За смяна ли са? снимки:
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- hrmanolov
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 19.10.2007
- Местоположение: plovdiv
- Кара: e46 330d 184ks
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: За смяна ли са? снимки:
kraska написа:Днес реших да видя в какво състояние са ми свещите и резултата е:![]()
и резултата от леко издърпване на поседния кабел:
Според вас за смяня ли са тези свещи Бош?
То е ясно че кабела ще се сменя, някакви съвети какъв да взема?
Ти ли беше пуснал тема за компресията на отделните цилиндри? Така, като гледам имаш ядове с компресията на поне 2 от цилиндрите. Само един цилиндър работи добре. По омасляването на резбата и корпуса на свещите съдя за това. Колкото до пробега не си заслужава да сменяш свещите. Спокойно ще изкарат още 10000 км.
- Ogi
-
Плевен тийм
-
- Мнения: 3296
- Регистриран на: 5.09.2007
- Местоположение: Плевен!
- Пол: Мъж
- Кара: 323ti
- Мечтае да кара: 332ti
- Детайли за колата: сива
Dido_stz написа:и аз съм с М43, ама се съмнявам дали тия кабели не са едно цяло с бобината, и дали не трябва да се сменят заедно с нея?
колега и аз смених кабели на м43...
4 кабела са и на мен ми излязоха на 65 лв. 4-те...
- kraska
- ентусиаст
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: За смяна ли са? снимки:
ивчо3 написа:Ти ли беше пуснал тема за компресията на отделните цилиндри? Така, като гледам имаш ядове с компресията на поне 2 от цилиндрите. Само един цилиндър работи добре. По омасляването на резбата и корпуса на свещите съдя за това. Колкото до пробега не си заслужава да сменяш свещите. Спокойно ще изкарат още 10000 км.
Ми не съм аз. Аз мислех че това омасляване е от гарнитурата на капака която сълзи точно на 2-3 цилиндър, свещите съм ги наредил така: от ляво на дясно: посока отпред - към купето. (забравих как се брояха цилиндрите:confused: ). Като последната свещ (най-вдясно) е от попрекъснатия кабел (най-вътрешния).
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Смени кабелите, еби ги свещите засега. И си земи NJK, няма да ти тръгне колата повече с тия иридиуми по 30лв парчето
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани