Проблем помагаите моля ви се

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 484
Регистриран на: 16.09.2006
Местоположение: sofia

Мнение от zazomazo » 21 Апр 2008, 20:34

terrorchety написа:човек пълня го до горе и водата изчезва... :shock:

е колко го пълниш колега?
по груби спомени шестака събира над 10 литра антифриз.. ако си налял толкова и пак нема никой,или изтича от някъде (огледай !) или има НЛО в мотора ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 25.08.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: '03 330xd M57N Sedan

Мнение от Mpower84 » 21 Апр 2008, 20:36

Виж тече ли от някъде.Запали колата и легни по дея и гледай.Отвори и гледай двигателя, радятора.Пипни маркучите като загрее хубаво дали са меки(ако са твърди-глава).Дори да е спукана главата водата няма да бяга толкова бързо.По-скоро има теч някъде по системата и ако огледаш хубаво трябва да се види.

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 20.04.2008

Мнение от terrorchety » 21 Апр 2008, 20:44

Как може да се разбере дали помпата върти водата ? айде който може нека да ме добави в скайп моля ви се ;(

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 433
Регистриран на: 11.03.2006
Местоположение: sf

Мнение от Mileitiii » 21 Апр 2008, 21:21

За помпата мисля , че като ти е пълен разширителния съд и дадеш гас трябва от горе при капачката да тече течност . Видя ли си маркучите както ти е казал колегата по-горе ?

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 20.04.2008

Мнение от terrorchety » 21 Апр 2008, 21:30

от тия 2та маркуча горният е топъл а долният е съвсем леко топъл ...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 971
Регистриран на: 17.03.2008
Местоположение: Тюркистан
Пол: Мъж
Кара: 'Е36'
Мечтае да кара: e92 m3

Мнение от Garribaldi » 21 Апр 2008, 21:34

viksan_1985 написа:значи че ти емалко водата ,доливаш палиш работи малко после пак сащата процедура докато не стигне нивото което трябва да е... и се огледаи за течове... ако няма и отново губи течност ходи на маистор.. ;)


на същото мнение съм ! :yes:
rrrrryyyyyymmmmm...
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 433
Регистриран на: 11.03.2006
Местоположение: sf

Мнение от Mileitiii » 21 Апр 2008, 21:44

Виш дали са меки , ако са меки най-вероятно изтича от някъде и трябва да гледаш . Знаеш ли сак се обезвъздушава ? ако не търси лесно ще намериш такава тема за смяна на антифриз .

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 25.08.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: '03 330xd M57N Sedan

Мнение от Mpower84 » 21 Апр 2008, 21:48

Mileitiii написа:Виш дали са меки , ако са меки най-вероятно изтича от някъде и трябва да гледаш . Знаеш ли сак се обезвъздушава ? ако не търси лесно ще намериш такава тема за смяна на антифриз .

Е колега не е верно трябва да са меки ако са твърди тогава е лошо.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 433
Регистриран на: 11.03.2006
Местоположение: sf

Мнение от Mileitiii » 21 Апр 2008, 21:52

Да де , ако са твърди глава или гарнитура , ако са меки изтича от някое съединение , радиатор , разш. съд ............ или не е обезваздушена правилно с-мата и не е напълнена цялата . Ако е обезвиздушена да гледа от къде тече

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 25.08.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: '03 330xd M57N Sedan

Мнение от Mpower84 » 21 Апр 2008, 22:01

Ако главата и гарнитурата са ОК и маркучите са твърди то най-вероятно казанчето на охладителната течност е налюляно до горе.Нормалното е до средата пълно казанче.В случай, че колата е със здрава гарнитура и глава и няма проблем по охладителната с/ма и е обезвъздушена правилно сиреч всичко и е ток маркучите ТРЯБВА ДА СА МЕКИ :!:

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 20.04.2008

Мнение от terrorchety » 21 Апр 2008, 22:04

благодаря на всички за помоща. :bgflag: живот и здраве можем да се видим на некой мероприятие :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 21 Апр 2008, 22:10

Aй сега стига прави експерименти, да не я окотиш. Прежали някой лев и я закарай на някой нормален майстор да си погледне човека и да ти каже какво й има.

Така и така казваш на добра цена си я взел, метни някоя стотинка отгоре и си я стягай. Не е Жигула да си я оправяш с клещи и отверка.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 13.02.2005
Кара: N57 3.0xd

Мнение от Hellrider » 21 Апр 2008, 23:31

как ще са меки маркучите като има налягане в системата над 1бар?
не трябва да са на камък, но са си доста напрегнати

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 18.03.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: E36 320 M50B20 '92

Мнение от roset » 22 Апр 2008, 20:56

Hellrider написа:как ще са меки маркучите като има налягане в системата над 1бар?
не трябва да са на камък, но са си доста напрегнати

На същото мнение съм и аз от 1година карам 320ска и маркучите СЛЕД като загрее са бих казал доста твърди,докато е студена са меки.

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 22 Апр 2008, 21:11

с тези си познания как гледам по добре на майстор , ама веднага , че ако не сте спраскали главата с тея експерименти и до нея ще стигнете, водни помпи чупат , от там може да е почнало .. а може и да не е ... майстор :D
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook