Проблеми с МЕТАН за БМВ 36

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София
Кара: e46 330Ci convertible

Мнение от vitamincpp » 26 Мар 2008, 18:20

Вие пък нестига че теми за газ и метан са като цяло недопустими във форум на БМВ ами че и важни да ги правим :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 484
Регистриран на: 16.09.2006
Местоположение: sofia

Мнение от zazomazo » 26 Мар 2008, 18:30

vitamincpp написа:Вие пък нестига че теми за газ и метан са като цяло недопустими във форум на БМВ ами че и важни да ги правим :mhihi:

като предупреждение бе колега :mhihi:
та после да няма: ПОМОЩ,ПРОБЛЕМ :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Аватар
Мнения: 734
Регистриран на: 21.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw е46

Мнение от vladuicho » 26 Мар 2008, 18:52

vitamincpp написа:Ако бях един мод в тоя форум всяка тема с метан в нея щеше да се затрива моментално. Върви в оторизирания сервиз на БМВ да ти видят проблема :mhihi:


Е ТОЧНО ПОРАДИ ТАЯ ПРИЧИНА НИКОГА НЯМА ДА СТАНЕШ :1:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 26 Мар 2008, 19:04

vladuicho написа:
vitamincpp написа:Ако бях един мод в тоя форум всяка тема с метан в нея щеше да се затрива моментално. Върви в оторизирания сервиз на БМВ да ти видят проблема :mhihi:


Е ТОЧНО ПОРАДИ ТАЯ ПРИЧИНА НИКОГА НЯМА ДА СТАНЕШ :1:

Ти па ако мислиш че на сегашните админи им е приятно да четат постоянно подобни глупости :mhihi:
Дип че са със много дълбоко спокойствие та не ги затриват директно :1:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 22.11.2007
Местоположение: Бургас/Айтос

...

Мнение от Skid » 26 Мар 2008, 19:17

Колеги, човекът зададе технически въпрос, какво ще стане ако пробия няколко дупки,аз отговор не видях,видях само как го анатемосахте,щото си бил сложил метан.А относо лични предпочитания, аз предпочитам волана да ми е от ляво ,ане отдясно. :mhihi:
Относно въпроса,колега ако си с обикновена уредба трябва да имаш смесител(плочка) и тя трябва да си има клапа(да са едно цяло),нарича се плочка-клапа,така потока на въздуха се дроселира само веднъж,като ти сложат плочката и клапата отделно въздушния поток се смущава (не е болка за умиране ,ама на 1.6 сигурно се усеща)особено ако диаметъра на клапата е по малък от диаметъра на плочката.Относно дупките дето искаш да ги пробиваш,пусни една снимка, картинка или схема, че не ми е много ясно каде искаш да ги пробиеш.Най добрия вариант е да си купиш една комбинирана плочка с клапа(около 50лв трябва да е )и колата ти ще върви както преди,ако не си издумкал дебитомера.Успех!

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 26 Мар 2008, 19:22

Ми колега ,кати ше батисва колата нека поне да е качествено да сложи метанов инжекцион и да прави икономия както си трябва ;)
С тая газова от праизторическата ера всяка седмица ще има проблеми и никога няма да е както трябва.Веднъж месечно да сменя гумения маншон и на два месеца дебитомера и къде по дяволите му отива икономията?Дори да ги купува втора ръка пак ще му е по скъпо от колкото да си я кара на бензин тая 16-ка ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 26 Мар 2008, 21:02

И аз съм го мислил всякак как да стане и в крайна сметка винаги излиза едно и също. Просто бмв явно не е марката за икономии от гориво :)


Аватар
Мнения: 734
Регистриран на: 21.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw е46

Re: ...

Мнение от vladuicho » 26 Мар 2008, 21:06

Skid написа:Колеги, човекът зададе технически въпрос, какво ще стане ако пробия няколко дупки,аз отговор не видях,видях само как го анатемосахте,щото си бил сложил метан.А относо лични предпочитания, аз предпочитам волана да ми е от ляво ,ане отдясно. :mhihi:
Относно въпроса,колега ако си с обикновена уредба трябва да имаш смесител(плочка) и тя трябва да си има клапа(да са едно цяло),нарича се плочка-клапа,така потока на въздуха се дроселира само веднъж,като ти сложат плочката и клапата отделно въздушния поток се смущава (не е болка за умиране ,ама на 1.6 сигурно се усеща)особено ако диаметъра на клапата е по малък от диаметъра на плочката.Относно дупките дето искаш да ги пробиваш,пусни една снимка, картинка или схема, че не ми е много ясно каде искаш да ги пробиеш.Най добрия вариант е да си купиш една комбинирана плочка с клапа(около 50лв трябва да е )и колата ти ще върви както преди,ако не си издумкал дебитомера.Успех!


мани ги тия тия са комплексари висша форма,мислат си че карат коли за 100000 евро ,а в техния случай на газария за 2000 евро от Горубляне,яко ми писнахте с ващо превъзнасяне за бензина,когато някои спре пред мен с БМВ за над 50 бона тогава ше му кажа евала ,а пък вия си превазнасяйте курниците.....станахте по зле от тия с ГОЛФ 2 ..... :mhihi:


както беше написал колегата въпсоса е технически,ама гордите бензинджиййййй за пореден път СРАХА НА ТЕМАТА :no:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1986
Регистриран на: 24.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Bmw x5 4.4
Мечтае да кара: Муха

Мнение от ditko1 » 26 Мар 2008, 21:13

vladuicho няма смисъл да се храниме пак всеки сам избира, но да плащаш по скупа гражданска, по скъп данък подръжка на кола не си струва. Ти си се комплексирал, че неможеш да караш бмв на бензин, не можеш да кажеш на всички тея дето карат на бензин, че са комплексари, има и доста по евтини коли от е36 като това ти е отговорът за слагане на гас или метан, возих се събота на бмв 1.6 на метан става :)
и 90% от голфистите бръмчат на гас акаче не сме като тях :)
Изображение


Аватар
Мнения: 734
Регистриран на: 21.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw е46

Мнение от vladuicho » 26 Мар 2008, 21:36

ditko1 всеки път се храниме и караме и пак едно и също става,защо влизате в темата като не можете да помогнете :?: Тва е се едно аз да влезна в тунинг форума на сайта и да почна да се карам с хората защо слагат чипове и други работи ,като заводското изпълнение си е най-доброто ;) не е ли същото не съм ли прав

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1986
Регистриран на: 24.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Bmw x5 4.4
Мечтае да кара: Муха

Мнение от ditko1 » 26 Мар 2008, 21:40

когато някои спре пред мен с БМВ за над 50 бона тогава ше му кажа евала ,а пък вия си превазнасяйте курниците

Аз правя на Евала на всичко пичове който проявяват вкус към колите си и ги подържат добре като bum bum, joro paveto и всички който съм пропуснал и не познавам, правя евала и на хубавите е30-ски и на всички бмв-та изобщо, и старото бмв ако е гледано набива на очи :) Не сме богати, но всичко е според джоба :)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София
Кара: e46 330Ci convertible

Мнение от vitamincpp » 26 Мар 2008, 22:03

"Колега" Владуйчо, това че смяташ колко ти струва колата и спрямо това какви разходи по нея са нормални сами ми говори колко си я обичаш и колко си фен на марката изобщо. А комплексите са си за тебе, аз си карам колата колкото ми се кара и колкото ми се налага и си я поддържам само във Вари и нямам една ментава или втора употреба част по нея, а това колко струва няма абсолютно никакво значение понеже не гледам на колата като на имот за разлика от повечето "колеги" като теб на които недвижимата им собственост по време на земетресение е по подвижна от колите им :mhihi:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 26 Мар 2008, 22:16

Колега ,няма стари БМВ-та ,има хубави БМВ-та които са поддържани, качествени и винаги са насреща когато ти потрябват и втория вариант е курници които просто служат на някои хора за придвижване от точка А до точка Б.
Запомнете че БМВ е автомобил с характер ,не случайно всико му е по скъпо ,да по скъпо е ,ма вози по удобно,по сигурно е от другите автомобили,па макар и 12 годишни мойте и двете са в чудна кондиция и когато си пожелая сядам паля и им правя смъртното 6000км за 5 дни ;) И за това си ги обичам щото ме слушкат ,а щом слушкат аз пък ще си ги глезя.
Ти си от тоя тип хора дето всичко требва да е тънкъна.
Същата работа правите и с маслото и филтрите и с всичко.
Те дали от завода да се кара с 5 в 40 ,тук моляти се разбирачите веднага казват ,бе къде на тая стара кочина ше сипваш пълна синтетика я и бодни диона супер да си спокоен че нема да го хаби :help: :confused: :help:
И престани да пишеш че се превъзнасяме за бензина ,ти ако имаш проблем с това аз нямам ;) В случая си е така момчето ще си има проблеми с колата постоянно щото явно не му е направена качествено системата.Дори и най добрия газаджия няма да му помогне с такава обикновенна метанова уредба тя вечно ще дава някави ядове.
Виж ако е с инжекцион е друга бира по човешко е .
Газовите инжекциони са 4-то поколение системи и так КПД-то е много по добро,разход,мощност всичко е на ниво,а ако си дупе зашиваш една карбонова бутилка в багажника и нямаш грижи с теглото,но това е инвестиция от 5000лв. и някакси ми се вижда неизгодна освен ако не си такси.
Всички които карат под 50 000 на година е безмислено да инвестират в такава система.
Изображение


Аватар
Мнения: 734
Регистриран на: 21.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw е46

Мнение от vladuicho » 26 Мар 2008, 22:32

виждам че колегите на метан не пишат явно им е писнало да спорят с вас,аз съм последния :confused: ма тва ми беше за последно

само ще кажа че познавам около дваисетина човека с бмв та и всички са на на газ или на метан, повече няма да спора с тия дваисетина бензинжии :mhihi: от форума

аре лека нощ :winky:


Аватар
Мнения: 5133
Регистриран на: 15.05.2003
Местоположение: Herefordshire,Ledbury
Пол: Мъж
Кара: акцизни М-паркети от острова
Мечтае да кара: много неща

Мнение от ///MapTo » 26 Мар 2008, 23:10

vladuicho написа:...

Очевидно не познаваш никой от форума,никой истински фен,който си глези колата и си я поддържа както трябва ;)
Изображение
Изображение
PeReZ: Предполагам и километража (скоростомера) не показва моментната скорост, а ъгловата скорост в завой ???

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook