колата ми загрява само градско???
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
39 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
Виското ако го спирате с ръка на загрял двигател, бегайте до магазина...най често на място загрява заради него. Ако като се опитате да го спрете, то се опита да ви изпочупи пръстчетата, значи си е наред. Другия вариянт е водна помпа, може да превърта...

ton4 написа:...няма значение да ти кажа ква марка е тя и колата ми не е първа младост така че които се прави на паралия да си хвърля парите под капака,...
ми то тогава кво значение има за тебе колко ще устиска мотора? и той не е първа младост,карай докато се скапе и после в "Надин"

момчета,не си правете експерименти с охлаждането. виското е една марка-"BEHR"
zazomazo написа:ton4 написа:...няма значение да ти кажа ква марка е тя и колата ми не е първа младост така че които се прави на паралия да си хвърля парите под капака,...
ми то тогава кво значение има за тебе колко ще устиска мотора? и той не е първа младост,карай докато се скапе и после в "Надин"![]()
момчета,не си правете експерименти с охлаждането. виското е една марка-"BEHR"
ха кат са скапе нов бе приятелю,не съм маркаджия,да си върши работата,мен тва ма устроива,важно е ходовата част да ти е 6

- Kristopher
-
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 16.04.2005
- Местоположение: София,Младост 2
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e36
а като е скапано виското на място загрява колата защото перката не е зацепила и не се върти с оборотите, който трябва да са при празен ход ли
демек перката изостава от оборотите си на празен ход 



Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна

- don_mimo
- ентусиаст
-
- Мнения: 837
- Регистриран на: 1.08.2006
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e53 3.0d 218hp '04
- Мечтае да кара: bmw x5 '11
хайде сега и един въпрос от мен: значи сменил съм водна помпа, вискосъединител, нов радиаотор, перката на климатика е смазана и си работи баз да задаржа....та като пусна климатика в града тръгва да грее,като го спра спира да грее ... не я оставям да влиза в червената зона ..оба4е е едно деление преди нея ...
интересното е 4е тово се случва само като карам градско и с пуснат климатроник, извънградско с климатроник нема проблем но там се охлажда от вятъра ,въздуха който нявлиза ....
без климатроинк колата не загрява нито градско нито извънградско ...
надали е термостата 6тото тои си работи перфектно ( щом незагрява без климатик)
единия радиатор нов ,ама те не са ли 2? евентуално проблема във втория ли е? да го измия на пароструйка?
или пък имало некакав кондензатор на перката на климатика той ли е за смяна ?
пс. колата е 320 м50б20
интересното е 4е тово се случва само като карам градско и с пуснат климатроник, извънградско с климатроник нема проблем но там се охлажда от вятъра ,въздуха който нявлиза ....
без климатроинк колата не загрява нито градско нито извънградско ...
надали е термостата 6тото тои си работи перфектно ( щом незагрява без климатик)
единия радиатор нов ,ама те не са ли 2? евентуално проблема във втория ли е? да го измия на пароструйка?
или пък имало некакав кондензатор на перката на климатика той ли е за смяна ?
пс. колата е 320 м50б20
- Kristopher
-
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 16.04.2005
- Местоположение: София,Младост 2
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e36
Щом е загряла колата на работна температура и мога да спра перката с роло списание(не форсирам двигателя), значи требва да го хвърля съединителя, нали така 


Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна

- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
[quote="don_mimo"][/quote]
Митак, не се разбра перката от моторчето завърта ли се,...там са две степени (бърза-бавна)...
В началото на темата колегата е пообъркал понятията загряване (достигане на работна температура) и прегряване, към което е насочена темата.
Митак, не се разбра перката от моторчето завърта ли се,...там са две степени (бърза-бавна)...
В началото на темата колегата е пообъркал понятията загряване (достигане на работна температура) и прегряване, към което е насочена темата.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
39 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани