325 тдс+чип

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 10.04.2006
Местоположение: Годеч / Берлин
Пол: Мъж

Мнение от Brezel » 13 Фев 2007, 22:15

LAST RIDE написа:Brezel стана ми интересно че в поста си спомена че 30к.с не е "тавана" знаеш ли колко може да се изциди от един двигател(2.5 тдс) принципно


Ами да ти кажа честно незнам колко е макса. То бих казал че зависи от самия мотор и от това колко километря искаш да я караш. При принцип ако се направи още повечко гориво да пръска да се направи така че wastegate-а да не разтоварва турбото би требвало да стане доста яко. Виждал съм обаче чупене на турбо след 10 километра каране.....верно беше звер ама само за 10 КМ :help: Та честно да ти кажа нямам представа колко му е макса.

Примерно ако няколко неща се променят може да стане доста силно. Примсрно такива неща най често са правени при 1.9 ТДИ моторите на VAG. При тях слагат дюзи с по голям дебит и една по голяма турбина. Също така има опция и за по голям кулер. Тогава прават турбината да работи на 1.5 че даже и на 1,7 бара (не се ебавам има ги и такива турбини ма струват много да му се невиди) и се впръсква достатъчно гориво с 216ките или 232 (дюзи) за всичко това обаче е нужеш къстъм чип и от 110 кончета примерно отива на 200-210. Не знам обаче както се случва със съединител и скорости....все пак повишенито е много.

Гледам че си писал че чипа ти е от DIMSPORT колко плати за него. Тия са много добри ....мераклия си :yes:

п.п. а и не съм сигурен че тавана е 30 коня...ако колата е в добро състояние може би ше държи и на 35 ама де да знам...аз не бих се наел да опитвам. Най малкото че требва да се иде и на дино да се замери щото така само по пипане на софта неможе да се прецени с колко си повишил мощността.

Поздрави
Kleinigkeiten sind es, die Perfektion ausmachen, aber Perfektion ist alles andere als eine Kleinigkeit.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1293
Регистриран на: 4.07.2005
Местоположение: Сливен О.С :))
Пол: Мъж
Кара: дизелaка да пропушва
Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D

Мнение от LAST RIDE » 13 Фев 2007, 23:33

:clap: мерси за отговора
Заменям си усилвателя!!

viewtopic.php?f=64&t=228928

коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават... :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 377
Регистриран на: 9.07.2004
Местоположение: София-войн от запад....бар Гири
Пол: Мъж
Кара: 745i;740d;330xd;330i-Convertible
Мечтае да кара: кока & цици
Детайли за колата: с чип !!!

Мнение от Lunaticc 1 » 17 Фев 2007, 14:04

ха-ха-ха-ха-ха.........е току що го разглобих и моя верно не било толкова трудно колкото си мислех....са съм снимал всичко дето го иска Брезел ииииии :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :bgflag: :owned: :bchug: :have one: :clap: :yes: познаите к'во става :arrow:
Чеп Туринг !
Мантинела Тунинг !!!
Леген Пауър Рейсинг !!!!!
Перални,Тостери,Миксери, и Гипсокартонь на ЧАСТИ !!!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 90
Регистриран на: 12.07.2004

После

Мнение от Popov » 17 Фев 2007, 19:39

После ще видиш какво става :mhihi: днеска на едно 320i 150к.с. му напалник въздушния филтър с прах и малко черен пушек :mhihi:
Чип от Brezel = многооо голям кеф :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 10.04.2006
Местоположение: Годеч / Берлин
Пол: Мъж

Re: После

Мнение от Brezel » 17 Фев 2007, 19:49

Popov написа:.... днеска на едно 320i 150к.с. му напалник въздушния филтър с прах и малко черен пушек


:clap: :mhihi:
Kleinigkeiten sind es, die Perfektion ausmachen, aber Perfektion ist alles andere als eine Kleinigkeit.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3665
Регистриран на: 25.12.2006
Местоположение: македонче
Пол: Мъж
Кара: Е39
Мечтае да кара: Е92

Re: После

Мнение от bam-bam » 18 Фев 2007, 0:36

Popov написа:После ще видиш какво става :mhihi: днеска на едно 320i 150к.с. му напалник въздушния филтър с прах и малко черен пушек :mhihi:
Чип от Brezel = многооо голям кеф :D



тихо да не чуят тея с бързите 320ки ще ше стане една :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 17.01.2006

Re: После

Мнение от NS325TDS » 18 Фев 2007, 18:32

Popov написа:После ще видиш какво става :mhihi: днеска на едно 320i 150к.с. му напалник въздушния филтър с прах и малко черен пушек :mhihi:
Чип от Brezel = многооо голям кеф :D


Естествено ...тя работата е на кантар при сток...
А като се бутне чипчето всичко е отгоре вече... :mhihi:
Останаха само 325 бензина да ударим и това е :mhihi:
Брезел да помисли по въпроса-и да излезе с решение ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1293
Регистриран на: 4.07.2005
Местоположение: Сливен О.С :))
Пол: Мъж
Кара: дизелaка да пропушва
Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D

Мнение от LAST RIDE » 18 Фев 2007, 21:48

От прочетеното в отговора на моя въпрос става ясно че едвали ще е проблем и 325-ца да се замъгли :mhihi: но за сметка на издръжливоста на мотора
Заменям си усилвателя!!

viewtopic.php?f=64&t=228928

коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават... :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 377
Регистриран на: 9.07.2004
Местоположение: София-войн от запад....бар Гири
Пол: Мъж
Кара: 745i;740d;330xd;330i-Convertible
Мечтае да кара: кока & цици
Детайли за колата: с чип !!!

Мнение от Lunaticc 1 » 24 Фев 2007, 1:31

е верно така и стана не мога да си позная злата гад :twisted: :twisted: :twisted: направо не е истина Брезел е мастър ъф дъ форс ебати якия чипс прави,вече съм мощен
Чеп Туринг !
Мантинела Тунинг !!!
Леген Пауър Рейсинг !!!!!
Перални,Тостери,Миксери, и Гипсокартонь на ЧАСТИ !!!
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 26.09.2006
Местоположение: Варна

Мнение от JOKE » 24 Фев 2007, 13:22

Извинявам ако се повтаря нещо но някой може ли да каже каде се намира ECU-то дето трябва да се снима. Мерси предварително.


Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 17.02.2007

Re: После

Мнение от cupofcoffee@ » 24 Фев 2007, 13:38

NS325TDS написа:...Останаха само 325 бензина да ударим и това е...

Тях по-трудно, няма да стане само с чип, но не е невъзможно...
1. Замислете се за по-голям кулер (в момента, това дето е на ТДС-а е смешна работа, прилича повече на маслен радиатор, вместо на кулер).
2. След монтаж на добре оразмерен кулер, налягането на сток-турбото спокойно може да се вдигне с 0.2-0.3 бара, без проблеми с температурата, без вредни последици и за самото турбо, но с още малко модификации.
3. Махнете EGR-клапана и катализатора.
4. K&N спортен филтър.
5. Освен катализатора, хубаво е да смените цялата изпускателна система с такава с по-голям капацитет, но не прекалено голяма, ще има обратен ефект.
6. Пипа се и ГНП-то, за да компенсира по-големия кулер и респонса в ниските обороти, докато 'захапе' чипа (и съответно турбото). Не изпитвайте илюзии, че чипа ще намали драстично оборотите, при които се 'включва' турбото, това са глупости, на турбото му трябва налягане на газовете, т.е. мин. обороти, за да се развърти. Въпроса е за колко време, обаче, се стигат тия обороти. ;)
След като направите горните модификации, спокойно може да считате, че колата вече е на около 200 к.с. с въртящ момент около 340-350 Нм. и 325-цата вече не би трябвало да е проблем, НО не и когато става въпрос за V max на магистралата!
А ако се целите в ниски 14-ки (и дори високи 13-ки) на 400м, единствения начин е да добавите пропан ;) , максимално олекотяване, задължително шпер и подходящите гуми. Да не забравяме и задкормилното устройство! :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1521
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 24 Фев 2007, 13:59

Амм след новия кулер няма ли да се увеличи турбо-лаг-а?Или като се вдигне налягането на турбината и се компенсира? :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 17.01.2006

Мнение от NS325TDS » 24 Фев 2007, 14:24

Това за Vmax на магистралата си е точно така...
Къси идват тези скорости и това си е ...
Какво ли не правих вчера-повече от 215 км/ч не вдигна -влиза в това червеното и двигателя губи мощност...ускорява си с лекота до тях и до там...
Както казват старите хора -има мегдан от силичка още ама не стигат обороти... :mhihi:
Абе и толко стига ама нали пустата му лакомия ... :mhihi:

Както при жените -и 10см. били достатъчни-останалото било лакомия ... :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 10.04.2006
Местоположение: Годеч / Берлин
Пол: Мъж

Мнение от Brezel » 24 Фев 2007, 15:38

Абе колега ЧАШАКАФЕ виждам че добре си ги обяснил нещата ама не мислиш ли че времена от порядъка на ниски 14ки или високи 13ки нема как да станат ако тоя дизелак е 200 коня. Мене много малко време ми се струва. До колкото знам тия неща ги прават бензинови коли претърпяли турбо конверсий и т.н. За дезелак с нормалното турбо и тия неща които пишеш се съмнявам да станат тия чудеса.
Kleinigkeiten sind es, die Perfektion ausmachen, aber Perfektion ist alles andere als eine Kleinigkeit.


Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 17.02.2007

Мнение от cupofcoffee@ » 24 Фев 2007, 16:15

Написал съм го, ама не четете...
ПРОПАН
Има ефекта на азотния окис при бензиновите, само дето не свършва за 10 секунди!
При добре настроена пропанова система мощността се покачва между 35-40%. При 200 к.с. и 350Нм, вие го смятайте... но както и да го смятаме, това са около 270-280 к.с. и 470-490Нм. като пиковия въртящ момент тръгва от много по-ниски обороти вече, а вместо 4800 горната граница на двигателя отива към 5200-5300, естествено след пипане на ограничителяна DDE-то, който получава сигнал от МАР датчика и този на коляновия вал.

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook