Малко инфо за този екземпляр? e36 5.6L V12

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 27 Фев 2009, 10:29

Rebel написа:Вариантите са 3, според мен

1.някой пубер си прави пишки
2.някой пробва да види дали ще има интерес към колата (едва ли, кой ще даде 70 бона ) евентуално да я вкара
3.някой тарикат се възползва от любопитството на хората и телефона е импулсен :mhihi:

иначе колата е мания, но там хората има къде да ги карат тия коли, а тук... ?

Така като гледам снимките зи правя заключение, че тази кола не е произведена с този мотор, от 1997 г., камо ли JML, както се чете по кората над смукателите. Както колегата забеляза предната броня е някаква измислена. Климатроника е от стария тип с врътките, каквито ги има до края на 1995 г. Ауспуха е един?!, за първи път виждам V- образен двигател с две генерации и едно крайно гърне. Заключение: това е Е36, до 1995 г. с присаден М70 от осма серия 850 CI и мощност малко над 300 к.с.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 611
Регистриран на: 18.10.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 323ci M52tuB25
Мечтае да кара: ///M3 e30

Мнение от luizov » 27 Фев 2009, 11:17

Тая кола изобщо първоначално май не е била ///М, праговете и задната броня са като на обикновенна 3-ка, на таблото няма прословутата буквичка ///М, следователно май само двигателя е сменян, демек не е излязла от завода така, а някой немец си е играл да си я прави, но все пак двигателя е :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Изображение

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 27 Фев 2009, 12:12

luizov написа:Тая кола изобщо първоначално май не е била ///М, праговете и задната броня са като на обикновенна 3-ка, на таблото няма прословутата буквичка ///М, следователно май само двигателя е сменян, демек не е излязла от завода така, а някой немец си е играл да си я прави, но все пак двигателя е :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:


Е ти откри топлата вода... естествено, че не е излязла от завода така... ма и другите ти разсъждения не са много точни, така че друг път ще е по-добре да говориш само когато си сигурен ;) :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Мнение от ned_gm28 » 27 Фев 2009, 12:12

Гледката под предният капак наистина радва окото и оределено ще върви,спрямо обикновено Е36,но бих казал язък за 5.6-те литра,колеги!Казвам го,щото за 5.6 литров двигател,381к.с. определено са малко!Само за сравнение,М3 3.2 е 321к.с. , а новото М3 с 4 литров мотор е 420к.с.!Да не говорим колко коня е ено Ferrari или Lamborghini с 5.6 литров мотор,щото нали все пак съм и BMW фен... :confused:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 486
Регистриран на: 21.11.2007

аа

Мнение от nigh7lif3 » 27 Фев 2009, 14:07

ned_gm28 написа:Гледката под предният капак наистина радва окото и оределено ще върви,спрямо обикновено Е36,но бих казал язък за 5.6-те литра,колеги!Казвам го,щото за 5.6 литров двигател,381к.с. определено са малко!Само за сравнение,М3 3.2 е 321к.с. , а новото М3 с 4 литров мотор е 420к.с.!Да не говорим колко коня е ено Ferrari или Lamborghini с 5.6 литров мотор,щото нали все пак съм и BMW фен... :confused:

Ей тия габровци ей... Колкото повече, толкова повече... :D
Колата просто Nelly е пял песен за нея - #1

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1207
Регистриран на: 12.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 12' F30 335i

Мнение от taba4ko » 27 Фев 2009, 19:47

stony1 написа:Нещо не се вързва колеги, кола 97г. най-малко щеше да е с фейсовата маска и бъбреци. Няма никакви мигачи на калниците, предната броня е доста измислена, мигачите стоят като някаква гадна добавка, не се виждат датчиците на парктроника, автопилота е под съмнение да го има и накрая вдигаш предния капак и :++ :bowdown: :bowdown:
Направо не е за вярване да имаш пари за такъв мотор, а кто затвориш капаците и вратите :confused: :confused: :confused:.


освен това 97'ма година с врътките на климатика а не с дигиталния, а и аирбега не го виждам... някакво менте е май или поне не струва чак толкова много тази кола така направена....
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 525
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39

Мнение от Mitaka85 » 27 Фев 2009, 20:57

уникат

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1581
Регистриран на: 5.11.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от PeReZ » 27 Фев 2009, 21:07

taba4ko написа:
stony1 написа:Нещо не се вързва колеги, кола 97г. най-малко щеше да е с фейсовата маска и бъбреци. Няма никакви мигачи на калниците, предната броня е доста измислена, мигачите стоят като някаква гадна добавка, не се виждат датчиците на парктроника, автопилота е под съмнение да го има и накрая вдигаш предния капак и :++ :bowdown: :bowdown:
Направо не е за вярване да имаш пари за такъв мотор, а кто затвориш капаците и вратите :confused: :confused: :confused:.


освен това 97'ма година с врътките на климатика а не с дигиталния, а и аирбега не го виждам... някакво менте е май или поне не струва чак толкова много тази кола така направена....


Колеги, ако ви го дам същото такова БМВ само че с новия климатроник, с 4 аербега и парктроник ще го купите ли на тази цена ?

Имам предвид, че ценното на това БМВ не е нито парктроника, нито това дали е 97 или 94 (поне ако се приеме определението като "уникат"). Както е писал автора на обявата - само за ценители. За съжаление ние сме в друга категория и не че е проблем, но все пак не мисля, че има смисъл да търсим кусури и да се правим на мнителни :-)
Иначе и аз не мисля, че колата струва толкова пари, особено пък ако е някво гаражно изпълнение, пък било то и немско. Един двигател определено не струва 50 хиляди лв.

Друго което исках да пиша, към колегата който казва, че са малко конете, от доста време си фен на БМВ и се учудвам че не си забелязал че БМВ никога не продава колите си максимално изцедени, за сметка на здравината. Както разбра от този двигател с неособено голямо вложение се изцеждат 700 коня (може би и повече). Т.е. в този двигател има много повече потенциал отколкото в едно S50 (поне такова е моето лично мнение, което предполагам не може да се счита за особено компетентно, понеже съм нямал кой знае какъв допир с нито един от двата двигателя (особено с този от темата)).

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 27 Фев 2009, 21:53

PeReZ написа:Иначе и аз не мисля, че колата струва толкова пари, особено пък ако е някво гаражно изпълнение, пък било то и немско. Един двигател определено не струва 50 хиляди лв.


Тва малко наивно като разсъждение, поне за мен... тука никой не ти продава 20-йска с един S73 на колесар да си го караш дома... това е завършено решение, готово да се кара... настроено и т.н. Нали се сещаш, че не е с барабаните на задния мост, или пък с някво евтино stock окачване... ходи питай ludiagsm за комплекта спирачки за 5000лв и после пак ще говорим (в случая говориме за спирачките на 850CSi)...

Колата може и да не струва 25к евро, но определено е много елементарно по подобен идиотски начин да я "разкоствате" на части и да й смятате кое колко е и така да получавате цената й. В тази тема половината хора коментират все едно са готови да си направят същата (имат пари, знания и т.н.), ма не им се занимава...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1581
Регистриран на: 5.11.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от PeReZ » 28 Фев 2009, 0:25

Казвам, че ако колата е гаражно производство (каквато всъщност е), и е една обикновена 20-ска със сменен двигател + някои дреболии (като салон, табло, брони и... дискове за 5000 лв. :mhihi: ) не струва 36 000 евро. Личното ми мнение е, че тази фирма: http://www.jmlmotorsport.com/ не е нещо сериозно и не е гаранция за качество и надеждност, което може и да е грешка от моя страна...
Но като им гледам сайта си мисля, че са гараж, в който е попаднала някоя ударена 8-ца, която са превърнали в е36-ца и са си изкарали по една годишна заплата членовете на jml motorsport. Не разбрах кое е наивно и идиотско.

ЦЪК
Последна промяна PeReZ на 28 Фев 2009, 0:32, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1263
Регистриран на: 29.01.2003
Местоположение: ... p0d n€b€t0, n@ m0r€t0 ...
Пол: Мъж
Кара: e39 525dA
Мечтае да кара: м6

Мнение от moni76 » 28 Фев 2009, 0:31

...и цената :shock:
My BMW history:
'91 E36
'97 E36
'00 E46
'01 E46
'99 E39
'03 E39

Изображение
http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c&NR=1 8)

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 28 Фев 2009, 0:32

Аз пак ти казвам.... и аз не съм съгласен, че този автомобил струва тези пари... за останалото - поддържам мнението си от по-горе... и втората му част не беше конкретно за теб... то си пише...

Я питай някой от форума, който е сложил матор от М3 на дваесетката и на кви пари му е стъпила колата... след всички промени, труд и т.н.... не говорим за 10к лева, нали?

А когато говорим за толкова специфична кола (колко Е36-ци имат V12 5.6 мотор в коша си?)... която приемаме, че е направена кадърно (нали няма да проявим типичния си BG скептицизъм и ще почнем да се съмняваме в качеството на изработка?) и ще върви сериозно, то тогава колата си има своята цена... това колко й искат "Продавачите" - това е отделен въпрос..

P.S. Който е харабия да си купи тази (такава) кола или да си я направи същата от "дваесетка", то един ///М пакет (от някой английски донор) за 2000лв едва ли ще е проблем... и тогава и визуално ще я приемете, че става.. и никой няма да се хваща за елементарни неща относно коя година е, къв бил климатика, бъбреците и т.н....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1581
Регистриран на: 5.11.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от PeReZ » 28 Фев 2009, 1:25

Аз си едитнах мнението преди да видя че има отговори. Колега нереални цени даваш както за м-пакета така и за м трансформация на 20-ска, явно някой те е заблудил (или самия някой е заблуден, или пък е имал някви сериозни проблеми с трансплантацията, или аз не съм те разбрал правилно).

В крайна сметка супер е колата от темата, би ми било интересно да я видя. А за цената май наистина няма какво толкова да говорим, не сме в категорията и ставаме като лисицата и гроздето. За скептицизма не си прав - разгледай сайта на компанията JML, прочети в гугъл какво пише за нея и тогава прецени как ще гледаш на нещата (т.е. не бързай да обобщаваш или още повече да казваш, че българина е сбъркан, при положение че е точно обратното :twisted: ).

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 28 Фев 2009, 10:28

Нереални цени за ///М пакета? като оставим салона настрани, останалите неща колко струват? 2500лв? Не ми казвай, че са повече...

Иначе за трансплантацията никъде не съм писал колко струва... аз написах "на колко му е стъпила колата" т.е. цената на колата + трансплантация + визуални ъпгрейди и т.н... май не четеш внимателно :) Но и иначе като гледам цените в "Продава" за М3 матор, скорости, диф и т.н. за трансплантация (около и дори над 7к)... и като прибавим разни неща по окачването, спирачки, труда и т.н..... май баш към 10к си отива... :)

Ае няма сми да спориме повече за кола, която никой от нас няма да си купи... ;)


Аватар
Мнения: 621
Регистриран на: 4.05.2008
Местоположение: там където и слънце не огравя
Кара: Кольо
Мечтае да кара: Параход с шпер
Детайли за колата: ///М паркети

Мнение от drift_streets » 01 Мар 2009, 4:40

Колата че е хубава хубава е особенно като вдигнеш капака ама пък цената :++ :banghead: :bcry:
Нищо неможе да спре жътвата важно е хедера да е здрав Изображение
"..... и един мармот завиваше шоколада в калници от Опел...." из дебрите на бмв-простаци.цоп Изображение

Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook