прегрява мама му и прасе!?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- grayscale
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: 23.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i touring '96
е*и му мечката кво виско кви 6 лева
....
Владо стрелката тръгва смело надесно къмто червеното и аз все пак гледам да я допусна пък хептен да влезе вътре че чувам било на лошо
, та я спирам нейде 2мм преди нея като изключа климатика. Първия път като я видех дори и парно пусках че се шаш нещо! Цялата тая работа става за около макс. минута някаде. Тва решава че ше загрява и тръгва леко-полеко натам. Инак де що съм чувал таз ми ти стрелка требе да стой твърдо вертикална като *** 

Владо стрелката тръгва смело надесно къмто червеното и аз все пак гледам да я допусна пък хептен да влезе вътре че чувам било на лошо


- ataman
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 14.11.2004
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
абе при 130-140км/ч няма никакъв смисъл да се включва вентилатора.
на мен ми се струва,че всичко ще е от зацапан/запушен радятор и кофти помпа...
на мен ми се струва,че всичко ще е от зацапан/запушен радятор и кофти помпа...
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
ами освен помпата и почистването на радиатора, провери си и термостата... може да отваря по-рано, но не се знае да ли е напълно отворен... освен това потърси майстор за компресора, не е нормално когато е включен да товари чак толкова... иначе добре правиш, че не го буташ в червеното...
Аз вчера се прибирах от морето и наблюдавах подобен проблем. Стрелката изведнъж тръгва надясно и почва да пълзи към червеното. Като сменя режима на работа, без значение нагоре или надолу всичко се нормализира. Направи го на няколко пъти и то при различни режими на работа, имам чувството че някой компонент от време на време "забравя" да работи. Мисля да започна с помпата, но ако някой има друго предложение нека да пише.
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- The 5th element
- Арабиата
-
- Мнения: 1454
- Регистриран на: 18.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D
Колеги и при мен се получи подобен проблем(Е-39 тдс)сменил съм помпата и виското и утре отивам да измия радиаторите,защото температурата ми се вдигна поповин деление към жегата и то като стъпих на магистралата....,което ми е странно,защото се предполага,че точно там трябва да охлажда по-добре...при каране в града не се получава,но все си мисля,че след миенето ще се оправи.Колата си е на 8-9год.и сигурно вече бая се е запушила...ще споделя резултатите
Това с температурата се получи при пуснат климатик,перката работи добре и термостата се води оригинален...
Това с температурата се получи при пуснат климатик,перката работи добре и термостата се води оригинален...
[url=http://picbg.net/img.php?file=194f7b7624e3366b.JPG]
[/url
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани