странен проблем след зареждане

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София
Кара: e46 330Ci convertible

Мнение от vitamincpp » 24 Ное 2006, 15:34

Според мен това ти е от стъпковото моторче . При мен ми се случва понякога като заредя и то не до горе и след като тръгна от бензиностанцията оборотите ми на празен ход се разлюляват малко но не чак в такъв диапазон. Случва се не заради зареждането мисля - понеже ми го е правило и когато просто съм спрял за малко и пак запаля - може да е дори от ЕКУто не знам. На 5 места съм ходил на диагностики и колата е перфектна. Сега зимата като е по студено дори не съм обърнал внимание дали го прави, в горещините се проявяваше повече ми се струва.

Потребител
Аватар
Мнения: 38
Регистриран на: 14.11.2006

Мнение от zizu » 24 Ное 2006, 16:27

ами и при мен всичко е ок на сто диагностики ходих не мога да го разбера ама няма да пълня резервоара а и нали я продадох просто ми беше любопитно какво ли ще е :)))))))

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 721
Регистриран на: 19.07.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е38
Мечтае да кара: Е38

Мнение от D.Pavlov » 24 Ное 2006, 18:04

Проверете си клапана който идва от отдушника на резервоара и влиза в колекторите. Когато колата е загряла той трябва да е затворен иначе мотора се дави
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София
Кара: e46 330Ci convertible

Мнение от vitamincpp » 24 Ное 2006, 19:08

Е да знам го тоя клапан той си потраква малко след като поработи колата като я запаля студена и после спира. Едно цъкане се чува от него което ме беше шашнало и си мислех да не е от клапани :) Като казваш да взема да го сменя тоя клапан с нов.

ПС: Той щом се чува не означава ли че работи добре и ако не е това гаранция може ли да се почиства че гледам струва 120лв :(

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 234
Регистриран на: 27.04.2002
Местоположение: Dubai, UAE
Пол: Мъж
Кара: Е63 650iLCI&E93 325i&Z3 1.9
Мечтае да кара: 612

Мнение от KoolyO » 24 Ное 2006, 19:40

Сега виждам темата. И на мен ми се случи това нещо 1 път точно при зареждане. При други обстоятелства - гасене за кратко/дълго, палене - топла/студена не ми го е правила. Но сега наскоро заредих 20л. от светнала лампа и се случи следното: Паля, и мотора почва да държи около 1500об/мин., а като тръгнах се опита да угасне и нямаше никаква сила първите 20-30метра. След това всичко си стана нормално. Питах един приятел "разбирач" и той каза - "Стъпково моторче за празния ход бате. Карай си и си свиркай, докато не спре" :mhihi:

P.S. E36 M40B18
Laugh...
And the world laughs with you.
Cry...
And the world laughs louder!!!


Аватар
Мнения: 220
Регистриран на: 22.09.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от ^ivo^ » 25 Ное 2006, 1:19

titikaka написа:Проверете си клапана който идва от отдушника на резервоара и влиза в колекторите. Когато колата е загряла той трябва да е затворен иначе мотора се дави
Точно от това се оказа при мен но не от клапана ами от филтъра изчистих го и ве4е няма проблеми
Изображение Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: X5 E53

Мнение от alex136 » 28 Ное 2006, 18:30

аз доколкото съм чул през няколко пълнения на резервоара компа се опитва да вдигне предварението, и се пробва до тогава докато кнок сензора го спре. Това е с цел да се нагоди към различния бензин който се сипва

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook