Лампа на AIR-beg
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
47 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- asi_tulev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 173
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: Самоков
- Кара: 325 Turbo
zBoost написа:Проблема ти е, че си го махнал докато колата е била с вързан акумулатор. Кога правиш такава интервенция, се маха минусовата клема и ги сменяш. Сега след като си завършил и свързал всичко, отиди в някой сервиз да ти изчистят грешката, иначе сама няма да спре да свети.
Не е така. Новия волан не се свързва на мястото на стария. Куплунга с който беше вързан стария сега седи свободен. Със стария волан аирбег системата има 2 датчика на бомбетата, които засичат удара и отварят възглавницата във волана. Само дето вече я няма тази възглавница и компа отчита грешка в системата и от там ми свети лампата на таблото.
Та въпроса ми е какво може или как, да се свърже в свободния куплунг от стария волан, та компа да си мисли че е още там. По този начин системата че се възстанови и лампата че си свети нормално.
А новия волан иска само захранване и си работи айрбега. Датчика който отчита удара е във самия волан, а си има и лампа на волана - същата като тази на таблото за аирбега.

- ///MapTo
-
-
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
asi_tulev написа:А новия волан иска само захранване и си работи айрбега. Датчика който отчита удара е във самия волан, а си има и лампа на волана - същата като тази на таблото за аирбега.

Кой е този волан оригинален БМВ със датчик във самия волан?
Как реагира този датчик? - Блъскаш се ,удряш си носа в волана и той се активира и те връща назад (т.н. камшичен удар) ...моля те не говори смешки

- Ogi
-
Плевен тийм
-
- Мнения: 3296
- Регистриран на: 5.09.2007
- Местоположение: Плевен!
- Пол: Мъж
- Кара: 323ti
- Мечтае да кара: 332ti
- Детайли за колата: сива
///MapTo написа:asi_tulev написа:А новия волан иска само захранване и си работи айрбега. Датчика който отчита удара е във самия волан, а си има и лампа на волана - същата като тази на таблото за аирбега.
![]()
Кой е този волан оригинален БМВ със датчик във самия волан?
Как реагира този датчик? - Блъскаш се ,удряш си носа в волана и той се активира и те връща назад (т.н. камшичен удар) ...моля те не говори смешки
датчика не е ли във колана?

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Ogi написа:///MapTo написа:asi_tulev написа:А новия волан иска само захранване и си работи айрбега. Датчика който отчита удара е във самия волан, а си има и лампа на волана - същата като тази на таблото за аирбега.
![]()
Кой е този волан оригинален БМВ със датчик във самия волан?
Как реагира този датчик? - Блъскаш се ,удряш си носа в волана и той се активира и те връща назад (т.н. камшичен удар) ...моля те не говори смешки
датчика не е ли във колана?
На Е36 мисля че няма колани с пиро патрон ако това имаш в предвид


- renene
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 30.11.2007
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325xi
Е хора сложете едно съпротивление не си чупете таблата струва 0.20лв
после триеш компа и си готов


диагностика 0899937450
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
asi_tulev написа:...
Сещам се за кой волан говориш, ето този :

Датчик освен в бумбетата има и под задната седалка.
Лампата наистина е във волана, винаги съм се чудил защо, но за пръв път чувам, че датчика е в самия волан. Вижда ми се нереално това, защо тогава да ги правят с по 3 датчика колите с airbag

Ogi написа:...
vld написа:...
И двамата сте в грешка

- koleto_78
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 571
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: София-Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530dA '04
- asi_tulev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 173
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: Самоков
- Кара: 325 Turbo
zBoost написа:...
Съшия бате.

гроздан написа:съпротивленито 3вата 4ома ина диагностика да изчистат грешката
И аз бях чувал за резистор, но не знаех каква стойност трябва да е. Това дето го казваш 4ом 3W тествано ли е?
Да не стане няква инфекция?


- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
asi_tulev написа:zBoost написа:Проблема ти е, че си го махнал докато колата е била с вързан акумулатор. Кога правиш такава интервенция, се маха минусовата клема и ги сменяш. Сега след като си завършил и свързал всичко, отиди в някой сервиз да ти изчистят грешката, иначе сама няма да спре да свети.
Не е така. Новия волан не се свързва на мястото на стария. Куплунга с който беше вързан стария сега седи свободен. Със стария волан аирбег системата има 2 датчика на бомбетата, които засичат удара и отварят възглавницата във волана. Само дето вече я няма тази възглавница и компа отчита грешка в системата и от там ми свети лампата на таблото.
Та въпроса ми е какво може или как, да се свърже в свободния куплунг от стария волан, та компа да си мисли че е още там. По този начин системата че се възстанови и лампата че си свети нормално.
А новия волан иска само захранване и си работи айрбега. Датчика който отчита удара е във самия волан, а си има и лампа на волана - същата като тази на таблото за аирбега.
Не знам какво си мислиш, че ще й се възстанови на системата, като излъжеш компа на ЕЪРБЕГА?!? Аз съм лъгал датчика, който се намира в предна дясна седалка (той гледа дали има пътник там или не) на едно Е39 и на едно Е36, но въпреки това не си правя илюзии, че системата е ОК, като цяло. Между другото не се прави само със съпротивление

БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
asi_tulev написа:zBoost написа:Проблема ти е, че си го махнал докато колата е била с вързан акумулатор. Кога правиш такава интервенция, се маха минусовата клема и ги сменяш. Сега след като си завършил и свързал всичко, отиди в някой сервиз да ти изчистят грешката, иначе сама няма да спре да свети.
Не е така. Новия волан не се свързва на мястото на стария. Куплунга с който беше вързан стария сега седи свободен. Със стария волан аирбег системата има 2 датчика на бомбетата, които засичат удара и отварят възглавницата във волана. Само дето вече я няма тази възглавница и компа отчита грешка в системата и от там ми свети лампата на таблото.
Та въпроса ми е какво може или как, да се свърже в свободния куплунг от стария волан, та компа да си мисли че е още там. По този начин системата че се възстанови и лампата че си свети нормално.
А новия волан иска само захранване и си работи айрбега. Датчика който отчита удара е във самия волан, а си има и лампа на волана - същата като тази на таблото за аирбега.
Не знам какво си мислиш, че ще й се възстанови на системата, като излъжеш компа на ЕЪРБЕГА?!? Аз съм лъгал датчика, който се намира в предна дясна седалка (той гледа дали има пътник там или не) на едно Е39 и на едно Е36, но въпреки това не си правя илюзии, че системата е ОК, като цяло. Между другото не се прави само със съпротивление

БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- asi_tulev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 173
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: Самоков
- Кара: 325 Turbo
turbo написа:Не знам какво си мислиш, че ще й се възстанови на системата, като излъжеш компа на ЕЪРБЕГА?!?
Ами просто искам да ми свети лампата на таблото така, все едно че системета работи нормално.
turbo написа:...
едно Е39 и на едно Е36, но въпреки това не си правя илюзии, че системата е ОК, като цяло. Между другото не се прави само със съпротивление. И въпреки, че лампата не свети на таблото (след чистене на грешките разбира се) аз не съм сигурен дали пасажерския ЕЪРБЕГ изобщо ще сработи. Недай боже!
1. Волана който си сложих, си носи цялата аирбег систем в себе си (или аз така поне си мисля). От там на татък, идеята ми е да излъжа старата система, че всико си и е наред и лампата на таблото да си свети нормално.
2. Ами мойта талига няма пазажерски айрбаг. '93 е само.

3. Като не се прави само с резистор, кажи какво ще трябва още, за да не прцакам нещо.

- asi_tulev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 173
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: Самоков
- Кара: 325 Turbo
- fedoracore
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1573
- Регистриран на: 30.10.2007
- Местоположение: Столицата
- Пол: Мъж
- asi_tulev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 173
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: Самоков
- Кара: 325 Turbo
47 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани