проблем с парно, губи вода,

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 07 Ное 2007, 14:22

Кико, не си източил блока.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2499
Регистриран на: 23.06.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: сребърна звезда
Мечтае да кара: RAUH

Мнение от kiko » 07 Ное 2007, 14:32

е ок би ли ми казал от каде се източва и тоя блок :shock: не че ще тръчна и него да източвам защото ще ми замине антифриза но така за инфо
благодаря

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 07 Ное 2007, 14:35

kiko написа:е ок би ли ми казал от каде се източва и тоя блок :shock: не че ще тръчна и него да източвам защото ще ми замине антифриза но така за инфо
благодаря


Пробката е под изпускателните колектори.
Не е трябвало да бързаш с наливането, затова е тук колектива! ;)
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 8.11.2007

Re: губи вода

Мнение от takish » 08 Ное 2007, 17:16

Имам БМВ Компакт 316 преди седмица колата ми исхвърляше антифрис един майстор я продуха каза че сигорно има нещо запушено друг каза смени капачката и всичко е наред . Друг проблем парното не духа много топло носих я на майстор нещо продухвал обезвъздошавал днес пак така. Аз и затова пак наливах антифрис той като продухвал нивото беше спаднало с два праста и аз да долея налях повече антифрис , норнално ли е сега като карам и спра да капе антифрис точно от под разширителния съд може ли да изхвърля ненужното количество от там?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Re: губи вода

Мнение от tsb_bg » 08 Ное 2007, 17:20

takish написа:Имам БМВ Компакт 316 преди седмица колата ми исхвърляше антифрис един майстор я продуха каза че сигорно има нещо запушено друг каза смени капачката и всичко е наред . Друг проблем парното не духа много топло носих я на майстор нещо продухвал обезвъздошавал днес пак така. Аз и затова пак наливах антифрис той като продухвал нивото беше спаднало с два праста и аз да долея налях повече антифрис , норнално ли е сега като карам и спра да капе антифрис точно от под разширителния съд може ли да изхвърля ненужното количество от там?


Охладителната система работи под налягане и не е хубаво антифриза да е над максимума

Източи малко да не спукаш радиатора

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 8.11.2007

Re: губи вода

Мнение от takish » 08 Ное 2007, 17:34

Ами тя от вчера капе по малко и май вече трябва нивото да е номално ,може ли за това да капе защото вчера като налях след това направи локвичка днес вече капи по малко

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 08 Ное 2007, 17:38

Колега не трябва да капе от никъде :!:

Виж от къде е и дано се окаже хлабава скоба или маркуч, че иначе лошо

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 08 Ное 2007, 17:41

Ако вечен не е опукан разширителния съд, може да се разминеш със смяна на двата О-пръстена.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 21.06.2007
Местоположение: София

Мнение от forexmaster » 08 Ное 2007, 22:16

този проблем и аз го имам, затова се заинтригувах и реших да напиша... След няколко консултации с майстори се убедих че е водна помпа, но още не съм я сменил и си доливам. Колега пиши ако я смениш и се оправи, ще почерпя... :)

А иначе аз имам друг проблем и ще благодаря някой ако ми каже дали наистина е стъпковия мотор или е от нещо друго... Абе като е студена колата и мени обороти и гасне, постоянно трябва да и се подава газ... като загрее на 1-ва прекъсва на тръгване иначе не гасне, но пак мени обороти, това дали е наистина стъпков мотор, както ме посъветва един майстори, иначе има и някакъв откъснат маркуч /вакуум/ нямам представа от къде е.. Ще Ви бъда благодарен ако посъветвате нещо.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 274
Регистриран на: 18.12.2004
Местоположение: sofia

.

Мнение от perko » 09 Ное 2007, 1:39

А каква е логиката да е водна помпа, нали ако тя е развалена, ще загрява и двигателя повече, поне малко, а стрелката ми не мърда от средата.
А стъпковия мотор можеш да го свалиш, смажеш и ако поне малко се оправи, значи е от него.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 198
Регистриран на: 16.08.2006
Местоположение: гр.Плевен
Пол: Мъж
Кара: E 83 /2.0d /2006
Мечтае да кара: M 3
Детайли за колата: Тайна

Мнение от svetoslavned » 09 Ное 2007, 20:26

Имам странното чувство че не обезвъздушаваш правилно колата си . Антифриза трябва да е между двете деления на разшерителния съд, това е в студено положение. Обезвъдушаването става не като доливаш до капачката и отвиваш болта за обезвъздушаване. Когато си сменял антифриза и е м/у мин. и мак. трябва да покараш докато загрее колата тогава обезвъздушаваш (от болта отгоре) и ако е необходимо доливаш но когато колата изстине.Направи тази процедура и ако имаш съшия проблем тогава търс причината в помпа или т.н. 8) Успех и пиши
свн

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 266
Регистриран на: 8.05.2007
Местоположение: Русе

Re: губи вода

Мнение от miro20 » 09 Ное 2007, 20:45

takish написа:Имам БМВ Компакт 316 преди седмица колата ми исхвърляше антифрис един майстор я продуха каза че сигорно има нещо запушено друг каза смени капачката и всичко е наред . Друг проблем парното не духа много топло носих я на майстор нещо продухвал обезвъздошавал днес пак така. Аз и затова пак наливах антифрис той като продухвал нивото беше спаднало с два праста и аз да долея налях повече антифрис , норнално ли е сега като карам и спра да капе антифрис точно от под разширителния съд може ли да изхвърля ненужното количество от там?

в друга тема си махнах поста, щото и при мен се появи подобен проблем а именно :
при мен има едно прокапване, което не е винаги, но забелязах откъде сълзи лекичко - бялото казанче - детайл 2
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=17&fg=05
където "сяда" на "черното" образно казано и има някакво уплътненийце - детайл 3 от линка.
та между "бялото" и "черното" - от там гледам е лекичко мокро понякога, а понякога и повече прокапва отдолу.
ако сменя уплътненийцето 3 дали ще реши проблема , или е нещо накриво се е разхлабило само ?
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 21.06.2007
Местоположение: София

Миро 20

Мнение от forexmaster » 09 Ное 2007, 23:11

Бате, това е много яка схема от къде може да си намеря подобна литература? Ще бъда благодарен ако кажеш някакъв сайт или книжарница и автори на подобна литература за Е36.

Иначе много Ви благодаря за отговорите, наистина никога не съм чакал да загрее и след това да обезвъздушавам и да доливам, ами до сега чаках само да завърти водата/антифриза/ и доливах веднага след това, но без да обезваздушавам от пластмасовата врътка до капачката за наливане. Та при мене освен че водата намалява постоянно, колата загрява сл. като водата намалее, е..никога разбира се не съм я оставял да ходи до червената резка, ама знае ли се кога жена ми ще я подкара и ...край :P

Колеги, дайте телефон на някой майстор диагностика, който да е в час с БМВ и да не взима скъпо, ще бъда много благодарен!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 09 Ное 2007, 23:47

Миро сменяш и двата О-пръстена,ако искаш де. 8)

А това е за forexmaster: http://www.realoem.com/bmw/select.do
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 21.06.2007
Местоположение: София

Мнение от forexmaster » 09 Ное 2007, 23:50

Мерси бате - много як сайт! Възхитен съм.... :D :D :D

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook