2.93 3.07 или 3.15 за 328
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328
аз карам б28 с неговата си кутия (ZF коя точно незнам) + 3.45 заварен диф, това че се губи от смяна на скорости при драг не е съвсем вярно. Смятам следващия ми диф пак да е 3.45. Пак заварен 

- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328
ръб написа:аз карам б28 с неговата си кутия (ZF коя точно незнам) + 3.45 заварен диф, това че се губи от смяна на скорости при драг не е съвсем вярно. Смятам следващия ми диф пак да е 3.45. Пак заварен
Aз ко да кажа с 3.66.за драг сменям като луд 5-та 165 км,макс

Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- hakerizanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 22.10.2009
- Местоположение: Козлодуй
- Пол: Мъж
- Кара: compact m51d25
Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328
Пресиян Василев написа:Aз ко да кажа с 3.66.за драг сменям като луд 5-та 165 км,макс
бат Преса, ама ти си с дизел. нормално е

I think things -- and they happen...
- arsenal
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 11.11.2010
- Местоположение: сомалия
- Пол: Мъж
- Кара: мотокара
- Мечтае да кара: на бензин
Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328
а 3,91 диф на 328 дали ще е с отрицателен ефект или по добре 3,45
- delas_328
- ентусиаст
-
- Мнения: 1044
- Регистриран на: 27.08.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 24 Клапанова гад!!!
- Мечтае да кара: М3 Е36 3.2
Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328
arsenal написа:а 3,91 диф на 328 дали ще е с отрицателен ефект или по добре 3,45


e90 325i написа:м40б18-то 1-50, 2-90,3-130, 4-170, 5-210![]()
320-та е горе долу същата
nelim написа:Знам че няма общо с темата (т.е. има ама е малко с изместен център)
Ама мойто М43Б18 е точно 1-40 - 2-80 , така че не виждам нищо странно с накой дифове и 28-цата да е така
а за дрифт, драг и икономия - който открие нещо такова да свирка и аз ще си купя едно
Колега нали не вярваш,че 328 с 3.45 ще е 1-40,2-80,3-120

По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!
- arsenal
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 11.11.2010
- Местоположение: сомалия
- Пол: Мъж
- Кара: мотокара
- Мечтае да кара: на бензин
Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328
с 3,91 мах 200км на 5та с 15 ки
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328



Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- EnimEn
- ентусиаст
-
- Мнения: 921
- Регистриран на: 23.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: яки шестаци...
Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328
krika написа::OT: Как стои въпросът със смяната на предавателното число на големите прасета на Е36. Става ли културно от голям отворен с по-късо предавателно да се прехвърлят пиньона и короната на по-дълъгия шпер
по принцип се практикува обратната манипулация - прехвърля се само шпер касетата, но иначе конкретно по въпроса - да, не е проблем, но се прави прецизна регулация отзад към пиньона
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328
Има логика. МерсиEnimEn написа:krika написа::OT: Как стои въпросът със смяната на предавателното число на големите прасета на Е36. Става ли културно от голям отворен с по-късо предавателно да се прехвърлят пиньона и короната на по-дълъгия шпер
по принцип се практикува обратната манипулация - прехвърля се само шпер касетата

Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- BMWm5
-
-
- Мнения: 876
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: Пловдивчанче
- Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
- Мечтае да кара: м6
Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328
след много мислене и умуване си сложих 2.93 шпер само с такъв не бях карал и всичко ми пасна доста добре с изклиучение на дупката от 1000 до 3000 тва ме побърква но пак сам доволен от разхода на гориво които е 8 9 градко из Пловдив (не ми се слушат тъпотии които не вярва идва пълни до горе и се уверява) с тук таме простотия за драг бих казал че по добро число от това не може да се измисли като имам зад себе си 1 година каране с 2.79 отворен .. но ако бе6е прекасвача на 7000 6те6е да е то4но.. а до колкото до дрифта на първа си прави6 чудеса се пак е 70 км а на втора е нужно само едно 6типване на съединителя и вс е ок ( без 6типжане не се слу4ва ни6то) и като съпоставя разликите между 3.45 6пер и 2.93 бих казал 4е както са го измислили хората така е наи добре с 3.45 бе6е мн тъпо за6тото 23-ките те бият яко и тук такаме някоя 20-ка е напраила по добър старт от теб и няма зимане на 400 метра за дрифт 1-ва се едно я няма 2-ра едно такова никво и си казва6 ако имам 2-ра и половина 6те е по добре и в следва6тия момент ти трябва 1-ва и половина за6тото на 2-ра умира бе голяма тъпотия.Не бе6е проблем да се направи 3.07 или и 15 6пера от от 3.15-то ме отказа една 28-ца на калояново коитоя може6е да прави вс друго отсвен да дрифти.. и твърдо бих казал за 328 диференцялите са 2.93 и 3.07
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328
bum_bum написа:3,23 или 3,45. 3,07 е толкова дълъг, че не знам със стоковия как може някой да каже изобщо, че колата е силна.
Чудесен е 2,93 на Б28!



- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328
BMWm5 написа:след много мислене и умуване си сложих 2.93 шпер само с такъв не бях карал и всичко ми пасна доста добре с изклиучение на дупката от 1000 до 3000 тва ме побърква но пак сам доволен от разхода на гориво които е 8 9 градко из Пловдив (не ми се слушат тъпотии които не вярва идва пълни до горе и се уверява) с тук таме простотия за драг бих казал че по добро число от това не може да се измисли като имам зад себе си 1 година каране с 2.79 отворен .. но ако бе6е прекасвача на 7000 6те6е да е то4но.. а до колкото до дрифта на първа си прави6 чудеса се пак е 70 км а на втора е нужно само едно 6типване на съединителя и вс е ок ( без 6типжане не се слу4ва ни6то) и като съпоставя разликите между 3.45 6пер и 2.93 бих казал 4е както са го измислили хората така е наи добре с 3.45 бе6е мн тъпо за6тото 23-ките те бият яко и тук такаме някоя 20-ка е напраила по добър старт от теб и няма зимане на 400 метра за дрифт 1-ва се едно я няма 2-ра едно такова никво и си казва6 ако имам 2-ра и половина 6те е по добре и в следва6тия момент ти трябва 1-ва и половина за6тото на 2-ра умира бе голяма тъпотия.Не бе6е проблем да се направи 3.07 или и 15 6пера от от 3.15-то ме отказа една 28-ца на калояново коитоя може6е да прави вс друго отсвен да дрифти.. и твърдо бих казал за 328 диференцялите са 2.93 и 3.07
Колега без лоши чувства, но от тоя дизелов диф, като си минал на 2.93 е нормално да ти се види самолет





Уважавай другия, независимо каква кола кара.
Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328
някой има ли реални замервания,как се отразява смяна на предавателно число на дифа.говаря за нещо измерено,а не как се усеща и чува.примерно,някой да е замерил нещо,преди да смени дифа,и после пак същото,с друго предавателно число,без други промени по колата.
Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328
Има, 0,4сек на 400 метра в полза на 3,07 срещу 3,45. (мерено на кръговете по драг в сливен)
като цяло карано е с 3,45 3,07 2,93 и 2,65.... най-добре се държи колата с 3,07 както за дрифт така и за драг
http://www.facebook.com/video/video.php ... 6999179553 3,07 на 3та скорост с 17ки 225/45
като цяло карано е с 3,45 3,07 2,93 и 2,65.... най-добре се държи колата с 3,07 както за дрифт така и за драг
http://www.facebook.com/video/video.php ... 6999179553 3,07 на 3та скорост с 17ки 225/45
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328
Soul_Fly написа:Има, 0,4сек на 400 метра в полза на 3,07 срещу 3,45. (мерено на кръговете по драг в сливен)
като цяло карано е с 3,45 3,07 2,93 и 2,65.... най-добре се държи колата с 3,07 както за дрифт така и за драг
http://www.facebook.com/video/video.php ... 6999179553 3,07 на 3та скорост с 17ки 225/45
Тия 400м не са най-показателното нещо... Това е като 0-100... Примерно на 0-100 с 3.45 2ра ти свършва малко преди 100 и трябва да сложиш 3та за да стане 100, от там и много голяма разлика във времето... Но при една реална гонка ти не се гониш до 0-100, а поне до 180... За 400м. трябва така да си подбрал дифа, че да финишираш си малко преди редлайна на 3та... Така че ако се гонят времена на драг е едно, ако се гони силна кола на улицата е друго




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани