съединитела нещо омекна
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
miroslav4ev написа:zigzag22 написа:
ами горе-долу е като да идеш на кръводаряване и си подадеш малкия пръст ....
Не мога да ти разбера мисълта... имаш впредвид, че така нищо няма да се получи и ще трябва да се източва цялата система ли? Защото моята спирачна течност със сигурност не е сменяна от поне от 3 години. Мисълта ми е, ако източа тази от казанчето, почистя го и сипя прясна, тя да се омеси с другата - ще има ли ефект?
Както колегата ти писа по-нагоре няма да има ефект. Течноста в казанчето според мен е 1/3 от тожа което се съдържа в системата. Или накратко нищо не правиш.


ПС. много добра метафора това с пръста



- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Значи , течността се източва от штуцерчето на работния цилиндър (за съеднителя ) и от пробките на всяко от колелата . Демек има да се отвият общо 5 пробки - 4 на колелата и една на съединителя. След като се източи цялата спирачна течност от системата се налива новата течност и се започва обезвъздушаване на спирачната система и на помпите на съединителя , едно по едно , като се започне от най -далечното колело (демек дясно задно, после ляво задно , дясно предно , ляво предно). Това го правят хората във почти всеки сервиз срещу 15 лв за работа и около 20 лв за самата течност.
- miroslav4ev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 734
- Регистриран на: 15.10.2007
- Местоположение: София, България
- Кара: БМВ 325 ТД '93
- Детайли за колата: тъмно син металик
metodi80 написа:Значи , течността се източва от штуцерчето на работния цилиндър (за съеднителя ) и от пробките на всяко от колелата . Демек има да се отвият общо 5 пробки - 4 на колелата и една на съединителя. След като се източи цялата спирачна течност от системата се налива новата течност и се започва обезвъздушаване на спирачната система и на помпите на съединителя , едно по едно , като се започне от най -далечното колело (демек дясно задно, после ляво задно , дясно предно , ляво предно). Това го правят хората във почти всеки сервиз срещу 15 лв за работа и около 20 лв за самата течност.
Благодаря за адекватният отговор

- agent smit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 29.10.2007
- Местоположение: в град без закони
- Пол: Мъж
По-добре е, така да се направи процедурата, че да не влиза въобще въздух и да не се налага обезвъздушаване. В пеликан партс е описано.
- miroslav4ev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 734
- Регистриран на: 15.10.2007
- Местоположение: София, България
- Кара: БМВ 325 ТД '93
- Детайли за колата: тъмно син металик
agent smit написа:По-добре е, така да се направи процедурата, че да не влиза въобще въздух и да не се налага обезвъздушаване. В пеликан партс е описано.
Как така да се направи?
- agent smit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 29.10.2007
- Местоположение: в град без закони
- Пол: Мъж
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
agent smit написа:Ето я статията:
http://www.pelicanparts.com/bmw/techarticles/Mult-Bleeding_Brakes/Mult-Bleeding_Brakes.htm
Тази статия ,колега е за обезвъздушаване на спирачките .... ето я темата за обезвъздушаване на съединителя:
http://www.pelicanparts.com/bmw/techart ... _Slave.htm
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани