ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1042
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: СОФИЯ

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от kagebista » 23 Авг 2014, 11:33

HowDouWantit написа:
kagebista написа:Трябват ми по малки предни спирачни апарати/по тесни навътре от спиците на джантата/. Дисковете и апаратите са от М52б20. Какво мога да ползвам и какво мога да подменя за едни 5мм избутване джантата навън без фланец? Мога ли да запазя дисковете и просто да ползвам - по малки спирачни апарати ако има такива и от какъв модел?


Може да си направиш шайби около 6-7 мм от стари дискове при стругар. Не струва скъпо и ще ти свърши работа. Не вярвам да си намериш по-малки апарати без да влезеш в голямо приллючение.


По принцип става въпрос за едни джанти, които искам да сложа. Интересното е, че при колега със спирачни апарати от 328 няма ядове, а при мен с апарати 320 джантата подпира апарата при спиците.
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 362
Регистриран на: 28.10.2008

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от HowDouWantit » 23 Авг 2014, 14:29

Няма логика. Предните са еднакви при 320 и 328. Разлика имa отзад единствено..
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 8.11.2012
Пол: Мъж
Кара: 318ci е46'01

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Manuel » 23 Авг 2014, 15:29

Manuel написа:Колеги може ли да ми кажете от къде да поръчам амортисьори Билщайн б4 и до колко мм може да се свали колата сравнение със стоковите? :help:

?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 613
Регистриран на: 12.06.2013
Пол: Мъж

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от M-coupe » 24 Авг 2014, 9:59

Здравейте колеги, търся си е36 318ис или 320и. Какво трябва да гледам, като слаби места на тези двигатели :help:
..Bayerische Motoren Werke..
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от kdl » 24 Авг 2014, 13:57

Най-слабото място при тези коли е предният собственик :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 8.11.2012
Пол: Мъж
Кара: 318ci е46'01

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Manuel » 24 Авг 2014, 14:12

Manuel написа:
Manuel написа:Колеги може ли да ми кажете от къде да поръчам амортисьори Билщайн б4 и до колко мм може да се свали колата сравнение със стоковите? :help:

?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 302
Регистриран на: 22.07.2009
Пол: Мъж
Кара: E46 320d facelift

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от acidburn-525tds » 24 Авг 2014, 14:21

Manuel написа:
Manuel написа:
Manuel написа:Колеги може ли да ми кажете от къде да поръчам амортисьори Билщайн б4 и до колко мм може да се свали колата сравнение със стоковите? :help:

?

http://www.bilstein-bg.com/importers.html

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от M10 » 24 Авг 2014, 15:13

Б4 не са спортни, та да може да се свали повече. Дори Б6, които са спортни, не са скъсени
Down to which lowering level can I go with BILSTEIN B6 sports shock absorbers (not shortened) in conjunction with shorter springs?

Down to 30mm.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 613
Регистриран на: 12.06.2013
Пол: Мъж

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от M-coupe » 24 Авг 2014, 17:56

liloff написа:Най-слабото място при тези коли е предният собственик :)

От този факт няма как да се избяга, все пак са на близо 20 години тези коли и се карат предимно от мои набори :lol: Интересува ме дали имат често срещани проблеми с двигателя и окачването. И кой от тези двигатели е по-добър избор за студент със ограничен бюджет (в последствие на колата ще и се монтира ГИ или АГУ). Някъде бях чел, че на иес-ката може да се сложи обикновена газ, а на 20-ката задължително трябва да е ГИ :dunno: Някой може ли да ми разясни малко как стоят нещата с газта, защото не ми се дават 50% от цената на колата за газ :D
..Bayerische Motoren Werke..
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Le Transporteur » 24 Авг 2014, 18:10

M-coupe написа:
liloff написа:Най-слабото място при тези коли е предният собственик :)

От този факт няма как да се избяга, все пак са на близо 20 години тези коли и се карат предимно от мои набори :lol: Интересува ме дали имат често срещани проблеми с двигателя и окачването. И кой от тези двигатели е по-добър избор за студент със ограничен бюджет (в последствие на колата ще и се монтира ГИ или АГУ). Някъде бях чел, че на иес-ката може да се сложи обикновена газ, а на 20-ката задължително трябва да е ГИ :dunno: Някой може ли да ми разясни малко как стоят нещата с газта, защото не ми се дават 50% от цената на колата за газ :D

Това вероятно си го чул във връзка с металните колектори на ИС-а, срещу пластмасови на 6-така. Но и двете са пълен инжекцион, което прави обикновената газова компромис.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от M10 » 24 Авг 2014, 19:53

На ис-а колекторите са здрави, обаче дебитомерите мноо готино се взривяват :mhihi: Слушай за необичайни шумове, мери компресия и това е. Вземи си шестак, че поне звук има.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 362
Регистриран на: 28.10.2008

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от HowDouWantit » 24 Авг 2014, 21:43

HowDouWantit написа:Колеги на диагностиката ми излезе грешка която ми е малко мътна ,някой може ли да внесе малко информация?

Грешката гласи - Грешка захранващ блок/модул :oops:

Причината за диагностиката е ,че колата не иска да запали - при въртене на стартер на живите данни на датчик колянов вал вика - 7280 оборота в минута.

Имат ли нещо общо двете неща или?


:bchug:

п.п. Вероятно утре ще пробвам с нов датчик за проба и ще споделя инфо дали е имало отношение към НЕ паленето ...


Сваляхме свещите ,бяха в гориво - изчистихме ги. Искра на свещите има ,но гърми в изпускателните колектори. Препуква ,някой път за момент пали ,но не заработва както трябва ,а седмица по рано колата си палеше като слънце със абсолютно същата конфигурация. Без каквито и да било промени ..
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 613
Регистриран на: 12.06.2013
Пол: Мъж

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от M-coupe » 25 Авг 2014, 11:42

Какво мислите за тази http://www.cars.bg/c737153 :drinking:
..Bayerische Motoren Werke..
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 362
Регистриран на: 28.10.2008

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от HowDouWantit » 26 Авг 2014, 14:04

Да допълня и да обновя инфото към горния пост. Грешката на диагностиката е захранване контролен модул - няма захранване на компа вероятно? Може ли някой да ме ориентира къде да търся проблема?

Премерих и между първи и втори пин на датчика на коляновия вал - стойността която ми показа е 523 ома.. няколко пъти го мерих все това изкарва.. Някакви идеи?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1670
Регистриран на: 29.06.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 320i
Детайли за колата: e36 coupe

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от host » 27 Авг 2014, 13:43

на м52б2* моторите какъв е диаметъра на маркуча който отвежда от главата маслените изпарения към филтъра? Ако някой го е замервал или сменял да сподели : )

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook