Проблем с Климатика

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 512
Регистриран на: 5.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ 320D 2001
Мечтае да кара: M Power

Мнение от ceno83 » 20 Май 2008, 9:25

Като се сменя компресора трябва ли пак да се сменя фреона ? всеки компресор от 320 ли ще стане на моята кола ? Рамата ми е FC46090 ??
,,Болката от сполетялото ни нещастие се дължи не на самото събитие,а на нашата оценка за него.А тъкмо нея ние можем да променим във всеки един момент."

луд с палатка
Аватар
Мнения: 1159
Регистриран на: 17.03.2007
Местоположение: Sofia
Кара: Хората да залягат
Детайли за колата: кихащо кабрио

Мнение от ТУРБО » 20 Май 2008, 15:51

Ами ако тоя може да ти го съберат ,просто ще ти го налеят пак като сменят компресора.Виж дали изобщо има фреон като го източват,ако няма значи е изтекъл и компресора е изгорял по тяхна вина.
Изображение

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 20 Май 2008, 22:28

ТУРБО написа:
Незнам кой те е излъгал за тъоя филтър,че все го споменаваш,но той не се сменя(сменя се когато се запуши),а като се направи вакуум влагата се изпарява!!!


Гледам си си ъпдейтнал поста, че да стане по-смислен... не знам с какво се занимаваш, ма до скоро сериозно се занимавах с фреонови охлаждания за PC и въпреки, че нямам никъв реален полеви опит в зареждане на PhCh системата знам доста инфо по въпроса... да не смениш dryer-а при ново зареждане си е тъпотия, а влагата се отнема при вакуум, ма то и затва се прави по-продължително - да си сигурен, че никаква не е останала.... спомням си, че най-големите фенове правят по 3+ часа вакуум да са сигурни...

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 25.01.2005
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: с акъл

Мнение от ivan_ » 22 Май 2008, 17:00

И аз имах подобен проблем след ходене на ''майстор''.Фреон-има ,от никаде не изтърва,а пак неще да духа студено. Оказа се,че съединителят,които се намира на ремъчната шайба на компресора с времето се е износил и не може да зацепи и да задвижи компресора.Ремонта се състоеше в следното(до колкото успях да видя): сваля се шайбата заедно с вала на компресора,отнемат се една - две дистанционни шайби, сглобява се и всичко е ОК.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 512
Регистриран на: 5.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ 320D 2001
Мечтае да кара: M Power

Мнение от ceno83 » 23 Май 2008, 12:04

На мен ми казаха че компресора е сцепен през средата... Обаче тук идва въпроса не можаха ли преди да ми заредат с фреон и преди да пуснат оцветител за да видят от къде има теч да го предвитят или да го видят ш*бания компресор , че няма да издържи ?!?! Сега си намерих компресор отидох пак там и ми казаха 50 лева за смяна... Вече стъпвам на 600 лева при положение че можеха да са 400. а 200 лева са си 200 !
,,Болката от сполетялото ни нещастие се дължи не на самото събитие,а на нашата оценка за него.А тъкмо нея ние можем да променим във всеки един момент."

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2776
Регистриран на: 26.06.2007
Местоположение: На вятърните мелници

Мнение от D3BEP » 23 Май 2008, 12:16

Значи все пак е първото ми предположение.. .Фреонът пак е изтекъл....?
Не ги ползвай вече тия. Според мен за читава смяна на фреон при положение че не се знае какво се е случило с предния трябва оцветяване, даже налягане... А не "отваряш дамаджаната и сипваш, па квоту стане".

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 512
Регистриран на: 5.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ 320D 2001
Мечтае да кара: M Power

Мнение от ceno83 » 26 Май 2008, 10:09

Те го видяха и сложиха оцветител. явно е гръмнал компресора на другия ден и просто късмет че така се е случило ...
,,Болката от сполетялото ни нещастие се дължи не на самото събитие,а на нашата оценка за него.А тъкмо нея ние можем да променим във всеки един момент."

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 191
Регистриран на: 24.10.2006
Местоположение: Sofia

Мнение от mityooo » 26 Май 2008, 13:33

ceno83 За какъв фреон ти беше климатика .Ако е бил за R12 и са го "преработили" за R134a без смяна на дехидратора и без принудителна ( сваляне на компресора ,промивка на системата и продължително вакумиране след това ) смяна на маслото ,а само с вакумиране .Е нормално да ти се счупи компресора . Особено ,ако преди това климатика не е работел от доста време и старото масло не се е било хомогенизирало с фреона ,а се е било утаило.

ПП Ако стоят така нещата и техниците имат вина за повреждането му :!:
0898578595

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 769
Регистриран на: 7.09.2004
Местоположение: Bulgaria | Cyprus
Пол: Мъж
Кара: Third E36 :)
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: За тез пари...

Мнение от ///M3-E36 » 12 Юни 2008, 13:46

А как мога да разбера за какъв фреон ми е климатика? Че аз откакто съм взел колата не съм го проверявал и малко слабо ми духа студено, та може да му е дошло времето за пълнене (или нз как седят там нещата). И средно кви парички е презареждането на климатика?
Изображение

Vlados написа:Ебати гадните коли, тея и да ми ги подаряват... пак ще ги купя :mhihi:

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook