Поведение на шпер при различна настилка
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
46 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Re: Поведение на шпер при различна настилка
Абе има и други начини да вдъхнем "нов живот" на шперо. 



Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
Re: Поведение на шпер при различна настилка
Добре де колега ми ти си го обяснил точно че ти "Бута" ами ей тва е работата на шпера и той явно си я върши. С отворен диф в идеалния случай няма да тръгнеш. Друг е въпроса колко процента са останали от шпера.
- Ba4oIlia
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 262
- Регистриран на: 28.09.2009
- Местоположение: Варна
- Кара: E30&E36
Re: Поведение на шпер при различна настилка
На клипа много ясно се вижда как М5-цата с 25 % стандартен шпер тръгва назад - точно както колата с отворен диф !!! Но колегата сигурно има и на е46- цата и на 316 -ката торсени и говори за собствените си наблюдения 

- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Поведение на шпер при различна настилка
Ами vankatagsi, аз направих скоро същия тест - едното колело на чист лед, другото на асфалт, но влажен. Старт с доста газ. Колата се изстреля много добре, но се чу свирене на гуми(зимни
). После слязох да разгледам следите. Резултатът - и двете колела бяха буксували. Следата оставена върху леда беше по-сериозна, отколкото следата от колелото разположено на мокрия асфалт 


"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- TouringInternational
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: 7.12.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: M44 на газ
- Мечтае да кара: V10 Touring, e36 compact rally spec
- Детайли за колата: е36 compact "войнишко канче'' edition
Re: Поведение на шпер при различна настилка
С отворен диф съм и ако едната гума е на лед а другата на асфалт, особено пък ако има и наклон мога да забравя да тръгна без да я лашкам, бутам задницата и т.н. (пробвано многократно
) така че не се жалвайте 


- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8379
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Поведение на шпер при различна настилка
angelBMW написа:Аз знам какво се износва,опитах се да допълня мнението на колегата да се подсети следващия път да си довършва мнението човека се интересува какво се случва с шпера му все пак,вариянти много...
Там е проблема че трудно ще намериш фрикционен диск за шпера,попитах в бмв в пловдив за фрикционите дискове казаха че не се продават отделни части а цял шпер,единичната му цена била 1 360 лв чисто нов![]()
нужно ли е да обяснявам неща, които се знаят? мисля, че не! Ванката не е ловен от гората

аз пък наскоро чух, че един приятел си поправил неговия шпер срещу скромната сума от 60лв за 2 чисто нови фрикционни диска, не знам, може и да ме е излъгал, ама видях клипче, та май не е


недей да пускаш такива мухи на хората за такива цени, че не е приятно

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- angelBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 725
- Регистриран на: 24.10.2008
- Местоположение: Around The World...
- Пол: Мъж
- Кара: е30,е46,е60
- Мечтае да кара: е30-ката си с турбо
- Детайли за колата: лимузинкa
Re: Поведение на шпер при различна настилка
едва ли ще си оправи фрикционните дискове за "скромните 60 лева"
а и не пускам празни слухове,лично отидох в Пловдив в БМВ и попитах дали се продават по отделно части и те казаха не.Само нови диференциали и цената им беше точно тази в последния ми пост
и от тогава се отказах да си оправям стария шпер и реших да закупя нов макар че при стругар с точен матерял може да се направят фрикционни дискове
.А за казването не всеки знае,през ден има такива питания ама тва защо това как и тем подобни,минах по този път и знам за това е наи добре да се изясняват такива неща да може хората които неразбират като видят темата да я следят с интерес,а и на всеки се случва рано или късно 




- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8379
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Поведение на шпер при различна настилка
angelBMW написа:...
не мисля да те убеждавам, ти сам ще разбереш

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- vankatagsi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София, западния край
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 323CI
- Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове
Re: Поведение на шпер при различна настилка
Абе в крайна сметка може и да ме е поизносен шпера, но и така доставя удоволствие, на сухо заключва добре, ще си го карам. А вичо нека ако не го мързи да разгласи на лично или в темата за дисковете по 60лв 

- Ogi
-
Плевен тийм
-
- Мнения: 3296
- Регистриран на: 5.09.2007
- Местоположение: Плевен!
- Пол: Мъж
- Кара: 323ti
- Мечтае да кара: 332ti
- Детайли за колата: сива
Re: Поведение на шпер при различна настилка
vicho написа:angelBMW написа:Аз знам какво се износва,опитах се да допълня мнението на колегата да се подсети следващия път да си довършва мнението човека се интересува какво се случва с шпера му все пак,вариянти много...
Там е проблема че трудно ще намериш фрикционен диск за шпера,попитах в бмв в пловдив за фрикционите дискове казаха че не се продават отделни части а цял шпер,единичната му цена била 1 360 лв чисто нов![]()
нужно ли е да обяснявам неща, които се знаят? мисля, че не! Ванката не е ловен от гората![]()
аз пък наскоро чух, че един приятел си поправил неговия шпер срещу скромната сума от 60лв за 2 чисто нови фрикционни диска, не знам, може и да ме е излъгал, ама видях клипче, та май не е![]()
![]()
недей да пускаш такива мухи на хората за такива цени, че не е приятно
За съжаление колегата AngleBMW е прав... http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=33&fg=15
Вичка твоя авер явно си е занесал шпера да му го понатегнат... срещу 60 лв. не виждам кво друго може да е направил... но доколкото знам за натягане взимат 100-тина лв.
п.п. по темата... нормално е на лед гумата която е на асфалта да не движи... все пак заключва на 25% а не на 100... а и от тия 25% най вероятно са останали 10-15

Re: Поведение на шпер при различна настилка
Според мен въпросният ремонт за 60-ина лв. включва направата на 1 или 2 диска при стругар и подмяната им саморъчно. В една тема колегата error беше обяснил, като беше посочил дори и конкретни мм, които трябва да са, че като е пробвал с по-дебели се е държал дифа като заварен.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Поведение на шпер при различна настилка
taba4ko написа:не става дума за заварен диф. тези 25% на шпера значат, че когато едното колело спре да се върти, другото му предава 25% от въртящият си момент. тоест и 2-те колела се въртят в една посока.vld написа:Когато е на лед или на сняг едното колелео, а другото на асвалт е нормално да превърти това което е на хлъзгавия терен, особенно при рязко подаване на газ![]()
Превърта но пак излизаш от леда или снега, ако си с отворен си седиш там докато не те избута някой.
ако превърта как излизаш от там тогава? и двете колела се въртят дори и с различна скорост....за мен не е нормално поведението на шпера както е описано т тази тема.
Ми излизаш, защото има усилие на гумата която е на асвалта, тя не превърта, щото не е 100% блокиран шпера, но понеже има усилие се премества колата.
Ти май не си имал кола с шпер и само си чувал как трябва да стават нещата или можеби си ги представяш


Re: Поведение на шпер при различна настилка
vicho написа:не мисля да те убеждавам, ти сам ще разбереш
Аз може би не съм те разбрал какво имаш предвид и се извинявам ако е така, но все пак:
Справка за част
Номенклатурен номер : 33141213748
Описание : RMFD.L.S.DIF
Ед.цена (с ДДС) : 1400.58 BGN
Няма наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... fg=15&hl=2
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8379
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Поведение на шпер при различна настилка
Dpy написа:Според мен въпросният ремонт за 60-ина лв. включва направата на 1 или 2 диска при стругар и подмяната им саморъчно. В една тема колегата error беше обяснил, като беше посочил дори и конкретни мм, които трябва да са, че като е пробвал с по-дебели се е държал дифа като заварен.
той за това си изтри всички коментари, защото му омръзна да обяснява и да излизат хора, които казват - тва е минимум 1400лв

пък като дойде време на моя диф, аз ще се "прецакам" да го оправя евтино

спирам да пиша по темата!

You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: Поведение на шпер при различна настилка
Това е абсолютно вярно! Ако се пусне рязко съединителя с малко газ LSD-то зацепва, но ако дадеш яко газ, колелото което е на леда боксува.vld написа:...Когато е на лед или на сняг едното колелео, а другото на асвалт е нормално да превърти това което е на хлъзгавия терен, особено при рязко подаване на газ...
Аз го тествах на излизане от The Mall (София), от ляво и от дясно сняг, и наклона е добър....

46 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани