BMW 318 Compact vs BMW 320 Coupe

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Кой е по-добрият избор?

BMW 318 Compact
19
18%
BMW 320 Coupe
85
82%
 
Общо гласове : 104
Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 29.06.2006
Местоположение: СОФИЯ

Мнение от Skila4y » 28 Сеп 2006, 13:58

318Ti не е ли мотора 318IS,само че на компакта е с букви Ti,ако се лъжа поправете ме.Гласувам за купето

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2184
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: София / ghetto+
Пол: Мъж
Кара: m52 e36
Мечтае да кара: е38 ;)
Детайли за колата: е36

Мнение от t0sh » 28 Сеп 2006, 14:11

///M Power написа:
t0sh написа:рогер :)
казах че не съм в час за "ти" каква модификация е ;)

иначе и на мен отзад ми седи много 'блъснато' и недовършено компакта, като форма определено не ми харесва


един въпрос ,като незнаеш какво е " Тi"-защо коментираш глупости,Т-то е просто означение е че е компакт а мотора е М42Б18....сега ми кажи кое е по-здраво М42-ката или М50/52 ....щото аз не мога да кажа ;)


бих си гласувал за не-форсирания ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 28 Сеп 2006, 14:14

t0sh написа:
///M Power написа:
t0sh написа:рогер :)
казах че не съм в час за "ти" каква модификация е ;)

иначе и на мен отзад ми седи много 'блъснато' и недовършено компакта, като форма определено не ми харесва


един въпрос ,като незнаеш какво е " Тi"-защо коментираш глупости,Т-то е просто означение е че е компакт а мотора е М42Б18....сега ми кажи кое е по-здраво М42-ката или М50/52 ....щото аз не мога да кажа ;)


бих си гласувал за не-форсирания ;)


и кой е не-форсирания???и кой е форсирания :arrow:
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2184
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: София / ghetto+
Пол: Мъж
Кара: m52 e36
Мечтае да кара: е38 ;)
Детайли за колата: е36

Мнение от t0sh » 28 Сеп 2006, 14:47

айде са заяждане :)
след като 1.8 от 115 коня е 140 значи е понатегнат, без да изпадаме в подробности. Може да е и по-здрав по статистика дори, аз лично предпочетох 2-литровия и си гласувам за него. Не съм монтьор, така че има накъде да се заяждаш на тема двигатели :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 28 Сеп 2006, 15:54

Малко :OT:
Според мене М50/М52 е по-разтоварен като двигател, защото работата се върши от 6 цилиндъра, а не от 4-ри. Не, че тези мотори не са форсирани, но просто може би при абсолютно еднаква поддръжка и експлоатация има вероятност да издържат повече от 4 цилиндров двигател. :dunno:

П.П.: Подчертавам, че не се заяждам с никой и нямам и намерение да го правя, а просто изказвам предположение. Точно за това казах на колегата, чиято е темата, че е много важно колите да са в еднакво състояние за сравнението. Освен всичко друго е важно и как се чувства човек вътре в колата по принцип, а и по време на движение. :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1481
Регистриран на: 23.09.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330Ci SMG, Suzuki GSX-R 750cc

Мнение от _BoBI_ » 28 Сеп 2006, 16:48

"но просто може би при абсолютно еднаква поддръжка и експлоатация има вероятност да издържат повече от 4 цилиндров двигател."

:yes: напълно съм сагласен, че 6-тимата в редичка ще тичат по-дълго от четиримата, то и те са по-гладни от четеримата и малко по-спъпи са им дрешките :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 28 Сеп 2006, 18:36

t0sh написа:айде са заяждане :)
след като 1.8 от 115 коня е 140 значи е понатегнат, без да изпадаме в подробности. Може да е и по-здрав по статистика дори, аз лично предпочетох 2-литровия и си гласувам за него. Не съм монтьор, така че има накъде да се заяждаш на тема двигатели :)


ще те помоля да потърсиш малко повече информация и тогава да сравняваш....за малко информация от мен ,1.8 и 115кс е от двигателя с един разпределителен вал,140 са от този с два такива ;)
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

CS-маниак
Аватар
Мнения: 1773
Регистриран на: 28.05.2002
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Мнение от lowdriver » 29 Сеп 2006, 11:43

_BoBI_ написа::yes: напълно съм сагласен, че 6-тимата в редичка ще тичат по-дълго от четиримата, то и те са по-гладни от четеримата и малко по-спъпи са им дрешките :mhihi:

Боби, чакай сега, че ме обърка съвсем...Нали, М42-ката беше (според теб) по-здрава
от шестака и й изтъкваше предимствата яростно (ковани елементи, разход,динамични
характеристики). Защо този обрат сега?! :confused:
Изображение
Driver's Racing Team

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Мнение от Leon » 30 Сеп 2006, 19:34

:mhihi:
Never mistake motion for action...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 837
Регистриран на: 1.08.2006
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: bmw e53 3.0d 218hp '04
Мечтае да кара: bmw x5 '11

Мнение от don_mimo » 30 Сеп 2006, 20:34

леле какъв спор тук :)
на времето и аз харесвах компакт ама откакто седнах в седан-а трвърдо съм за по голямата и широка кола....
комапцта е за некои малка мацка за газариика и за нищо пове4е
що се отнася до двигатели естествено 4е 6-така си е 6-так ... :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 20.08.2006
Местоположение: Берковица/Виена

Мнение от mirmidon » 01 Окт 2006, 23:40

Гласивам с всички чаркове по моето тяло за компакта. Много по-красив външен дизайн. Тея купета все едно са резнати с теслата отзад. За двигателите мисля, че неможе да се сравнява 6 цилиндров двигател с 4 цилиндров. Всичко останало е въпрос на подръжка. Много ясно, че вота ще е в полза на купето, все пак са масова кола:) :twisted:
B M W и всички останали!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2184
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: София / ghetto+
Пол: Мъж
Кара: m52 e36
Мечтае да кара: е38 ;)
Детайли за колата: е36

Мнение от t0sh » 01 Окт 2006, 23:51

май и ти си се напафкал, прочети се за компакта ли гласуваш или за купето, защото на мен хич не ми става ясно, особено това за купето с теслата :mhihi:
важи за компакта според мен :)

mirmidon написа:Гласивам с всички чаркове по моето тяло за компакта. Много по-красив външен дизайн. Тея купета все едно са резнати с теслата отзад

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 777
Регистриран на: 29.06.2006
Местоположение: на пътя
Кара: 330Xi
Мечтае да кара: 760

Мнение от Christoff » 02 Окт 2006, 11:52

mirmidon написа:Гласивам с всички чаркове по моето тяло за компакта. Много по-красив външен дизайн. Тея купета все едно са резнати с теслата отзад. За двигателите мисля, че неможе да се сравнява 6 цилиндров двигател с 4 цилиндров. Всичко останало е въпрос на подръжка. Много ясно, че вота ще е в полза на купето, все пак са масова кола:) :twisted:


колега леко, че ще ни организират някъв разстрел тука барабар и с колите :mhihi: :mhihi: :D
E36 316i
E30 316i
E34 520iA
E61 535d
E46 330Xi

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 9.04.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 118i LCI

Мнение от PSiderov » 02 Окт 2006, 13:49

Зависи какво очакваш / ти трябва :
- Ако ти трябва малка "градска" кола - компакта
- Ако не ти трябва да е малка определено купето... по красиво е :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2184
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: София / ghetto+
Пол: Мъж
Кара: m52 e36
Мечтае да кара: е38 ;)
Детайли за колата: е36

Мнение от t0sh » 02 Окт 2006, 20:16

относно теглото, се рових но намерих за е30 - има разлика 25кг купе/седан. Тенденцията доста вероятно е запазена, и може и да е вдигната разликата до 80-100кг при е36, все още не мога да намеря обаче. Иначе викам да ги мериме на някой ТКЗС кантар :mhihi:

Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook