и аз за ангелските очички
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- Dido_stz
- ботокс ефект
-
- Мнения: 882
- Регистриран на: 5.12.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: черна сянка
- Мечтае да кара: още по-черна сянка
силикон баце циликон
а и не се притеснявай тия очички дето ги слагаме ние през деня нещо ги мързи да светят. На моите им сложих фолио отзад и през деня много ясно си личи че имам очички ама не светят. Тия дето са CCFL рингчета те светят през деня

а и не се притеснявай тия очички дето ги слагаме ние през деня нещо ги мързи да светят. На моите им сложих фолио отзад и през деня много ясно си личи че имам очички ама не светят. Тия дето са CCFL рингчета те светят през деня
the project is ready....




- aisikterix
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 164
- Регистриран на: 4.10.2007
- Местоположение: Чепърлинци
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: самолет с педали
- Детайли за колата: BMW E 36 coupe 316i M43
да добавя малко инфо за фаровете .
1.На BOSH вътрешните стъкла са от пластмаса и са захванати с щипки.Несе махат от тялото само се вкарват ринговете вътре .Залепвам ги с пистолетче за топъл силикон(по лесно се маха ако промените мнението).
Сглобката към основата на фара е посредством пластмасови щипки намиращи се на предната част на фара(стъклото).
2.На ZKW вътрешните стъкла на фара са стъклени тука обаче освен щипки германеца е сложил и по малко силиконец .Също не се свалят малките стъкълца а ринговете се вкарват пак вътре .Сложете им по малко топъл силикон с постолетчето за посигурно.Предната част на фара се захваща към основната посредством метални щипки(свалат се с малка оверчица).Колегата спомена да се свалят предварително мигачите - прав е абсолютно но има една подробност че на повечето возила мигачите са хванати или с свински опашки или с разни лепила и силиконе ( не караме нови коли).Все пак едно от слабите местица на БМВ -нцата са пластмасите .Повечкото са "препеченки"
3. за Хела нищо не мога да кажа че не съм свалят и представа си няма .Ако некой колега е свалял да сподели да научиме и ние за този модел фарове .
Диаметъра на матрицата за огъване е с диаметър 10,8 см.МАлко по малко от 11 см защото при огъване на пръчката да стане малко като "пружина" да изпъва на вънка св гнездото на стъкълцето. тука има инфо пак да кажа с риск да стана банален www.aisikterix.data.bg
Аз лично си поръчах на стругар да ми направи истинска матрица за огъване .Един текстолитов диск с диаметър Ф 20 см .В него е издълбан канал с рамер 10 мм шиток и 10 -12 мм дълбок.Вътшния ръб на канала е на 10,7см от средата на диска а външния 11,7см.Отрязан е (скосен) и като поставяте омекналия плексиглас в канала краищата му остават на вънка (после се режат).Мога да пусна снимки да се види че малко неграмотно обясних.
1.На BOSH вътрешните стъкла са от пластмаса и са захванати с щипки.Несе махат от тялото само се вкарват ринговете вътре .Залепвам ги с пистолетче за топъл силикон(по лесно се маха ако промените мнението).
Сглобката към основата на фара е посредством пластмасови щипки намиращи се на предната част на фара(стъклото).
2.На ZKW вътрешните стъкла на фара са стъклени тука обаче освен щипки германеца е сложил и по малко силиконец .Също не се свалят малките стъкълца а ринговете се вкарват пак вътре .Сложете им по малко топъл силикон с постолетчето за посигурно.Предната част на фара се захваща към основната посредством метални щипки(свалат се с малка оверчица).Колегата спомена да се свалят предварително мигачите - прав е абсолютно но има една подробност че на повечето возила мигачите са хванати или с свински опашки или с разни лепила и силиконе ( не караме нови коли).Все пак едно от слабите местица на БМВ -нцата са пластмасите .Повечкото са "препеченки"
3. за Хела нищо не мога да кажа че не съм свалят и представа си няма .Ако некой колега е свалял да сподели да научиме и ние за този модел фарове .
Диаметъра на матрицата за огъване е с диаметър 10,8 см.МАлко по малко от 11 см защото при огъване на пръчката да стане малко като "пружина" да изпъва на вънка св гнездото на стъкълцето. тука има инфо пак да кажа с риск да стана банален www.aisikterix.data.bg
Аз лично си поръчах на стругар да ми направи истинска матрица за огъване .Един текстолитов диск с диаметър Ф 20 см .В него е издълбан канал с рамер 10 мм шиток и 10 -12 мм дълбок.Вътшния ръб на канала е на 10,7см от средата на диска а външния 11,7см.Отрязан е (скосен) и като поставяте омекналия плексиглас в канала краищата му остават на вънка (после се режат).Мога да пусна снимки да се види че малко неграмотно обясних.
- valeto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 18.07.2005
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: F11
Колега дай да го видим това устройствоaisikterix написа:да добавя малко инфо за фаровете .
1.На BOSH вътрешните стъкла са от пластмаса и са захванати с щипки.Несе махат от тялото само се вкарват ринговете вътре .Залепвам ги с пистолетче за топъл силикон(по лесно се маха ако промените мнението).
Сглобката към основата на фара е посредством пластмасови щипки намиращи се на предната част на фара(стъклото).
2.На ZKW вътрешните стъкла на фара са стъклени тука обаче освен щипки германеца е сложил и по малко силиконец .Също не се свалят малките стъкълца а ринговете се вкарват пак вътре .Сложете им по малко топъл силикон с постолетчето за посигурно.Предната част на фара се захваща към основната посредством метални щипки(свалат се с малка оверчица).Колегата спомена да се свалят предварително мигачите - прав е абсолютно но има една подробност че на повечето возила мигачите са хванати или с свински опашки или с разни лепила и силиконе ( не караме нови коли).Все пак едно от слабите местица на БМВ -нцата са пластмасите .Повечкото са "препеченки"
3. за Хела нищо не мога да кажа че не съм свалят и представа си няма .Ако некой колега е свалял да сподели да научиме и ние за този модел фарове .
Диаметъра на матрицата за огъване е с диаметър 10,8 см.МАлко по малко от 11 см защото при огъване на пръчката да стане малко като "пружина" да изпъва на вънка св гнездото на стъкълцето. тука има инфо пак да кажа с риск да стана банален www.aisikterix.data.bg
Аз лично си поръчах на стругар да ми направи истинска матрица за огъване .Един текстолитов диск с диаметър Ф 20 см .В него е издълбан канал с рамер 10 мм шиток и 10 -12 мм дълбок.Вътшния ръб на канала е на 10,7см от средата на диска а външния 11,7см.Отрязан е (скосен) и като поставяте омекналия плексиглас в канала краищата му остават на вънка (после се режат).Мога да пусна снимки да се види че малко неграмотно обясних.

- aisikterix
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 164
- Регистриран на: 4.10.2007
- Местоположение: Чепърлинци
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: самолет с педали
- Детайли за колата: BMW E 36 coupe 316i M43
Нее кой знае кво устройство колега просто един диск от текстолит по размерите дето съм ги дал и тва е нема философия кой знае ква .
Просто се стругова един канал в текстолитовия диск с размера на пръчката дещо ше я огъваш.Ако искаш ше ти дам чертежа.(ако не го е затрил стругаря)
Просто се стругова един канал в текстолитовия диск с размера на пръчката дещо ше я огъваш.Ако искаш ше ти дам чертежа.(ако не го е затрил стругаря)
- valeto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 18.07.2005
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- aisikterix
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 164
- Регистриран на: 4.10.2007
- Местоположение: Чепърлинци
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: самолет с педали
- Детайли за колата: BMW E 36 coupe 316i M43
чертежа ли искаш или да ти пратя снимка на матрицата
Ако е за чертежа ше си го кача на сайта да го изтеглиш ако е за снимка требе да изчакаш два три дена че го дадох на един пич да си сгъва пръчки .И него ше кача там в папка БМВ
Ако е за чертежа ше си го кача на сайта да го изтеглиш ако е за снимка требе да изчакаш два три дена че го дадох на един пич да си сгъва пръчки .И него ше кача там в папка БМВ
- aisikterix
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 164
- Регистриран на: 4.10.2007
- Местоположение: Чепърлинци
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: самолет с педали
- Детайли за колата: BMW E 36 coupe 316i M43
Баце качих чертежа с актуалните размери че горе като съм писал май бех на две ракии и съм ги сбъркал с по 1 см май.
Материала от който може да се изработи матрицата може да е или алумин или текстолит но за предпочитане си е текстолита че е по мек и не нарянява пръчката като я огъваш. канала на матрицата е сметнат за пръчките от Бриколажа дето са Ф 9 мм.Даже канала да се пусне и на 11 мм е добре не му пречи даже е по добре.Намираш си едно търкало от текстолит и после един стругар за да ти го одяла от тук от там .Да може и да не е дебело колкото на чертежа .ако нещо мога с друго да помогна чукни на ICQ или SKYPE







- MadChicken
- Legendary
-
- Мнения: 1233
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: G30 530iX LCI, F25 30iX
А да попитам за диоди:
Ярък светодиод, кръгъл;
Диаметър 5mm;
Постоянен ток: 75mA;
Напрежение в права посока: 2.2V;
Разсейвана мощност: 500mW;
Максимална интензивност - 50 000 mCd;
Ъгъл на излъчване - 15deg.
ресистори 1kOm/1W ще вършат ли работа или по различни трябва да са, че гледам някой слагат 0,5W, други 750Om и се чудя да не стане грешка?
Ярък светодиод, кръгъл;
Диаметър 5mm;
Постоянен ток: 75mA;
Напрежение в права посока: 2.2V;
Разсейвана мощност: 500mW;
Максимална интензивност - 50 000 mCd;
Ъгъл на излъчване - 15deg.
ресистори 1kOm/1W ще вършат ли работа или по различни трябва да са, че гледам някой слагат 0,5W, други 750Om и се чудя да не стане грешка?
- furnata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 sedan
MadChicken написа:А да попитам за диоди:
Ярък светодиод, кръгъл;
Диаметър 5mm;
Постоянен ток: 75mA;
Напрежение в права посока: 2.2V;
Разсейвана мощност: 500mW;
Максимална интензивност - 50 000 mCd;
Ъгъл на излъчване - 15deg.
ресистори 1kOm/1W ще вършат ли работа или по различни трябва да са, че гледам някой слагат 0,5W, други 750Om и се чудя да не стане грешка?
Грешка няма да стане просто колкото по силно е съпротивлението толко по-слабо ще свети диода -но и със слаби съпротивления не трябва да се прекалява


НЕВОЛЯТА УЧИ........




- MadChicken
- Legendary
-
- Мнения: 1233
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: G30 530iX LCI, F25 30iX
- aisikterix
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 164
- Регистриран на: 4.10.2007
- Местоположение: Чепърлинци
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: самолет с педали
- Детайли за колата: BMW E 36 coupe 316i M43
Четох в един руски форум че най идеалното съпротивление било 220 ома и аз такива сложих .Светят добре ноо като чета тука че вие слагате над 300 ома и се замислям .
.Уж руснака казва че го изчислил по формилула.След това гледах едно клипче как се правят очички за накакъв японски афтомобил и агента слага пак толкова голямо съпротивление .

- Joro_Paveto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 11.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i
Аз понеже имах проблем с горенето на диодите - който в последствие се оказа, че е от некадърно (некомпетентно) свързване...сега свързах диодите последователно по два и сложих 1К резистори, за да се презастраховам и смело мога да кажа, че вече месец нямам изгорял диод, въпреки карането на запалени светлини. Но има и един друг момент, че съм с ксенон, а той нагрява самите рингове мнооого по-малко отколкото нормалната крушка. Въпреки, че преди да превържа диоидите, като сложих ксенона за 4 дни изгоряха 3 диоида...
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани