320 coupe vs 318is

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 6.04.2004

Мнение от cefff » 08 Апр 2004, 0:03

момчета чесно да ви кажа аз имам ис и преспокоино изяждам 320 ките кои каквото иска тов да говори и 6 цилиндара са добре но 320 са много мудни коли на старта. :lol: :lol: :lol:

Доктор на БМВ науките
Аватар
Мнения: 1854
Регистриран на: 9.02.2004
Местоположение: В хасиенда на края на града
Пол: Мъж
Кара: 400 коня и едно магаре зад волана

Мнение от Vasilen » 08 Апр 2004, 10:34

cefff написа:момчета чесно да ви кажа аз имам ис и преспокоино изяждам 320 ките кои каквото иска тов да говори и 6 цилиндара са добре но 320 са много мудни коли на старта. :lol: :lol: :lol:

Забравяш да кажеш за турбото под капака си :lol: :lol: :lol:
Майтапа на страна, не ми се вярва или се дърпаш с коли в недобро техническо състояние!
May the BMW force be with you!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Мнение от Dimitar » 08 Апр 2004, 11:15

Vasilen написа:Майтапа на страна, не ми се вярва или се дърпаш с коли в недобро техническо състояние!

Става въпрос за 318is, което е ~140 к.с. Специално за старта - 4 цилиндъра се развъртат в началото доста по-бързо от 6-те на 320-ката, виж след 200 метра, или когато шестака влезне над 3500 оборота, нещата започват да изглеждат по съвсем различен начин 8) .
Дори 318i в началото тръгва малко по-бързо от 320i със М50 двигател.

Доктор на БМВ науките
Аватар
Мнения: 1854
Регистриран на: 9.02.2004
Местоположение: В хасиенда на края на града
Пол: Мъж
Кара: 400 коня и едно магаре зад волана

Мнение от Vasilen » 08 Апр 2004, 11:32

Dimitar написа:Става въпрос за 318is, което е ~140 к.с. Специално за старта - 4 цилиндъра се развъртат в началото доста по-бързо от 6-те на 320-ката, виж след 200 метра, или когато шестака влезне над 3500 оборота, нещата започват да изглеждат по съвсем различен начин 8) .
Дори 318i в началото тръгва малко по-бързо от 320i със М50 двигател.

Е аз като стартирам нахъсано вдигам поне 5500 оборота, но дори и да дръпне половин метър ИС-ката и след това 320-ката да си влезе в обороти пак тези думи " аз имам ис и преспокоино изяждам 320 ките" звучат несериозно!
May the BMW force be with you!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 355
Регистриран на: 8.07.2003
Местоположение: София

Мнение от Mr.White » 08 Апр 2004, 11:37

Звучат направо смешно,карал съм ис-ка и просто си е по-бавна,а па как ше ме изяде някои с ис-ка незнам.
За Лудия не говоря

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Мнение от Dimitar » 08 Апр 2004, 11:49

Смешно звучи също и да паднеш от някоя асфалтна въшка 1.6 л., но е факт, че има доста такива дето ще те бият, ако разбира се 320-ката ти не е пипана.
А иначе аз си го обяснявам това по следния начин - в повечето случаи 318is имат и шпер, максимума на въртящия им момент е на по-ниски обороти и 4-ри цилиндровите мотори се развъртат по-бързо. Пак искам да уточня, че става въпрос за първите 150-200 метра на старта и то срещу 320i с М50 двигател. За М50TU и М52, както и за 325i нямам конкретни наблюдения, но съм почти сигурен, че ис-ката няма шанс, особено срещу 325.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 355
Регистриран на: 8.07.2003
Местоположение: София

Мнение от Mr.White » 08 Апр 2004, 11:57

Говоря за коли които съм карал,за 1.6 въшки не знам.
но ис-ка просто пада от 320,говоря за непипани коли

Доктор на БМВ науките
Аватар
Мнения: 1854
Регистриран на: 9.02.2004
Местоположение: В хасиенда на края на града
Пол: Мъж
Кара: 400 коня и едно магаре зад волана

Мнение от Vasilen » 08 Апр 2004, 12:00

Mr.White написа:Говоря за коли които съм карал,за 1.6 въшки не знам.
но ис-ка просто пада от 320,говоря за непипани коли

И аз така мисля лошото е че на събора няма да можем да го проверим всеки е ще е "барнал" нещо по неговата и после ще се кълне "не бе нищо не съм правил по нея просто си върви " :lol: :lol: :lol:
May the BMW force be with you!

Нощния ездач
Нощния ездач
Аватар
Мнения: 3522
Регистриран на: 13.07.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: дългия по таван

Мнение от Engi » 08 Апр 2004, 17:11

cefff написа:момчета чесно да ви кажа аз имам ис и преспокоино изяждам 320 ките кои каквото иска тов да говори и 6 цилиндара са добре но 320 са много мудни коли на старта. :lol: :lol: :lol:


:mha: :mha: :mha: :mha: :mha: :mha: :mha: :mha: :mha: :ok: :ok: :ok: :ok:
заповядай когато кажеш, да ти покажа мудността на 320ката :mha: :mha: :mha: :mha:
Изображение

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 08 Апр 2004, 18:17

318IS си е по бавна и тва го пише във всички данни за тези модели а друго нешто е как се справят двамата шофьори със старта и смяната на скоростите ти ако си добър в драга а човека с 320кото е някой омотляк е нормално да го биеш.

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: София/Варна

Мнение от Красимир » 08 Апр 2004, 22:32

Мисля, че krika даде най-точния отговор. Другото са повече емоции :) От друга страна обаче... къде да са емоциите ако не при BMW - пък каквото и да е :twisted: :twisted: :twisted:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 08 Апр 2004, 23:02

хубава тема :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 282
Регистриран на: 23.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E65 730d

Мнение от soreman » 09 Апр 2004, 2:50

Не съм карал ис, но поне мойта 320-ка я карам вече 4 години и със сигурност при нормално каране набира бавно, докато стигне някъде към 2700-2800 оборота, след което обаче става страшно. Просто много пъти съм си играл плавно да ускорявам и щом стигне тия обороти просто дръпва все едно е автоматик.

6-иците са мания просто! ако не ти пука за старта при нормални условия взимай 6-ица

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 09 Апр 2004, 3:21

Безсмислен спор е това кое е по-бързо, на тия години зависи от състоянието на мотора най-вече... трябва да се карат и двете и да се прецени, при ниски обороти са съвсем различни коли :)

Разработва двигатели и хотели
Аватар
Мнения: 1699
Регистриран на: 6.06.2003
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
Мечтае да кара: отново м3 е30 :)

Мнение от BESSNIA » 09 Апр 2004, 9:10

Mr.White ,моето мнение е, че ис-ката е по икономична и вероятно по евтина за подръжка, но ако можеш да си позволиш 320 -ката по добре вземи нея.
Истинското БМВ е шестцилиндрово. Както сме тръгнали така по доре си купи 325. :wink:
Последна промяна BESSNIA на 09 Апр 2004, 9:37, променена общо 1 път

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook