Баланс на спирачките

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 15.05.2004
Местоположение: София

Re: Баланс на спирачките

Мнение от txl » 19 Май 2013, 16:19

На мен въпросът ми е можете ли да обясните кое точно в конструкцията на главния спирачен цилиндър води до това?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1278
Регистриран на: 25.02.2005
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
Мечтае да кара: Турбо кола със задно
Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto

Re: Баланс на спирачките

Мнение от Cosworth » 19 Май 2013, 16:51

Главния не води до нищо от това.. Първите две важни неща които водят до това са:
1.Големина на спирачен цилиндър в апарата
2.Диаметър на диска
3.Спирачна площ на накладките
това са общо казано нещата които не включват участие на някакви електронни системи и подобия.
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 15.05.2004
Местоположение: София

Re: Баланс на спирачките

Мнение от txl » 19 Май 2013, 18:49

Cosworth, тези неща 1. 2. 3. (плюс някои други, като диаметър на буталата на спирачната помпа), водят до специфичното разпределение на усилието отпред-отзад. И 2. не е диаметър на диска, а диаметъра върху който са разположени накладките. Обаче както писах вече веднъж, въпросът беше за момента на задействане на спирачките, а не за разпределение на усилието. И понеже в устройството на спирачната помпа не виждам нещо, което да дава практическо задействане на единия кръг преди другия, бих искал някой да ми обясни.

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook