ колелцата около нея щото казаха че са добре и проблема с топлия старт си остана. Все пак е тъпо да се слагат датчици от Опел.
Профилактирай СТАРТЕРА
- His Shadow
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: 8.10.2004
- Местоположение: Хасково
и такааа кой каза че печките палели трудно като са топли
и аз го казвам казвам го защото го ИМАХ този проблем но след дълго четене сметнах че това си е просто проблем при този мотор
да ама НЕ случайно един пич фен на BMW дето има магазин за авточасти в хасково ми каза че таяла леко нафтичка от помпата... викам ми дай да си поръчам фарнитурки да ми ги сменят
отивам при майстора Шишков ( бачка в автото ) викам да ги сменим бре вика хуу кат на познат 130лв ще ти струва
бая играчка си е вчера сутринта я вкарахме и преди 30 мин си я взех резултата студена пали на четвърт
топла пали 3-пъти по бързо от преди
тааа пича каза гарнитурките след време тия уплатнения се втърдяват и смуче по малко въздух а и една центровка оправя топлия старт
таа проверете си и ваще аз съм супер доволен вече няма вън вън вън вън вън вън вън вън че тогава хър хър хър пали перфектно колата нямам думи да опиша колко съм щастлив
а и да ви питам по километраж колата е на 140 000км
мерихме компресия показа 22
то тва хуу ама тя е 22 кат нова ! може ли евентуално ако съм случил на кола със реални километри което силно ме съмнява
та може ли за 140к километра да няма никакво износване и компресията да си е същата
забравих да добавя СМЕНЯЙТЕ СИ ФИЛТЪРА НА КЛИМАТИКА !!! довечера кат се прибера ще снимам стария ЧЕРЕН !!! ся парното духа 2-пъти по силно ! аз преди постоянно на 3-та или 4-та степен го пусках ся и на 2-ра духа като лудо
и няма гадни миризми















забравих да добавя СМЕНЯЙТЕ СИ ФИЛТЪРА НА КЛИМАТИКА !!! довечера кат се прибера ще снимам стария ЧЕРЕН !!! ся парното духа 2-пъти по силно ! аз преди постоянно на 3-та или 4-та степен го пусках ся и на 2-ра духа като лудо






- His Shadow
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: 8.10.2004
- Местоположение: Хасково
от де да знам гарнитурки за нафтова помпа + някво семерингче пак за нафтова помпа
знам че гарнитурките май са 2 за горен капак и долен капак

- Ивайло Илиев
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 6.04.2007
2COOL написа:Карам 325 тд и също палеше трудно когато е топло. След като ми рециклираха "дюзата с кабела" (спря да пали сутриин) изчезнаха всички проблеми с паленето.В момента при всякакви условия пали веднага.
Какво значи:
рециклираха "дюзата с кабела"
Аз имам проблем с паленето топла и искам да го остраня
Би ли ми казал къде и как са ти оправили проблема
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
- cvetoslav
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 151
- Регистриран на: 18.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E kak BMW
- Мечтае да кара: MMMMMPower
Моята като е топла и угася пробвам веднага пали от раз изчаквам 2 минути и върти по 20 секунди. Отивам в Супер Дизел на околовръстното диагностика и центровка на предварението 40 + 30 лв. и 30 минути и опа всичко ОК пали с завъртането. Не знам дали имам късмет или какво но не е от главата на ГНП-то защото и тя май си е тръгнала а колата си пали супер. Така че по добре който иска де да отиде там момчетата да погледнат и тогава да се почват вериги зъбчатки и дър дър дър, тия 70 лв. пред другите все едно не съм ги дал. А и да кажа че колата не работи нито по-твърдо нито по-меко. Аре успех на тези които го имат този проблем.
- LAST RIDE
- ентусиаст
-
- Мнения: 1293
- Регистриран на: 4.07.2005
- Местоположение: Сливен О.С :))
- Пол: Мъж
- Кара: дизелaка да пропушва
- Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D
Здравеите колеги темата е доста старичка но искам да вмъкна едно малко допълнение кам нея което ще ви спести доста обикаляне и 4овъркане от некомпетентни маистори!
Започнаха горещите месеци и тук влиза в употреба климата.но при мен нещо неискаше да духа студено и предположих 4е е от фреона но след допълването нямаше никаква промяна.Установи се че компресора изобщо невклучва от управлението в купето но няма никакъв проблем ако се даде директно ток без да минава през релетата,след известно лутане открихме че всико се дължи на закъсения по-рано темп.датчик които никои несе бе сетил да поправи след подмяната на агренажа
Мнениети ми не се отнася пряко към проблема с топлия старт но може да се появи дрруг в следствие "отстраняването" на предходния
надявам да съм бил полезен
Започнаха горещите месеци и тук влиза в употреба климата.но при мен нещо неискаше да духа студено и предположих 4е е от фреона но след допълването нямаше никаква промяна.Установи се че компресора изобщо невклучва от управлението в купето но няма никакъв проблем ако се даде директно ток без да минава през релетата,след известно лутане открихме че всико се дължи на закъсения по-рано темп.датчик които никои несе бе сетил да поправи след подмяната на агренажа
Мнениети ми не се отнася пряко към проблема с топлия старт но може да се появи дрруг в следствие "отстраняването" на предходния
надявам да съм бил полезен
Заменям си усилвателя!!
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...

Cobra написа:Може да е проблем:
верига (топъл,студен)
ГНП(топъл)
дюзи(топъл,студен)
управляващ блок (изгоряло реле,бушон) (студен)
свещи (студен)
Така че не е чак толкова лесно да се разбере какво е!

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Deso318 написа:значи като подам газ на свободна и след като паднат оборотите изпушва бяло какво значи това ако някои знае нека пише благодаря предварително
Бял пушек= на неизгоряла нафта.В лошият случай,наличие на вода,значи или гарнитура или спукана глава,но тогава колата ти трябва да прегрява и да надува маркучите.
преди няколко дни се заиграх с е34 525 тдс не палеше нито топла нито студена. Та на въпроса открих че подкачващата помпа в резервоара няма захранване. ровнах се в аутодатата и вивида и се оказа,че се захранва от реле а то взима сигнал от една от подгревните свещи там нещата се губеха подгряваше обаче релето не се захранваше след него следва бушон 23 (валидно е за е34) и при него нямаше никой. Т.е. ако не подгрее няма да подкачи гориво аз си направих експеримент захранвах помпата при контакт за около 5сек и колата пали безгрешка топла, студена. на същото бмв съм сменявал вериги преди 2-3 месеца но нямаше подобрение.
На мойта е36ца още не ми е останало време да погледна кой бушон е за въпросната помпа но все пак подгрее ли топла пали отраз. което следва , че не се ли обезпечи гнп-то с гориво количките ни палят трудно успех и дано да съм бил полезен.
На мойта е36ца още не ми е останало време да погледна кой бушон е за въпросната помпа но все пак подгрее ли топла пали отраз. което следва , че не се ли обезпечи гнп-то с гориво количките ни палят трудно успех и дано да съм бил полезен.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани