Не дига повичи от 220
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
52 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
ludiagsm написа:Kris написа:сори заама ако някой знае за мойта палавница (Е36 '93г. 325i 24v vanos), как стоят нещата по "книжка"(мах. скорост, обороти, прекъсвач и т.н.) ще съм благодарен.
1993 няма ванос
Луд,що така реши ?

Тогава - 1993 няма без ванос !!!
Имам един брой на "AutoBild" през далечната 1991 година,в който представят новата Е36 и снимка на километража на стандартна 325-ца.Километража сочи 242 км/ч при 6750 мин-1


Георги Пенчев
- k4.BX-Ghost
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 30.06.2004
- Местоположение: София // Пловдив // Москва
- Пол: Мъж
- Кара: 91 325i E36 // '06 525xi E60 // x5
На мойта и в Германия и тука в България на километраж повече от 240 неще с оригиналните си джанти е - 15-ки иначе мойто е 91-ва година е36 и няма ванос. А колкото за мах скорост 233 и дават по книжка и пише че тежи 1280 кг
==============================
Сделано в СССР
Сделано в СССР
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
- tarantulata-320i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: 30.05.2003
- Местоположение: ROUSSE
аз по миналата година като се прибирах от поморие минах през варна и на магистралата си вдигнах като пич 240км на 6500-6600 оборота.Ограни4ителя на толкова оборота изкл.
Колата е 320i 24V 150hp джанта 16"
Колата е 320i 24V 150hp джанта 16"
320i
- batko_koko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 110
- Регистриран на: 15.04.2005
АЛЕ НЕЗНАМ ЩО МОИТА НА 220 тогама е на 6500 и сам с 15-ки джанти другата седмица ще слагам 17 и ще видя тогава колко ще дигне но ме самнявя да има разлика. вие как мислите?
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
Няма да има разлика в максималната скорост.
А то като пише 220 или 230 на километража, да не мислиш че наистина е толкова?
А то като пише 220 или 230 на километража, да не мислиш че наистина е толкова?

batko_koko написа:АЛЕ НЕЗНАМ ЩО МОИТА НА 220 тогама е на 6500 и сам с 15-ки джанти другата седмица ще слагам 17 и ще видя тогава колко ще дигне но ме самнявя да има разлика. вие как мислите?
няма да има разлика, не зависимо от размера на колелата, ограничителя ти пак ще се задейства на 220 по твоя скоростомер, щот реално погледнато той ти мери скорост на база на обороти на короната, а на пета предавка отношението обороти на двигателя към обороти на короната е константа.
Ако искаш да не те се включва ограничителя, сложи колела с по-голям диаметър, по тоя начин ще намалиш предателното число между асфалта и двигателя, демек колата ти да се упре не във ограничителя а във въдушния поток. по тоя начин ще постинеш по-голяма абсолютна скорост, но за съжаление



Последна промяна Aurora на 06 Юни 2005, 22:44, променена общо 4 пъти
преди имал си Тойотка корола, ограничителя не ми се включвал на 5-та, на 4-та се включвал при 190, иначе дигал съм 226 по скоростомера.
Сега карам 318 и виждам как на пета стрелки на оборотометъра и скоростометъра се движат успоредно и така гледам че колата няма как да се движе повече от 210. това и на мен не мие ясно защо в БМВ така направили "без запас".
Според мен кола трябва да развива максимална скорост на пета при обороти на двигателя съответстващи на максимална негова мощност, така ще се постига максимална възможна скорост на авто. като правило ограничител се включва след още поне 500 об/мин от оборотите при максималната мощност, тази разлика е съвсем дъстаточна за необходимия запас.
Сега карам 318 и виждам как на пета стрелки на оборотометъра и скоростометъра се движат успоредно и така гледам че колата няма как да се движе повече от 210. това и на мен не мие ясно защо в БМВ така направили "без запас".
Според мен кола трябва да развива максимална скорост на пета при обороти на двигателя съответстващи на максимална негова мощност, така ще се постига максимална възможна скорост на авто. като правило ограничител се включва след още поне 500 об/мин от оборотите при максималната мощност, тази разлика е съвсем дъстаточна за необходимия запас.
момчета и момичета, извинявам се за
ама 'ноо се дразня някой кат' напише "Да ама той скоростомера ти фабрично е направен да лъже за да не се пребием..." или нещо такова. Та мисълта ми е нали трябва да имаме накаква отправна точка (критерий) по който да съдиме кой колко му е голям
, а не някой като се похвали че е вдигнал 200км/ч веднага 186 човека да му кажат как това не е вярно и че в действителност били 122,38км/ч. И не че съм специалист но мислите ли че тези GPS, GSM, SMG и всички други такива не са направени с "грешка" като скоростомерите. И ако някой мисли че неговия скоростомер е "точен" защото... то нека ме повози и както помня скороста е изминатия път разделен на времето за което е изминат и който успее да ме повози 240км и да ги измине за 1 час ще призная че колата му вдига 240км/ч и показва толкова (това с показването не е задължително) и ще му подаря моята кола
Още веднъж извинявам се ако някой ме разбере грешно: Не се заяждам просто малко се дразня и "изразявам" мнение
Благодаря


Още веднъж извинявам се ако някой ме разбере грешно: Не се заяждам просто малко се дразня и "изразявам" мнение
Благодаря
52 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани