ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 289
Регистриран на: 27.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: напред с вратите
Мечтае да кара: M3

Колеги имам 2 проблема

Мнение от Angelov91 » 25 Окт 2012, 0:41

Така 1-вия проблем е ,че стъклото ми се поти дори и да съм спрял парното едно мазно такова мисля ,че е фреон останал , но защо влиза при положение че е спрено всичко :dunno:
2-ря проблем е както си мърка колата при запален двигател без подаване на газ която и екстра да използвам ,която консумира ток оборотите започват да играят докато не я спра :ranting: даже и реотаните за задното стъкло ...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: Колеги имам 2 проблема

Мнение от ogata » 25 Окт 2012, 1:26

Angelov91 написа:Така 1-вия проблем е ,че стъклото ми се поти дори и да съм спрял парното едно мазно такова мисля ,че е фреон останал , но защо влиза при положение че е спрено всичко :dunno:

Филтър на купето сменял ли си скоро ?
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: Колеги имам 2 проблема

Мнение от ~Мишо~ » 25 Окт 2012, 4:14

Angelov91 написа:Така 1-вия проблем е ,че стъклото ми се поти дори и да съм спрял парното едно мазно такова мисля ,че е фреон останал , но защо влиза при положение че е спрено всичко :dunno:
2-ря проблем е както си мърка колата при запален двигател без подаване на газ която и екстра да използвам ,която консумира ток оборотите започват да играят докато не я спра :ranting: даже и реотаните за задното стъкло ...

Не е фреон, антифриз е. Предстои ти сваляне на таблото, и ще е добре да не е зимата, в големия сняг...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2377
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: СА
Кара: м си...

Re: Колеги имам 2 проблема

Мнение от plradev » 25 Окт 2012, 9:29

~Мишо~ написа:
Angelov91 написа:Така 1-вия проблем е ,че стъклото ми се поти дори и да съм спрял парното едно мазно такова мисля ,че е фреон останал , но защо влиза при положение че е спрено всичко :dunno:
2-ря проблем е както си мърка колата при запален двигател без подаване на газ която и екстра да използвам ,която консумира ток оборотите започват да играят докато не я спра :ranting: даже и реотаните за задното стъкло ...

Не е фреон, антифриз е. Предстои ти сваляне на таблото, и ще е добре да не е зимата, в големия сняг...

:yes:

+1 за спукан радиатор на парното ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 642
Регистриран на: 30.07.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535i
Мечтае да кара: BMW M6 F13

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Tsureto » 25 Окт 2012, 15:14

Колеги 2 въпроса :

1.Как се сваля задната кора на е36 седан.тази под задното стъкло ?!
2.Ако сложа 17ки. джанти с оригиналното окачване,ще имам ли проблем?!Смисъл ще закача ли в калниците и т.н. ?

:dunno:
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от michev » 25 Окт 2012, 15:17

Ако сложиш джанти с подходящия офсет за колата и с подходящ размер гуми нищо няма да ти опира.Офсета за Е36 е от 35 нагоре, а 225/45/17 е оптимален размер на гумата.Широчина а джантата не-повече от 8,5 и няма да имаш проблеми.Ще ти опира с джанти за Е34 или за Е39.
only rear wheel drive

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1670
Регистриран на: 29.06.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 320i
Детайли за колата: e36 coupe

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от host » 25 Окт 2012, 22:26

Гледам вече няколко теми за коли на части (328i) , но гледам с кутии от е39 530, е46 330i... та искам да питам какви кутии са bolt-on на е36 м52 328 от други модификации? Бях гледал и че от 325tds можело, че била по-здрава? Веднъж вече се прецаках с една пердектна уж от 2.8 и сега се чудя какво да правя.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 10.09.2011
Пол: Мъж

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от maSur40 » 26 Окт 2012, 22:24

Може ли някой да ми каже къде в ВАРНА мога да наперя свестен майстор които да разбира от тези БМВ-та
Сутрин като е студена трудно върви и никой не може да ми каже от какво е ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 3.12.2009
Местоположение: Пловдив
Кара: atlantis blue

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Challenger » 27 Окт 2012, 10:06

на е36 компакт м43 само 1 ли е клапана за топло/студено ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2377
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: СА
Кара: м си...

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от plradev » 27 Окт 2012, 10:23

katra_fm написа:на е36 компакт м43 само 1 ли е клапана за топло/студено ?

По дифоут копотите са с един клапан на парното
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 3.12.2009
Местоположение: Пловдив
Кара: atlantis blue

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Challenger » 27 Окт 2012, 10:29

plradev написа:
katra_fm написа:на е36 компакт м43 само 1 ли е клапана за топло/студено ?

По дифоут копотите са с един клапан на парното

:yes: благодаря

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 664
Регистриран на: 25.09.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: Лястовица с рамка

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Tenata » 27 Окт 2012, 20:53

Колеги, слагам си лек маховик от М20Б20 на Е36 М44-мотор, стартера пак ли трябва да е от М20 или може и от М40, М42 Е30
ИзображениеИзображение
на пътя и пред БОГ, всички сме равни!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 280
Регистриран на: 3.03.2011
Местоположение: PLEVEN
Пол: Мъж
Кара: гумите да пушът

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от DRIFT MASHINA » 27 Окт 2012, 21:35

до колкото знам стартера трябва да е от м20 или поне бендикса трябва да смениш с такъв от м20

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 6.03.2009
Местоположение: Шопско
Пол: Мъж
Кара: чайник

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от sas_88 » 27 Окт 2012, 23:03

sas_88 написа:На всмукателния колектор на М52Б25 зад дросела има 3 щуцера за вакуум,единия е за горивния регулатор,другия е по голям към отдушника на резервоара,и остава още един малък-къде му е мястото?


:help:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 7.06.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW и др.

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от bullet83m » 28 Окт 2012, 1:28

И от мен два въпроса m43b18 автоматик:
1.Когато използвам ел.стъклата ми пропадат оборотите до към 650-700 и след това се вдигат до 900,това става за около секунда.
Когато поддържам една скорост не се усеща,но при ускорение дори и във високи обороти пак спира за секунда да ги покачва.
Не е голям проблем ама дразни,на диагностика не ми е излизал проблем с тоците,някви идеи от къде идва проблема?

2.Забелязах че като я наритам дори и на спортен режим от 1ва на 2ра включва на 5500, после си ги цеди до последно.
Други проблеми с автомата нямам,дали маслото е за смяна или е възможно другаде да е причината?

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook