ВАЖНО!отосно трудното палене на топъл тдс!!!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 17.01.2006

Мнение от NS325TDS » 11 Яну 2007, 17:53

kriso85 написа:Е добре колеги, изписа се много петемата за топлия старт и нека накрая някой да обобщи - акумолатора ли е , агренажа ли, ГНП ли или нещо друго.Аз правих основен ремонт на БМВто , смених му веригата БЕЗ колелцата около нея щото казаха че са добре и проблема с топлия старт си остана. Все пак е тъпо да се слагат датчици от Опел.


Профилактирай СТАРТЕРА

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 568
Регистриран на: 8.10.2004
Местоположение: Хасково

Мнение от His Shadow » 16 Мар 2007, 14:44

и такааа кой каза че печките палели трудно като са топли :D и аз го казвам казвам го защото го ИМАХ този проблем но след дълго четене сметнах че това си е просто проблем при този мотор :mhihi: да ама НЕ случайно един пич фен на BMW дето има магазин за авточасти в хасково ми каза че таяла леко нафтичка от помпата... викам ми дай да си поръчам фарнитурки да ми ги сменят :mhihi: отивам при майстора Шишков ( бачка в автото ) викам да ги сменим бре вика хуу кат на познат 130лв ще ти струва :mhihi: бая играчка си е вчера сутринта я вкарахме и преди 30 мин си я взех резултата студена пали на четвърт :D топла пали 3-пъти по бързо от преди :mhihi: тааа пича каза гарнитурките след време тия уплатнения се втърдяват и смуче по малко въздух а и една центровка оправя топлия старт :mhihi: таа проверете си и ваще аз съм супер доволен вече няма вън вън вън вън вън вън вън вън че тогава хър хър хър пали перфектно колата нямам думи да опиша колко съм щастлив :mhihi: :mhihi: :mhihi: а и да ви питам по километраж колата е на 140 000км :mhihi: мерихме компресия показа 22 :shock: то тва хуу ама тя е 22 кат нова ! може ли евентуално ако съм случил на кола със реални километри което силно ме съмнява :mhihi: та може ли за 140к километра да няма никакво износване и компресията да си е същата :?:

забравих да добавя СМЕНЯЙТЕ СИ ФИЛТЪРА НА КЛИМАТИКА !!! довечера кат се прибера ще снимам стария ЧЕРЕН !!! ся парното духа 2-пъти по силно ! аз преди постоянно на 3-та или 4-та степен го пусках ся и на 2-ра духа като лудо :mhihi: :mhihi: :mhihi: и няма гадни миризми :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1521
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 16 Мар 2007, 17:37

Кой са тея гарнитури бе колега :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 568
Регистриран на: 8.10.2004
Местоположение: Хасково

Мнение от His Shadow » 16 Мар 2007, 20:25

от де да знам гарнитурки за нафтова помпа + някво семерингче пак за нафтова помпа :D знам че гарнитурките май са 2 за горен капак и долен капак

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 6.04.2007

Мнение от Ивайло Илиев » 19 Апр 2007, 8:18

2COOL написа:Карам 325 тд и също палеше трудно когато е топло. След като ми рециклираха "дюзата с кабела" (спря да пали сутриин) изчезнаха всички проблеми с паленето.В момента при всякакви условия пали веднага.


Какво значи:
рециклираха "дюзата с кабела"
Аз имам проблем с паленето топла и искам да го остраня
Би ли ми казал къде и как са ти оправили проблема

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 181
Регистриран на: 30.12.2005

Мнение от kluves » 23 Апр 2007, 18:51

дюзите които продават дару и вари се водят на по-особен режим. и цената им е по-ниска от нови,ако предадеш старата дюза за рециклиране.но не съм сигурен дали тази която ти я дават като нова е нова или рециклирана,на външен вид изглежда като чисто нова.

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 23 Апр 2007, 22:48

Ама е рециклилрана, затова и ги събират! :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 151
Регистриран на: 18.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E kak BMW
Мечтае да кара: MMMMMPower

Мнение от cvetoslav » 14 Юни 2007, 12:52

Моята като е топла и угася пробвам веднага пали от раз изчаквам 2 минути и върти по 20 секунди. Отивам в Супер Дизел на околовръстното диагностика и центровка на предварението 40 + 30 лв. и 30 минути и опа всичко ОК пали с завъртането. Не знам дали имам късмет или какво но не е от главата на ГНП-то защото и тя май си е тръгнала а колата си пали супер. Така че по добре който иска де да отиде там момчетата да погледнат и тогава да се почват вериги зъбчатки и дър дър дър, тия 70 лв. пред другите все едно не съм ги дал. А и да кажа че колата не работи нито по-твърдо нито по-меко. Аре успех на тези които го имат този проблем.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1293
Регистриран на: 4.07.2005
Местоположение: Сливен О.С :))
Пол: Мъж
Кара: дизелaка да пропушва
Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D

Мнение от LAST RIDE » 03 Юли 2007, 16:42

Здравеите колеги темата е доста старичка но искам да вмъкна едно малко допълнение кам нея което ще ви спести доста обикаляне и 4овъркане от некомпетентни маистори!

Започнаха горещите месеци и тук влиза в употреба климата.но при мен нещо неискаше да духа студено и предположих 4е е от фреона но след допълването нямаше никаква промяна.Установи се че компресора изобщо невклучва от управлението в купето но няма никакъв проблем ако се даде директно ток без да минава през релетата,след известно лутане открихме че всико се дължи на закъсения по-рано темп.датчик които никои несе бе сетил да поправи след подмяната на агренажа
Мнениети ми не се отнася пряко към проблема с топлия старт но може да се появи дрруг в следствие "отстраняването" на предходния
надявам да съм бил полезен
Заменям си усилвателя!!

viewtopic.php?f=64&t=228928

коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават... :D

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 28.11.2007

Мнение от Deso318 » 28 Ное 2007, 20:25

значи като подам газ на свободна и след като паднат оборотите изпушва бяло какво значи това ако някои знае нека пише благодаря предварително


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 28 Ное 2007, 21:26

Cobra написа:Може да е проблем:

верига (топъл,студен)
ГНП(топъл)
дюзи(топъл,студен)
управляващ блок (изгоряло реле,бушон) (студен)
свещи (студен)

Така че не е чак толкова лесно да се разбере какво е!
:bowdown:колегата това го говори от доста време,само да допълня-стартер и акомулатор,а с тия сервизи незнам за къде сме

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 30 Ное 2007, 18:15


старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 30 Ное 2007, 18:24

Deso318 написа:значи като подам газ на свободна и след като паднат оборотите изпушва бяло какво значи това ако някои знае нека пише благодаря предварително


Бял пушек= на неизгоряла нафта.В лошият случай,наличие на вода,значи или гарнитура или спукана глава,но тогава колата ти трябва да прегрява и да надува маркучите.

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 28.11.2007

Мнение от Deso318 » 04 Дек 2007, 21:39

Ами Zvetiko, нито прегрява нито надува маркучите и си върви много добре колата само не мога да разбера за6то праваи така :roll:

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: София

Мнение от transkom » 10 Дек 2007, 23:21

преди няколко дни се заиграх с е34 525 тдс не палеше нито топла нито студена. Та на въпроса открих че подкачващата помпа в резервоара няма захранване. ровнах се в аутодатата и вивида и се оказа,че се захранва от реле а то взима сигнал от една от подгревните свещи там нещата се губеха подгряваше обаче релето не се захранваше след него следва бушон 23 (валидно е за е34) и при него нямаше никой. Т.е. ако не подгрее няма да подкачи гориво аз си направих експеримент захранвах помпата при контакт за около 5сек и колата пали безгрешка топла, студена. на същото бмв съм сменявал вериги преди 2-3 месеца но нямаше подобрение.
На мойта е36ца още не ми е останало време да погледна кой бушон е за въпросната помпа но все пак подгрее ли топла пали отраз. което следва , че не се ли обезпечи гнп-то с гориво количките ни палят трудно успех и дано да съм бил полезен.

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook