Проблем със виско перка... и още нещо
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
40 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- sean-john
- ентусиаст
-
- Мнения: 950
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: Габрово/Атина
- Пол: Мъж
- Кара: ше е36,е39, сега и аз незнам
- Мечтае да кара: М5
Е нямам думи...
утре след работа заминавам да търся термостат и ако намеря почвам да действам мерси много евала,че има такива хора които не ги мързи за 2 мин да напишат дадено нещо с което ще спестят другиму доста главоболия и т.н.
мерси
п.с. като търся Термостат комплект ли да го търся или само термостата
... че чета тука из форума и малко съм объркан

утре след работа заминавам да търся термостат и ако намеря почвам да действам мерси много евала,че има такива хора които не ги мързи за 2 мин да напишат дадено нещо с което ще спестят другиму доста главоболия и т.н.

п.с. като търся Термостат комплект ли да го търся или само термостата

- sean-john
- ентусиаст
-
- Мнения: 950
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: Габрово/Атина
- Пол: Мъж
- Кара: ше е36,е39, сега и аз незнам
- Мечтае да кара: М5
Добре Мерси за съветите
и още 1 въпрос (вече излизам от темата но...
нз кое е правилно да гозадам тука или да пусна нова тема... но мисля да го задам тука)
Така и така ще свалям Виско перката и ще сменям термостата мисля ,че ми е заминала и водната помпа,защото ми беше изтекъл антифриза... напълних пак... тече тече аз доливах доливах и сега е спряло да тече,но съм 99% сигорен че е помпата и + това вие... та процедурата по смяната и трудна ли е (защото мисля да си взема помпа от Бг и термостат и да ми ги донесът, а аз сам да си ги сменя, защото така като гледам цените из темите "Водна помпа ~100 лв + термостат ~20-30лв всичко ще ми излезе за 60-тина евро,а мисля си заслужава... отколкото да дам тука 40-тина евро само за термостат)
Снощи цяла вечер търсих за някакво опътване как да е сменя,но не намерих
затова пак ще помоля някой за помощ да каже дали е сложно...
п.с. Мисля че със смяната на водна помпа и термостат и смяната на антифриза със нов,ще си усигоря по надеждна кола (откъм охладителната система) само ще остане виското и по-точно съединителя му,защото е постоянно зацепена перката както споменах
Мерси на Всички и ще чакам да кажете какво мислите
и още 1 въпрос (вече излизам от темата но...

Така и така ще свалям Виско перката и ще сменям термостата мисля ,че ми е заминала и водната помпа,защото ми беше изтекъл антифриза... напълних пак... тече тече аз доливах доливах и сега е спряло да тече,но съм 99% сигорен че е помпата и + това вие... та процедурата по смяната и трудна ли е (защото мисля да си взема помпа от Бг и термостат и да ми ги донесът, а аз сам да си ги сменя, защото така като гледам цените из темите "Водна помпа ~100 лв + термостат ~20-30лв всичко ще ми излезе за 60-тина евро,а мисля си заслужава... отколкото да дам тука 40-тина евро само за термостат)
Снощи цяла вечер търсих за някакво опътване как да е сменя,но не намерих

п.с. Мисля че със смяната на водна помпа и термостат и смяната на антифриза със нов,ще си усигоря по надеждна кола (откъм охладителната система) само ще остане виското и по-точно съединителя му,защото е постоянно зацепена перката както споменах
Мерси на Всички и ще чакам да кажете какво мислите

- Hristo
- ентусиаст
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 30.04.2004
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: много синя и много черна
kak разбра, че е постоянно зацепена? тя попринцип си върти винаги, но лекичко, ако е постоянно зацепена трябва да фучи много здраво и в това време няма да има загряване.
като се износи почва да не зацепва изобщо и за да се зацепи трябва някой пишман майстор да го е правил
ако наистина ти е постоянно зацепена по-добре я махни и си сложи по-късно читава. направо налято слагай, сега и без друго няма нужда от него
като се износи почва да не зацепва изобщо и за да се зацепи трябва някой пишман майстор да го е правил
ако наистина ти е постоянно зацепена по-добре я махни и си сложи по-късно читава. направо налято слагай, сега и без друго няма нужда от него
sean-john написа:... мисля ,че ми е заминала и водната помпа,защото ми беше изтекъл антифриза... напълних пак... тече тече аз доливах доливах и сега е спряло да тече,но съм 99% сигорен че е помпата и + това вие...
Ако тече от водната помпа и виенето е от нея е за смяна, но сигурен ли си че е от там

Водната помпа е No 1 на същата схема, която ти дадох (на предишната страница) и се сменя заедно с гарнитурата No 2.
Ако си разглобил всичко описано за смяна на термостата просто я отвиваш, почистваш от старата гарнитура и слагаш новата.
Оригиналните помпи са с пластмасова турбинка, която с течение на времето старее и се отлепва от вала и/или се чупи.
Като купуваш нова гледай да е с метална турбинка (перката която върти водата/антифриза)
- sean-john
- ентусиаст
-
- Мнения: 950
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: Габрово/Атина
- Пол: Мъж
- Кара: ше е36,е39, сега и аз незнам
- Мечтае да кара: М5
tsb_bg написа:
Ако тече от водната помпа и виенето е от нея е за смяна, но сигурен ли си че е от там![]()
Водната помпа е No 1 на същата схема, която ти дадох (на предишната страница) и се сменя заедно с гарнитурата No 2.
Ако си разглобил всичко описано за смяна на термостата просто я отвиваш, почистваш от старата гарнитура и слагаш новата.
Оригиналните помпи са с пластмасова турбинка, която с течение на времето старее и се отлепва от вала и/или се чупи.
Като купуваш нова гледай да е с метална турбинка (перката която върти водата/антифриза)
Мдам попрочетох за водната помпа и със сигурност ще поръчам Hepu със метални витла мерси,а дали съм сигурен ами... значи точно когато течеше (защото в момента не тече нито капе незнам как става този фокус

Ами Hristo пробвах перката със сганат вестник да я спра... но ефект нула като я гледам как върти хич не е бавно като подам газ си завихря ептем и се чува как фучи въздухът и от това си мисля,че е постоянно зацепена ... а това да слагам нова... нова перка със виско съединителя ли искаш да кажеш... няма ли да е скъпичко (аз си мисля евентуално само за виско съединителя ~160 лв от това което четох из форума )
- Hristo
- ентусиаст
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 30.04.2004
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: много синя и много черна
само виско се сменя-130-40лв на закс, ако перката ти е здрава си остава.
мисълта ми беше, че сега като я разглобиш може да не я слагаш и да си карш до напролет без перка, по-добре е отколкото с постоянно зацепена
в това време трябва да се забиеш 4-5 часа в огромно задръстване, че да опреш до виското, а ако имаш клима нейната перка ще помага
мисълта ми беше, че сега като я разглобиш може да не я слагаш и да си карш до напролет без перка, по-добре е отколкото с постоянно зацепена
в това време трябва да се забиеш 4-5 часа в огромно задръстване, че да опреш до виското, а ако имаш клима нейната перка ще помага
Не ми се вярва помпата един път да тече, друг път - не. Тя протече ли то е от фибърчето (уплътнението на вала към капачката) или гарнитурата. И двете са непоправими, т.е. протече ли няма спиране. Не мога да си представя какъв е майстора и какво е гледал
Ако е фабричната и като гледам годините на колата горещо ти препоръчвам да я смениш, защото като разход няма да ти се размине, а ако се скапе на път (както се случва най-често), нямаш идея какви поразии може да направи от прегряване, да не говорим за нервите и неудобствата.
Виското ако се скапе по-скоро спира да върти а не зацепва постоянно. Ако е така някой пишман-майстор си е съчинявал по нея. Сменяй и нея.
Знам, че става дума за пари, но ремонта ще си платиш някак а нервите - не.
Ако е фабричната и като гледам годините на колата горещо ти препоръчвам да я смениш, защото като разход няма да ти се размине, а ако се скапе на път (както се случва най-често), нямаш идея какви поразии може да направи от прегряване, да не говорим за нервите и неудобствата.
Виското ако се скапе по-скоро спира да върти а не зацепва постоянно. Ако е така някой пишман-майстор си е съчинявал по нея. Сменяй и нея.
Знам, че става дума за пари, но ремонта ще си платиш някак а нервите - не.
- sean-john
- ентусиаст
-
- Мнения: 950
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: Габрово/Атина
- Пол: Мъж
- Кара: ше е36,е39, сега и аз незнам
- Мечтае да кара: М5
Дам ами значи това което видях аз относно теч-а е,че не е от радиатора (поне това е някакво облекчение) та вариантите за теч кои са помпа или съединенията мисля, но това как да е (за сега),помпата ще я сменям видяло се е така и така не е сложна процедура и ще направя с един куршум два заека
, а виското ще е по нататък... поради финансови причини
а щом ще го свалям... както казваш няма смисъл да го завивам пак... и без това някаде четох,че със постоянно зацепено виско се преебавала водната помпа...
Добре момчета благодаря ви много ако има нещо ще пиша тука дано не ставам нагъл,но е трудно (първа кола ми е и хабер си нямам още

а щом ще го свалям... както казваш няма смисъл да го завивам пак... и без това някаде четох,че със постоянно зацепено виско се преебавала водната помпа...
Добре момчета благодаря ви много ако има нещо ще пиша тука дано не ставам нагъл,но е трудно (първа кола ми е и хабер си нямам още

Виското (респективно перката) не влияе изобщо на водната помпа, защото тя се върти от коляновия вал (чрез ремъка) т.е. колкото върти ремъка - толкова.
То обаче влияе на охлаждането - ако е зацепено непрекъснато оклажда повече, ако не включва не осигурява достатъчен поток въздух през радиатора (особено на място или при ниски обороти)
И в двата случаи термостата не може да компенсира тези температурни аномалии и двигателя или прегрява (гарнитура, радиатор или по-лошото - глава, блок), или работи при ниски температури (износването е в пъти по-голямо)
То обаче влияе на охлаждането - ако е зацепено непрекъснато оклажда повече, ако не включва не осигурява достатъчен поток въздух през радиатора (особено на място или при ниски обороти)
И в двата случаи термостата не може да компенсира тези температурни аномалии и двигателя или прегрява (гарнитура, радиатор или по-лошото - глава, блок), или работи при ниски температури (износването е в пъти по-голямо)
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
При затворен термостат, виското общо взето с каквито и обороти да се развърти, все тая - то просто няма какво да охлажда. Обратния вариант - да не зацепва е по-гаден. МОйто преди да го сменя така беше дало фира, че при половин час в задръстване почвах да пускам парното на мах за да охлажда то вместо виското, а тва в августовските жеги си беше направо супер преживяване 


- sean-john
- ентусиаст
-
- Мнения: 950
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: Габрово/Атина
- Пол: Мъж
- Кара: ше е36,е39, сега и аз незнам
- Мечтае да кара: М5
Ами значи последно се спирам на варианта да си го оставя... докато събера пари и за неговата смяна, след като термостата ще ми работи като хората найстена по добре да го има... сега ще чакам да дойдат частите и да започвам това ще е обаче чак другата събота и неделя, но няма как
ще почакам 


- sean-john
- ентусиаст
-
- Мнения: 950
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: Габрово/Атина
- Пол: Мъж
- Кара: ше е36,е39, сега и аз незнам
- Мечтае да кара: М5
Колеги утре ще почвам да действам (ако не вали дъжд
) искам да попитам само перката как се сваля
предполагам се маха пласмасовия кожух... но така като гледам перката е почти във кожуха и малко немога да разбера как ще го извадя... след това перката от каде се развива този големия болт ли е,между перката и блока (май се пада),че на скицата това не е дадено...
п.с. А иначе един приятел от СФ ми взе Водна помпа на Hepu със метални перки и термостат на Wahler цени ще напиша в определената тема за това



п.с. А иначе един приятел от СФ ми взе Водна помпа на Hepu със метални перки и термостат на Wahler цени ще напиша в определената тема за това
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
Пластмасовия дифузьор отгоре е хванат с два пластмасови щифта, вадиш ги и го издърпваш нагоре. Перката се сваля с ключ 32, но има обратна резба. Ако е стегната силно, не напъвай да я развиеш, а чукни по ключа малко по-рязко с чук или нещо от сорта;)

- sean-john
- ентусиаст
-
- Мнения: 950
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: Габрово/Атина
- Пол: Мъж
- Кара: ше е36,е39, сега и аз незнам
- Мечтае да кара: М5
Окей мерси много
) така си и помислих за тези щипки,че ще са те.. но викам я да питам и за перката това ли е болта
мерси още веднъж

мерси още веднъж

40 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани