Сваляне на преден наносач на Е36
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Re: Сваляне на преден наносач на Е36
anton mutafchiev написа:бая се посмях като четох че няма отношение биалетата към носачано нищо колегата ви е обяснил че само се откача от него а за автора на темата пари за смяна несъм давал аз си сменям и оправям всичко по колата сам
Може да ти е смешно,но колкото и да не ти се вярва,първите Е36-ците са с дълги биелетки,които са захванати
за амортисьора и нямат нищо общо с носача

- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Сваляне на преден наносач на Е36
ceco_kd написа:...П.С. anton mutafchiev Смешно ти е, но готов ли си да се хванем на бас, че без да пипам биалетката ще си сваля носача?
Ми то за това се уточняват тия подробности,не категорично да заявиш,щото на повечето Е36 нищо няма да свалиш без да развиеш биалетката...
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- ceco_kd
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 383
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318i
- Мечтае да кара: На челна стойка.
- Детайли за колата: И умишлено надрана пак е красива.
Re: Сваляне на преден наносач на Е36
Колега ~Мишо~: Човека ясно е казал М40 '93 година. Затова заявявам, че биалетката няма отношение към носача му. Нищо лично и изобщо не искам някой да си мисли, че съм тук, за да споря с някого. Прочетете ми малкото мнения и ще видите, че не съм тук да си чеша езика и да предполагам. Щом не знам си трая. Успех на колегата със смяната. Иначе по горе някой беше питал за избиване и набиване. Избиването става и с чука само. А тампоните се махат още по-лесно. Сложи един по-голям ключ и по него удряй, ще излезе.
Карам бавно! Стигам Бързо!
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Сваляне на преден наносач на Е36
Още като колегата каза, че не трябвало реглаж, понеже носача бил неподвижна част, реших да не коментирам остро че да не се обиди. Но... сега и биалетката като не знае какво да я прави, по-добре да иде на сервиз и да му свършат работата. То като се почне се гледа кое как е, и няма нужда от подобни въпроси. Аз съм почти сигурен, че той няма голяма представа как стоят нещата с окачването, затова толкова много пита. Колкото и да е просто свалянето на носача, се иска известна сръчност. Човек трябва да знае докъде му стигат възможностите, щото едно е да искаш да се научиш как става, друго е да си мислиш че го можеш предварително. Махаш гумата, почваш да развиваш гайките и не става
Трябва да знаеш откъде да го бутнеш, че да се получи. Може да съм прекалено критичен, но продължавам да умувам как може човек да не знае какво да направи, когато едно нещо е толкова очевидно. Като един друг колега, дето на диагностика му излязла грешка на разпределителния вал, и той се чуди и се мае какво да прави, и усилено задава въпроси в темата си. Никой не се е родил научен, но който иска да се научи ще го направи и без форума (когато това е възможно, както е в случая). Махаш гумата и гледаш, няколко гайки и болта има да се развият. Аз подсказах как се вадят шарнирите от шенкела и магарето, щото там иде затруднението за тези, които не са го правили. Какво повече има да се каже по темата
Пък реглаж ако искате правете 



- tashev_kiril
-
-
- Мнения: 110
- Регистриран на: 9.10.2009
- Пол: Мъж
Re: Сваляне на преден наносач на Е36
Dirty M5 driveR написа:Още като колегата каза, че не трябвало реглаж, понеже носача бил неподвижна част, реших да не коментирам остро че да не се обиди. Но... сега и биалетката като не знае какво да я прави, по-добре да иде на сервиз и да му свършат работата. То като се почне се гледа кое как е, и няма нужда от подобни въпроси. Аз съм почти сигурен, че той няма голяма представа как стоят нещата с окачването, затова толкова много пита. Колкото и да е просто свалянето на носача, се иска известна сръчност. Човек трябва да знае докъде му стигат възможностите, щото едно е да искаш да се научиш как става, друго е да си мислиш че го можеш предварително. Махаш гумата, почваш да развиваш гайките и не ставаТрябва да знаеш откъде да го бутнеш, че да се получи. Може да съм прекалено критичен, но продължавам да умувам как може човек да не знае какво да направи, когато едно нещо е толкова очевидно. Като един друг колега, дето на диагностика му излязла грешка на разпределителния вал, и той се чуди и се мае какво да прави, и усилено задава въпроси в темата си. Никой не се е родил научен, но който иска да се научи ще го направи и без форума (когато това е възможно, както е в случая). Махаш гумата и гледаш, няколко гайки и болта има да се развият. Аз подсказах как се вадят шарнирите от шенкела и магарето, щото там иде затруднението за тези, които не са го правили. Какво повече има да се каже по темата
Пък реглаж ако искате правете
Колега такива като теб няма какво да коментират във форума. Ако си чел коментари на колегата metodi80 или на мишо, ще разбереш как се дава отговор на въпрос, че и без да има такъв обясняват хората. Благодарение на обяснението на колегата Методи смених сам с помощта на един приятел без да съм го правил преди, съединителя /феродов диск и аксиален лагер/, висящия лагер, хидравличните маркучи и хидравличното масло, проверка нивото на маслото в ск. кутия и рециклирах стартера /смяна на бендикс/ за 2 дена. Та през времето през което питам е не за да си губя моето и вашето време, а за да съм напълно запознат с нещата когато легна под автомобила, защото мога да отделя определени дни и като време, и като брой и искам да съм максимално запознат и продуктивен. Просто не съм се заглеждал в предното окачване до сега, а по симптомите които имам, при завиване на дясно хлопане в левия носач, като удар с чук, съдя, че ще е шарнир.
Така, че не се притеснявай няма да се обидя, но ако няма градивен диалог, снимки и качествени обяснения по добре да не се втурваме в критичности.
Както вече казах между това да разясниш подробно и ясно така, че да знаеш как се прави, преди да си легнал под колата и между това да ти кажат няколко уклончиви думи, има голяма разлика...
Извинявам се ако съм засегнал някого но мисля, че темата си заслужава. Идеята беше следната:
Да сметнем простичко дали е средно на една цена, смяната на носача с нов собственоръчно и смяна на двата шарнира на носача при майстор !!!
Благодаря за разгорялата се дискусия все пак... и както се знае в спора се ражда истината





- sas_88
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: Шопско
- Пол: Мъж
- Кара: чайник
Re: Сваляне на преден наносач на Е36
CTORH написа:Колеги, а някой може ли да каже къде в София избиват/набиват шарнири на преса и съответно колко струва удоволствието. Щото свалянето и слагането на носача всеки средно-кадърен съфорумец може сам да си го направи, проблема е в избиването и набиването на шарнирите. А и за тампона трябва ли няква преса или и с чука става?
Какви преси ви гонят незнам,у дома на менгемето за 10 минути съм ги избил и набил....Само требва некой по безстрашен да държи докат чукам

- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Сваляне на преден наносач на Е36
Печен си ти,не на всички ни е толко акъла...
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Сваляне на преден наносач на Е36
sas_88 написа:
Какви преси ви гонят незнам
Ами...


- CTORH
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 417
- Регистриран на: 30.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is, E46 328ci
Re: Сваляне на преден наносач на Е36
sas_88 написа:CTORH написа:Колеги, а някой може ли да каже къде в София избиват/набиват шарнири на преса и съответно колко струва удоволствието. Щото свалянето и слагането на носача всеки средно-кадърен съфорумец може сам да си го направи, проблема е в избиването и набиването на шарнирите. А и за тампона трябва ли няква преса или и с чука става?
Какви преси ви гонят незнам,у дома на менгемето за 10 минути съм ги избил и набил....Само требва некой по безстрашен да държи докат чукам
Щом си харесаваш тоя метод, действай така. Аз обаче не бих млатил по нов шарнир с чука и предпочитам да ида да дам некой лев и да ми ги направят като хората на преса. Та за това питам колегите от София, ако някой знае къде има такава преса да сподели. Иначе, както каза един колега по-горе, може да се измисли и някъв вариант с крик за набиването.
- Betrayer
-
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: 13.07.2008
- Местоположение: Банкя
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E9 CSL Batmobile
Re: Сваляне на преден наносач на Е36
anton mutafchiev написа:ами като цяло не е сложно да се свали нито трудно имаш два болта на тампона по една гайка на двата шарнира и биалетката да се махне ако имаш подходящт инструмент ще се справиш много бързо а относно цената на шарнирите и тампона зависи от къде ги взимаш и колко отстъпка ползваш аз съм взимал на мейле двата шарнира и тампона за 60лв
Прав е колегата, но лично аз не ти препоръчвам Meyle... Търси си Boge или полеуританови... Powerflex

"With power up to 321hp and a six speed gearbox, the EVO will launch from 0-100km/h for 5,4sec and nudge with 260km/h on the German autoban!"
- anton mutafchiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 943
- Регистриран на: 20.05.2009
- Местоположение: пловдив
- Кара: всичко що е с гуми
Re: Сваляне на преден наносач на Е36
полеуритановите са добри а за буге също съм за
но тва сие избор на всеки колега

- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Сваляне на преден наносач на Е36
Dirty M5 driveR написа:Както ти каза Антон имаш 2 болта, държащи тампона. Шарнирите са с гайки. Ако ще го правиш ти, може да видиш зор с изваждането на шарнирите. Ако имаш вилица бухаш с нея. Ако не - подлагаш един чук на шенкела (точно там, където шарнира влиза в него) и по него удряш рязко с друг чук. С вътрешния шарнир също. И това е, нищо сложно няма. Биалетката се откача елементарно. И наистина си прав, че ако си правиш сам тия неща е по-изгодно да сложиш нов носач, защото шарнирите в зависимост от къде пазаруваш са 30-60лв бройката. За труд ще ти вземат поне 25, и като сметнеш всичко то излиза същото.
ПП: После задължително на реглаж
Кажи сега честно - кое не разбра, и какво накриво казах, че такива като мен не искаш да ги коментираш

И да - чел съм теми на Методи и Мишо. Но Методи не си е сменил съединителя, щото някой е пуснал тема да пита как става, а е бил така добър да сподели опита си и да бъде полезен, каквато е целта на тоя форум. Евала за което, такива хора съм ги признал отдавна. Уви, аз няма да сляза да си сваля носача, да снимам, и да кача снимките тук, за да можеш ти да видиш как се прави, само защото си мислиш че едва ли не съм длъжен да се подкрепям единствено със снимков материал. Та ако няма с какво да се обосновеш, ще те помоля да не пишеш такива неща по мой адрес, защото просто не са верни.
- tashev_kiril
-
-
- Мнения: 110
- Регистриран на: 9.10.2009
- Пол: Мъж
Re: Сваляне на преден наносач на Е36
Dirty M5 driveR написа:Dirty M5 driveR написа:Както ти каза Антон имаш 2 болта, държащи тампона. Шарнирите са с гайки. Ако ще го правиш ти, може да видиш зор с изваждането на шарнирите. Ако имаш вилица бухаш с нея. Ако не - подлагаш един чук на шенкела (точно там, където шарнира влиза в него) и по него удряш рязко с друг чук. С вътрешния шарнир също. И това е, нищо сложно няма. Биалетката се откача елементарно. И наистина си прав, че ако си правиш сам тия неща е по-изгодно да сложиш нов носач, защото шарнирите в зависимост от къде пазаруваш са 30-60лв бройката. За труд ще ти вземат поне 25, и като сметнеш всичко то излиза същото.
ПП: После задължително на реглаж
Кажи сега честно - кое не разбра, и какво накриво казах, че такива като мен не искаш да ги коментирашТози, който не разбира съм аз. Хем не знаеш, хем ти обясняваме, после започваш да подлагаш на съмнение написаното от нас... Знам, че искаш да прочетеш 5 реда, да слезеш и да си оправиш колата за 5 минути, но няма как да стане. Отнякъде се почва.
И да - чел съм теми на Методи и Мишо. Но Методи не си е сменил съединителя, щото някой е пуснал тема да пита как става, а е бил така добър да сподели опита си и да бъде полезен, каквато е целта на тоя форум. Евала за което, такива хора съм ги признал отдавна. Уви, аз няма да сляза да си сваля носача, да снимам, и да кача снимките тук, за да можеш ти да видиш как се прави, само защото си мислиш че едва ли не съм длъжен да се подкрепям единствено със снимков материал. Та ако няма с какво да се обосновеш, ще те помоля да не пишеш такива неща по мой адрес, защото просто не са верни.
Така е колега, прав си и затова мисля, че няма какво повече да се каже по темата. Предлагам ключ
- tashev_kiril
-
-
- Мнения: 110
- Регистриран на: 9.10.2009
- Пол: Мъж
Re: Сваляне на преден наносач на Е36
Ето от тази тема ще видите и резултата който постигнах:
viewtopic.php?f=8&t=294168
viewtopic.php?f=8&t=294168
- zonian
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 72
- Регистриран на: 23.08.2011
- Местоположение: Варна
- Кара: е36 1.8i
- Мечтае да кара: z4/850i
- Детайли за колата: коли без тавани, мани
Re: Сваляне на преден наносач на Е36
Ако е толкова просто аз сам ще си го правя за друг път.
Че 20лв за смяна на носач не са много, ама мога на дискотека да отида с тях примерно.
Другият път като ми се наложи ще видя кои ключове са нужни и ще си купя.


31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани