ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
искам да попитам, дали някой е забелязъл
от какво се влияе часовника в купето, на Е36 318i
защото се ресетва от време на време и не мога да хвана, дали
аз правя нещо ?
от какво се влияе часовника в купето, на Е36 318i
защото се ресетва от време на време и не мога да хвана, дали
аз правя нещо ?
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
durtaka написа:искам да попитам, дали някой е забелязъл
от какво се влияе часовника в купето, на Е36 318i
защото се ресетва от време на време и не мога да хвана, дали
аз правя нещо ?
От китайския ксенон.
- mambata_943
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: 2.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: квото дойде
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
No0k написа:durtaka написа:искам да попитам, дали някой е забелязъл
от какво се влияе часовника в купето, на Е36 318i
защото се ресетва от време на време и не мога да хвана, дали
аз правя нещо ?
От китайския ксенон.
а от китайския ксенон, може ли да изтананиква един път тона на фаровете (все едно съм ги забравил) като врътна ключето за да пусна фаровете ? Или на таблото да ми свети на 50% лампичката за халогените все едно съм ги пуснал


Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
A възможно ли е преди монтажа на ксеноните, някой друг да е правил произволни съчинения по инсталацията на колата ти?
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Моля за съвет !
На задния прозорец, гумените уплътнения в горния ъгъл и от ляво и от дясно,
вече почти не стават за нищо!
Може ли да ме посъветвате, дали могат да се намерят от някъде или
с какво да ги заменя ?
Благодаря
На задния прозорец, гумените уплътнения в горния ъгъл и от ляво и от дясно,
вече почти не стават за нищо!
Може ли да ме посъветвате, дали могат да се намерят от някъде или
с какво да ги заменя ?
Благодаря
- mambata_943
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: 2.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: квото дойде
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
liloff написа:A възможно ли е преди монтажа на ксеноните, някой друг да е правил произволни съчинения по инсталацията на колата ти?
Това за мен ли се отнася? Ако да, не знам, но проблеми не съм имал с нищо преди ксеноните..
- raptorxbg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 387
- Регистриран на: 29.11.2009
- Пол: Мъж
- Кара: ше BMW E36 318tds Touring
- Мечтае да кара: BMW E26
- Детайли за колата: Бавно комби с черни облаци
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
durtaka написа:Моля за съвет !
На задния прозорец, гумените уплътнения в горния ъгъл и от ляво и от дясно,
вече почти не стават за нищо!
Може ли да ме посъветвате, дали могат да се намерят от някъде или
с какво да ги заменя ?
Благодаря
При официалния дилър го има цялото уплътнение за около 140лв. (това по спомен), някъде имаше тема със снимки или пък бяха тук... не съм сигурен.
Другия вариант е да ги мацнеш с черния силикон който се продава на салам и да изкарат докато събереш някой лев за ново

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Колеги, от къде и как се натяга ръчната спирачка? Чух, че е някъде до пепелника отзад 
ПП: Купе без подлакътник, ако е от там изобщо

ПП: Купе без подлакътник, ако е от там изобщо

..Bayerische Motoren Werke..


Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Oт задните апарати се натяга ръчната, не пипай под маншона. Даже е желателно там да ги регулираш малко след началото на резбата, на равни намотки и да се регулират от тресчотките в задните дискове.
Колкото до китайския ксенон... ами значи нещо не е вързано като хората. Пробвай да вържеш пак нормалните крушки, като прескочиш баластите и виж дали го има този проблем.
Колкото до китайския ксенон... ами значи нещо не е вързано като хората. Пробвай да вържеш пак нормалните крушки, като прескочиш баластите и виж дали го има този проблем.
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Колеги как може да се провери колата от къде губи антифриз, сменихме фланци всичко и пак губи дори и когато я оставя вечерта на сутринта пак е намаляло количеството. Някакво надуване с въздух системата или как може да се провери?
- raptorxbg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 387
- Регистриран на: 29.11.2009
- Пол: Мъж
- Кара: ше BMW E36 318tds Touring
- Мечтае да кара: BMW E26
- Детайли за колата: Бавно комби с черни облаци
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
1 вариант: Хващаш 2-3 приятеля и качвате колата на канал, 1 се намъква отдолу а другите двама гледате отгоре, палите колата и държите 3-4000 оборота и проверявате всички скоби като ги притискате и размествате с ръце, обикновено точно там се издуват и пукат, но теча се появява само при по-високи обороти.
2 вариант: Имаш скъсана гарнитура на главата и водата се вмъква в някой от цилиндрите, имах подобен проблем с предишната ми кола, в продължение на 1,5 години все губеше по малко вода от някъде, но така и не можех да разбера от къде е. Накрая се оказа, че е от гарнитурата (просто един ден се скъса напълно и "изсмука" цялата вода от казанчето), смених я и вече 10 000км. няма проблеми.
2 вариант: Имаш скъсана гарнитура на главата и водата се вмъква в някой от цилиндрите, имах подобен проблем с предишната ми кола, в продължение на 1,5 години все губеше по малко вода от някъде, но така и не можех да разбера от къде е. Накрая се оказа, че е от гарнитурата (просто един ден се скъса напълно и "изсмука" цялата вода от казанчето), смених я и вече 10 000км. няма проблеми.
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Мерси колега ще пробвам, а някой да знае каква е тази добавка която оцветявала антифриза и после можело да се види с УВ лампа или няма такова нещо?
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Tя е за фреон. Имайки предвид колко малко фреон има в системата, и колко е скъп самият оцветител, мисля че ще ти е по-евтино да подмениш цялата охладителна система пред това да оцветяваш 
Все пак вътре има 10ина и повече пъти повече течност, отколкото фреон в климатичната.

Все пак вътре има 10ина и повече пъти повече течност, отколкото фреон в климатичната.
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
liloff написа:Oт задните апарати се натяга ръчната, не пипай под маншона. Даже е желателно там да ги регулираш малко след началото на резбата, на равни намотки и да се регулират от тресчотките в задните дискове.
Не знам на какво се дължи това, но преди ръчната се вдигаше доста нагоре за да хване, а сега е още по-нагоре

..Bayerische Motoren Werke..


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани