Въпрос за ксенон?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 18 Фев 2008, 19:54

Archangel написа:Аз съм с лупи и ксенон...петъка отивам да ми сложат едни 6000К и на дългите :mhihi: :mhihi: Както хубаво беше казал един колега- "Веднъж ксенон,винаги ксенон" :mhihi:

после сподели резултата от ксенон на дългите :shock: :roll: :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2337
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N42B20 с ръкавици
Мечтае да кара: Spitfire

Мнение от Archangel » 18 Фев 2008, 20:13

Резултата ще бъде-късите няма да светят по-силно от дългите :lol: И няма да ползвам светлинния "клаксон" толкова често.И без това не го ползвам почти.
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Мнение от err0r » 18 Фев 2008, 20:15

Ксенон на Н7 става слънчице, само фаровете трябва да са коректно настроени, че да не ви сърбят четирибуквията после :D
BMWALPINA написа:Слагай няма да сгрешиш

Ти от де знаеш? 8)
Изображение

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 18 Фев 2008, 21:08

ще се изисква време за да достигнат пълната си светлина 10-15сек.

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Мнение от err0r » 18 Фев 2008, 21:09

Някъде (не помня къде) четох, че не е хубаво да се пускат за малко, т.е. да се присветква само... Вярно ли е?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2337
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N42B20 с ръкавици
Мечтае да кара: Spitfire

Мнение от Archangel » 18 Фев 2008, 21:18

И аз бях чел такова нещо.Но по последни данни :D това е било при по-старите ксенонови китове. Новите не горят от примигване или поне не би трябвало. Доколкото знам краткотрайното включване единствено им намалява живота,но не е нищо сериозно.
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1730
Регистриран на: 14.08.2007
Пол: Мъж
Кара: ше E60 530dА

Мнение от netmurder » 18 Фев 2008, 23:28

какво значение има дали се пресветка или не нали са на часове или не е така???
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 91
Регистриран на: 9.12.2006
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E36 328i
Мечтае да кара: E36 M3

Мнение от venci-bs » 19 Фев 2008, 0:50

Колеги,искам да попитам някой запознат ли е с монтажа на ксенона.Има ли тънкости и точно определени правила,който трябва да се спазват при монтажа.Ако някой може да пусне и снимков материал,ще съм му много благодарен ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Мнение от DirtySouth » 19 Фев 2008, 0:52

При БМВ дупчишх капачката за фаровете и тва е само свързваш буксите елементарно е

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 618
Регистриран на: 19.06.2007
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: докато има!
Мечтае да кара: Steptronic
Детайли за колата: 320i (e36,95'',163PS,5 gang)',320d (e46,03'',183PS,6 gang)

Мнение от inseCT » 19 Фев 2008, 1:00

venci-bs написа:Колеги,искам да попитам някой запознат ли е с монтажа на ксенона.Има ли тънкости и точно определени правила,който трябва да се спазват при монтажа.Ако някой може да пусне и снимков материал,ще съм му много благодарен ;)


Верно,ако некой знае ше е яко да напрай едно разделче малко КАК СЕ СЛАГА ксенон! :D
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 91
Регистриран на: 9.12.2006
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E36 328i
Мечтае да кара: E36 M3

Мнение от venci-bs » 19 Фев 2008, 1:01

До колкото знам има блок за управление и релета.Те къде се разполагат?В купето или около двигателя?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2337
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N42B20 с ръкавици
Мечтае да кара: Spitfire

Мнение от Archangel » 19 Фев 2008, 7:47

За релета не съм чувал.Блока за управление се нарича баласт и се монтира където е удобно за теб под капака. Моите са на калниците,точно зад фаровете,примерно(сега и на дългите и ще започна да си ги сглобявам като Лего-едно върху друго :mhihi: :mhihi: ).
Колкото до монтажа-за 10-15-20лв. ще ти го сложат качествено.Ако все пак си мераклия да пипаш обикновено към китчето си има едно по-общо упътване,има и теми тук за монтаж.
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Мнение от err0r » 19 Фев 2008, 8:27

В опътването няма инструкции как да си закрепиш баластите, това е най-сложното в случая. Поне при мен бе така...
Пластмасовите капаци от задната страна на късите се прибиват с изрязващ накрайник за бормашина с диаметър 25мм, в който после влиза оплътняващата тапа, през която минават 4 кабела - 2 изходящи и 2 входящи.
Демонтирам старата крушка, монтирам новата и я закачам със скобата за да не я прецакам в калабалъка. После започвам да свързвам наред - кабелите за входящия ток към баласта, закачам капака на фара, закачвам изходящите тоци от баласта по единствения правилен начин, паля за проба. На първо светване на фара го оставам да свети 1 цигара време. Търся място, подходящо за баласта.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 91
Регистриран на: 9.12.2006
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E36 328i
Мечтае да кара: E36 M3

Мнение от venci-bs » 19 Фев 2008, 10:06

err0r написа:В опътването няма инструкции как да си закрепиш баластите, това е най-сложното в случая. Поне при мен бе така...
Пластмасовите капаци от задната страна на късите се прибиват с изрязващ накрайник за бормашина с диаметър 25мм, в който после влиза оплътняващата тапа, през която минават 4 кабела - 2 изходящи и 2 входящи.
Демонтирам старата крушка, монтирам новата и я закачам със скобата за да не я прецакам в калабалъка. После започвам да свързвам наред - кабелите за входящия ток към баласта, закачам капака на фара, закачвам изходящите тоци от баласта по единствения правилен начин, паля за проба. На първо светване на фара го оставам да свети 1 цигара време. Търся място, подходящо за баласта.

Благодарности :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 73
Регистриран на: 17.05.2005
Местоположение: München
Кара: E39 2003 525i Touring

Мнение от Lexus » 19 Фев 2008, 11:20

Само за ориентация да погледнете снимките и да ви кажа нещо....на повечето коли които са заводско с ксенон са с 4300К бмв са с 5000К....всичко останало е по желание след това ако някой иска да си ги сменя! Аз карах с корейски 8000К и си синее доста 6000К е приемливо, 4300 почти никой не слага то си е бяло!

Изображение

Изображение

Изображение
A1Automobile

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook