ВАЖНО!отосно трудното палене на топъл тдс!!!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- BateValcho
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 7.02.2006
- Местоположение: Sofia
Естествено, че не искам да се отърва от колата - всичко останало си й е супер! Искам да оправя проблема с паленето само. А ако модераторите преценят, че темата се измята вече, могат да заключат темата. Май всеки се оправя сам с проблемите си.
А ако все пак някой мисли, че може да е полезен със съвет - благодаря предварително!
А ако все пак някой мисли, че може да е полезен със съвет - благодаря предварително!
Опа ето ме и мен в тая група трудно пали 325тдс когато е топъл ама тоя проблем май всички го имат и за сега конкретно решение няма
1. все пак смяна на ангренажна верига ми звучи малко глупаво ако греша някой да ме поправи нека се позамислим малко ако се е разтегнала веригата чак до толкова та да не пали би трябвало мотора да загуби динамика когато загрее да не забравяме че има обтегачи на веригата
2. може би реално ми звучи поизхабен акумолатор както знаем той се намира отзад в багажника дългите кабели са предпоставка за голямо съпротивление и от там стартера да гълта тока и някакъв клапан да не пропуска гориво все пак има начин да се пробва например да се подава ток от друг автомобил с кабели отпред на клемата (все още не съм го пробвал все пак го имам от няколко дни)
3. проблеми с дюзи и ГНП-та водят до димене и загуба на динамика на мотора
4. за тази цедка която говори колегата има някаква логика ама не съм сигурен
до тука не видях някой да си е решил проблема а сега и аз да подхвърля няколко причини защо според мен става така
- ако този катализатор е позапушен а той със сигурност е защото на всички нас колите са на по 150-200хил. км когато е загрял стените на керамиката се раздуват и той действа като тапа на мотора
- масло и хидравлични повдигачи забелязвам че на мойта докато върти на стартер лампата за налягане на маслото не гасне изгасва едва когато запали за да се отвори клапан оптимално трябва повдигача да е пълен с масло под налягане но щом лампата не е изгаснала то няма необходимото
това все пак са предположения които не съм доказал още веднъж се извинявам и ако греш моля някой да ме поправи ако на модератора му се струва всичко това тъпо нека да изтрие мнението
1. все пак смяна на ангренажна верига ми звучи малко глупаво ако греша някой да ме поправи нека се позамислим малко ако се е разтегнала веригата чак до толкова та да не пали би трябвало мотора да загуби динамика когато загрее да не забравяме че има обтегачи на веригата
2. може би реално ми звучи поизхабен акумолатор както знаем той се намира отзад в багажника дългите кабели са предпоставка за голямо съпротивление и от там стартера да гълта тока и някакъв клапан да не пропуска гориво все пак има начин да се пробва например да се подава ток от друг автомобил с кабели отпред на клемата (все още не съм го пробвал все пак го имам от няколко дни)
3. проблеми с дюзи и ГНП-та водят до димене и загуба на динамика на мотора
4. за тази цедка която говори колегата има някаква логика ама не съм сигурен
до тука не видях някой да си е решил проблема а сега и аз да подхвърля няколко причини защо според мен става така
- ако този катализатор е позапушен а той със сигурност е защото на всички нас колите са на по 150-200хил. км когато е загрял стените на керамиката се раздуват и той действа като тапа на мотора
- масло и хидравлични повдигачи забелязвам че на мойта докато върти на стартер лампата за налягане на маслото не гасне изгасва едва когато запали за да се отвори клапан оптимално трябва повдигача да е пълен с масло под налягане но щом лампата не е изгаснала то няма необходимото
това все пак са предположения които не съм доказал още веднъж се извинявам и ако греш моля някой да ме поправи ако на модератора му се струва всичко това тъпо нека да изтрие мнението
- flober
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 29.01.2006
- Местоположение: ELHOVO
- Пол: Мъж
- Кара: F10
значи преди няколко дни бях в М-кар и там тяхното обяснение за труден старт при толъл двигател бе ,че именно тоз елекртонен блок които се намирал в помпата и бил капсолован когато започнел да се прецакава правели тъка колите и му влиаела точно темепературата от загрелия двигател и ГНП а в даден момента колта преставала да пали без зна4ение топла или студена ,и наи лошото било че не подлежал на ремонт и едва ли не се сменя цялото ГНП зареди това елктронно блкокче
- MOTORSPORT
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 3.04.2005
- Местоположение: ЛОВЕЧ
Приатели проблема е много прост просто слозете температурен датцик от опел и бмвето ше си подгриава и топло и студено и ниама да имате никакви грижи
ЖИВЕЙ ЗА ДА ЯДОСВАШ ДРУГИТЕ!!!!!!!!!!!!!!
- flober
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 29.01.2006
- Местоположение: ELHOVO
- Пол: Мъж
- Кара: F10
- shnitzera
- ентусиаст
-
- Мнения: 1072
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 525d
- Мечтае да кара: това ,което кара
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани