гарнитура или не ?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: гарнитура или не ?
Одобрявах мненията и писах през Tapatalk и явно нещо се е бъгнало. Това последното изречение с иконата беше мое 

- sprqnotdvijenie
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: 15.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: bmw 318 is
- Мечтае да кара: bmw e 36 m poweer
Re: гарнитура или не ?
бързото изстиване е от термостата , двигателя като падне под определените градуси за отваряне на термостата (примерно 88) той трябва да се затвори и да спре водния кръг които минава през радиатора , тогава е все едно дали виското ще върти или не . А за твърдите маркучи се обзалагам че е от скъсана мембрана на изпарителя (това става най-често когато колата се пали студена на газ)
- nolan4eto
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 25.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: е36
- Мечтае да кара: х6
Re: гарнитура или не ?
днес покарах 40 км колата когато е на място си вдига нормално градусите за малко мина 12:00 но щом подадох за секунди се оправи и се нормализира , интересното е че на място като работи всичко е ок ! като тръгна да карам както е загряла и почва да си падат градусите до синята стрелка не по надолу от нея до там е парното си духа топло няма проблем !
ако е термостат нямам време да го сменя утре сутрин тръгвам за банско рано рано надявам се да направи няква друга беля
ако е термостат нямам време да го сменя утре сутрин тръгвам за банско рано рано надявам се да направи няква друга беля

18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани