Каква височина спортно окачване предпочитате
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
Колеги аз сложих 30/25 заедно с 4 амортисьора, всичко ново на седан 320 и прилично отлично запазих комфорта с този кит.
Обаче защо ми се струва, че задницата някак на око симетрично ми е "по-клекнала" така и все едно съм натоварен с някое кило повече в багажното
Може би е някакъв паралакс, но все пак това ми бие на очи и може би съм я искал по-висока отзад.
Другото което е, че старото ми окачване е с черни пружини с бели точки. Някъде засичах, че М-техник имат такива пружини в темите, но може и да бъркам. Преди да сменя всичко - колата ми се струваш една идея по-ниска от съседни стоковици. И майсторът, който ми смени окачването каза че старите пружини са ми ок и супер твърди.
Имам снимка на старото окачване, но ще направя и една на новото за сравнение и ще постна.
Обаче защо ми се струва, че задницата някак на око симетрично ми е "по-клекнала" така и все едно съм натоварен с някое кило повече в багажното

Другото което е, че старото ми окачване е с черни пружини с бели точки. Някъде засичах, че М-техник имат такива пружини в темите, но може и да бъркам. Преди да сменя всичко - колата ми се струваш една идея по-ниска от съседни стоковици. И майсторът, който ми смени окачването каза че старите пружини са ми ок и супер твърди.
Имам снимка на старото окачване, но ще направя и една на новото за сравнение и ще постна.
Последна промяна kagebista на 08 Ное 2013, 14:34, променена общо 1 път
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.
колкото неговата дадена дума.
- west bam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 657
- Регистриран на: 3.02.2009
- Местоположение: Мордор
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 coupe 318is '95 M42B18++
- Мечтае да кара: квато и да е Хемка :)))
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
Аз съм с 60 на 40 на Е36 купе и съм доволен 

BMW E36 TEAM and HONDA CIVIC 4G - TEAM
-Тате, татеее, от къде идват облаците?
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!
http://24.media.tumblr.com/9121c8bb0ae9 ... o1_500.gif
http://25.media.tumblr.com/ba160f33385c ... o1_500.gif
-Тате, татеее, от къде идват облаците?
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!
http://24.media.tumblr.com/9121c8bb0ae9 ... o1_500.gif
http://25.media.tumblr.com/ba160f33385c ... o1_500.gif
- rhase
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 1.06.2010
- Местоположение: София/Русе
- Пол: Мъж
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
Струва ти се така, ако сравняваш по веждите колега. Лично и на мен ми харесва повече с малко по-висока задница. С 35/15 или 30/15 ще е по-добре сигурно


- raduslaf
- ентусиаст
-
- Мнения: 901
- Регистриран на: 13.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
kagebista написа:Колеги аз сложих 30/25 заедно с 4 амортисьора, всичко ново на седан 320 и прилично отлично запазих комфорта с този кит.
Обаче защо ми се струва, че задницата някак на око симетрично ми е "по-клекнала" така и все едно съм натоварен с някое кило повече в багажнотоМоже би е някакъв паралакс, но все пак това ми бие на очи и може би съм я искал по-висока отзад.
Другото което е, че старото ми окачване е с черни пружини с бели точки. Някъде засичах, че М-техник имат такива пружини в темите, но може и да бъркам. Преди да сменя всичко - колата ми се струваш една идея по-ниска от съседни стоковици. И майсторът, който ми смени окачването каза че старите пружини са ми ок и супер твърди.
Имам снимка на старото окачване, но ще направя и една на новото за сравнение и ще постна.
Какви пружини сложи?
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
Моите пружини са 50/30, ама много заби предницата пък и често задираше, та я направих 30/30. Лично на мен по ми допада колата да се сваля равно отпред и отзад, нещо не ми се нрави забита предница с по-висока задница. Понеже смъквах Е30-ката тази седмица, там се получи точно този ефект и определено ме дразни, ама там експириментирах с едни пружини от друга марка, та имам по 20 мм подложки, и има място за корекции 

only rear wheel drive
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
ама да се сваля равно или като се свали разстоянието отпред и отзад да е равно? защото нормално колите са с по-високи предници и като свалиш с 30/30 ако всичко е ок и пружините са хубава марка, а не мекици и са за този двигател, то разстоянието до калника пак отпред ще е повече отколкото отзад. затова и повечето китове са 40/20, 60/40 и тн. аз с хубава марка и разбира се нови 40/15 пружини успях да изравня много добре тва разстояние с калниците
- Biogame
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
Моята е с амортисьори и пружини комплект чисто нови 30/15 ама имам чувството че отпред смъкна малко повече.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.



- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
За разстоянието между калника и гумата не ми пука. Преди да сложа каквото и да е окачване качих колата на абсолютно нивелираната площадка на регулировъчен стенд и замерих разстоянията между земята и праговете в 4-те точки за предни и задни колела, както и разстоянието от земята до най-високата част на арките на калниците - това само за база, за да знам откъде съм тръгнал. От тук съм свалил по точно 30 мм и отпред и отзад, а и не мисля, че забиването на предницата повече, отколкото отзад влияе добре на баланса на автомобила, а аз целя по-добро пътно поведение, а не визия. Колата ми е с плътните шарнири и тампони на носачите отпред и коригиран камбер отпред и отзад, съответно на 1.5 и малко над 2 градуса, 4 нови гуми 225/45/17 и смятам че съм постигнал желания лично от мен резултат - колата е по-скоро неутрална в завой с изразена лека склонност към презавиване. Което разбира се не значи, че доброто за мен е универсалната рецепта, всеки си има предпочитания
.

only rear wheel drive
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
При мен на седан с пружини апекс 40/40 разпределението на теглото ми е 53/47, мерено завчера.



Уважавай другия, независимо каква кола кара.
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
Колеги, аз сега установявам че имам 1 см разлика във височината при пасажера
Отзад е точно. Всичко съм сменил по предницата, с изключение на тампони на макферсоните! Но са абсолютно здрави. Възможно ли е да е от тях разликата и да има някакво пропадане от моята страна. При пасажерската страна е 1см и малко нагоре. Припомпах и гумите до 3 атмосвефри за засек - и пак е толкова. Меря - равна повърхност до ръба на прага и от най-високата точка на калника до най-високата точка на емблемата или център и все толкова дава.
Не вярвам ново окачване да има разлика в пружините, но пък и не ги мерих като бяха в кашона.
Може и да бъркам с меренето, но сега това ми е в главата и как да засека точно разстоянието и да ми е мирно?

Отзад е точно. Всичко съм сменил по предницата, с изключение на тампони на макферсоните! Но са абсолютно здрави. Възможно ли е да е от тях разликата и да има някакво пропадане от моята страна. При пасажерската страна е 1см и малко нагоре. Припомпах и гумите до 3 атмосвефри за засек - и пак е толкова. Меря - равна повърхност до ръба на прага и от най-високата точка на калника до най-високата точка на емблемата или център и все толкова дава.
Не вярвам ново окачване да има разлика в пружините, но пък и не ги мерих като бяха в кашона.
Може и да бъркам с меренето, но сега това ми е в главата и как да засека точно разстоянието и да ми е мирно?
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.
колкото неговата дадена дума.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
Доколкото разбирам говориш за задното окачване. Проверил ли си изправността на всички втулчици и тампончета там, че са 2 кофи
. За другото Бум е прав - имаше наскоро тема, как задна пружина от окачване тип Джом се беше смачкала, все едно е навита от тел. Между другото, предполагам си наясно, че разлика във височината отзад, може да се корени и в проблем отпред.

only rear wheel drive
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
За отпред е разликата. Отзад съм точен всякак.
Сложих Maxtrac нерегулируемо и съм доволен откъм возене. Но отзад се разскърца при бомбетата при здрави тампони. И предимно го прави при легнал милиционер. Отпред пък почна да скърца при навиване почти пълен дясно и по малко на обратно пълен ляво
Рейката е ок, ката смених и маншоните, и маслото е в норма.
Бати каруцата от към звуци стана
Сложих Maxtrac нерегулируемо и съм доволен откъм возене. Но отзад се разскърца при бомбетата при здрави тампони. И предимно го прави при легнал милиционер. Отпред пък почна да скърца при навиване почти пълен дясно и по малко на обратно пълен ляво

Бати каруцата от към звуци стана

Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.
колкото неговата дадена дума.
- Kambe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2196
- Регистриран на: 6.03.2008
- Местоположение: гр. Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 307 HDI
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
имам Айбах Про Кит от 2 месеца и още чакам някой от мързеливите ни майстори в Свищов да го сложи..представете си какво търпение имам...
за тази седмица УЖ се уговорихме
надявам се да ми хареса



за тази седмица УЖ се уговорихме






- rhase
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 1.06.2010
- Местоположение: София/Русе
- Пол: Мъж
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
kagebista написа:За отпред е разликата. Отзад съм точен всякак.
Сложих Maxtrac нерегулируемо и съм доволен откъм возене. Но отзад се разскърца при бомбетата при здрави тампони. И предимно го прави при легнал милиционер. Отпред пък почна да скърца при навиване почти пълен дясно и по малко на обратно пълен лявоРейката е ок, ката смених и маншоните, и маслото е в норма.
Бати каруцата от към звуци стана
Свиквай,
моите пружини не са много твърди но пак са си спортни. Напоследък забелязвам, че сутрин като тръгна и първите 3-4км скърцат, след това спират

А по кърпени или павирани улици вътре е дискотека - кори, жабки

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани