аларма и вдигане на ел стъкла
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
39 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- luizov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 611
- Регистриран на: 18.10.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 323ci M52tuB25
- Мечтае да кара: ///M3 e30
Re: аларма и вдигане на ел стъкла
Извинявам се, че ще ползвам темата на колегата.
Моята кола има функцията да вдига стъклата (задържам ключа и стъклата се вдигат), обаче още като я купих беше без дистанционни за алармата.
Въпросът е ако махна алармата и си сложа един модул за централно заключване, той ще може ли да вдига стъклата и ако може трябва ли да е някакъв по специален или всеки модул ще свърши работа?
Моята кола има функцията да вдига стъклата (задържам ключа и стъклата се вдигат), обаче още като я купих беше без дистанционни за алармата.
Въпросът е ако махна алармата и си сложа един модул за централно заключване, той ще може ли да вдига стъклата и ако може трябва ли да е някакъв по специален или всеки модул ще свърши работа?
- sa_hellrot
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 25.07.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е53
Re: аларма и вдигане на ел стъкла
Моята така я направих- вдига си ги с българската аларма .
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: аларма и вдигане на ел стъкла
luizov написа:Извинявам се, че ще ползвам темата на колегата.
Моята кола има функцията да вдига стъклата (задържам ключа и стъклата се вдигат), обаче още като я купих беше без дистанционни за алармата.
Въпросът е ако махна алармата и си сложа един модул за централно заключване, той ще може ли да вдига стъклата и ако може трябва ли да е някакъв по специален или всеки модул ще свърши работа?
Ти си имаш комфорт модул. В него е управлението на стъклата и централното. Не ти трябва никакъв модул, а дистанционно за алармата. Сега дай малко повече инфо за самата аларма и сигурен ли си, че я има.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Re: аларма и вдигане на ел стъкла
luizov написа:Извинявам се, че ще ползвам темата на колегата.
Моята кола има функцията да вдига стъклата (задържам ключа и стъклата се вдигат), обаче още като я купих беше без дистанционни за алармата.
Въпросът е ако махна алармата и си сложа един модул за централно заключване, той ще може ли да вдига стъклата и ако може трябва ли да е някакъв по специален или всеки модул ще свърши работа?
Но иначе, да, ако вържеш един модул за централно (който има функция за по-дълго заключване) към правилните пинове на модула на е36-цата ти - с дистанционното от модула за централно ще си заключваш, отключваш и затваряш стъклата. Всичко на всичко имаш да прекараш 3 кабела - 1 за заключване, 1 за двойното заключване (т.е. отвътре да не може да бъде отключвана с лостчетата и дръжките за отваряне), 1 за отключване.
Има го подробно описано в няколко теми - по-подробната и ясно написана е на Методи80, така че така лесно ще я намериш като тръгнеш да го правиш. Хубаво е да си намериш модул (или аларма), която да подава + за заключване и отключване, а не --, обикновено го пише в схемата на алармата/модула.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: аларма и вдигане на ел стъкла
PeReZ написа:luizov написа:Извинявам се, че ще ползвам темата на колегата.
Моята кола има функцията да вдига стъклата (задържам ключа и стъклата се вдигат), обаче още като я купих беше без дистанционни за алармата.
Въпросът е ако махна алармата и си сложа един модул за централно заключване, той ще може ли да вдига стъклата и ако може трябва ли да е някакъв по специален или всеки модул ще свърши работа?
Но иначе, да, ако вържеш един модул за централно (който има функция за по-дълго заключване) към правилните пинове на модула на е36-цата ти - с дистанционното от модула за централно ще си заключваш, отключваш и затваряш стъклата. Всичко на всичко имаш да прекараш 3 кабела - 1 за заключване, 1 за двойното заключване (т.е. отвътре да не може да бъде отключвана с лостчетата и дръжките за отваряне), 1 за отключване.
Има го подробно описано в няколко теми - по-подробната и ясно написана е на Методи80, така че така лесно ще я намериш като тръгнеш да го правиш. Хубаво е да си намериш модул (или аларма), която да подава + за заключване и отключване, а не --, обикновено го пише в схемата на алармата/модула.
Колега, не го подвеждай. Няма как да свърже още един модул, който е само за централно заключване а и няма смисъл. И това "по-дълго заключване" от къде го измисли? Модула DWA, който може би си има пред вид е съвсем друго нещо. Той представлява един приемник на сигналите подавани от дистанционното на ключа, но за да работи са необходими самия модул, дистанционните, които са в контактните ключове и повече от три проводника. Това за двойното заключване не става с отделен проводника, а е функция на комфорт модула.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- luizov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 611
- Регистриран на: 18.10.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 323ci M52tuB25
- Мечтае да кара: ///M3 e30
Re: аларма и вдигане на ел стъкла
stony1 написа:luizov написа:Извинявам се, че ще ползвам темата на колегата.
Моята кола има функцията да вдига стъклата (задържам ключа и стъклата се вдигат), обаче още като я купих беше без дистанционни за алармата.
Въпросът е ако махна алармата и си сложа един модул за централно заключване, той ще може ли да вдига стъклата и ако може трябва ли да е някакъв по специален или всеки модул ще свърши работа?
Ти си имаш комфорт модул. В него е управлението на стъклата и централното. Не ти трябва никакъв модул, а дистанционно за алармата. Сега дай малко повече инфо за самата аларма и сигурен ли си, че я има.
Стана късно, утре ще снимам алармата, като я гледам мисля че не е оригиналната.
Re: аларма и вдигане на ел стъкла
stony1 написа:Колега, не го подвеждай. Няма как да свърже още един модул, който е само за централно заключване а и няма смисъл. И това "по-дълго заключване" от къде го измисли? Модула DWA, който може би си има пред вид е съвсем друго нещо. Той представлява един приемник на сигналите подавани от дистанционното на ключа, но за да работи са необходими самия модул, дистанционните, които са в контактните ключове и повече от три проводника. Това за двойното заключване не става с отделен проводника, а е функция на комфорт модула.
Как така "няма вариант да се свърже още един модул", а какво е всяка една афтърмаркет аларма, вързана на е36 ? И разбира се, че нямам предвид DWA модула (ориг. аларма), а имам предвид модула за централно (ZKE/ZVM), не знам как ти хрумна, човека няма оригинална аларма, иначе много ясно, че щеше да си ползва нея и нейното дистанционно.
Аз отговарям на човека именно за неговия случай - без оригинална аларма, без оригинални дистанционни за централно и т.н.
Ако нямаш оригинално тези неща - варианта да си заключваш колата с дистанционно и да ти се вдигат стъклата автоматично е точно такъв какъвто съм го описал.
Допълнителния модул (модул за централно + дистанционни или аларма) се свързва към заключващия, отключващия пин и към пина за двойно заключване.
Двойното заключване е функция на модула за централно заключване на колата, но за да го използваш с афтърмаркет аларма, то трябва тя да е свързана към определен пин (иначе просто заключва колата, но отвътре с лостчето или дръжка колата може да бъде отворена).
Правил съм го не един и два пъти, така че нека не спорим дали аз подвеждам ;].
Май ти нещо не ме разбра, и струва ми се не разбра и какво пита човека, поне според мен той пита за неоригинален вариант. С оригинални дистанционни, аларма или ключ е ясно как стават нещата.
И как така не знаеш какво е "дълго заключване", точно дългото заключване (дълъг сигнал към заключващия пин на модула за цетралното заключване ZKE/ZVM) вдига стъклата ?
Няма значение де, нека не спорим. Ето ги темите, в които е описано това което казвам аз:
viewtopic.php?f=8&t=243155
viewtopic.php?t=16668
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: аларма и вдигане на ел стъкла
Аз не споря с никого и чета внимателно какво е написал колегата, но ти вземи да си прочетеш поста:
и
За какв му е да свързва допълнителен модул за централното, като такъв вече има на колата и той е част от комфорт модула? При него модула е GM IV и ми хрумна, защото при наличие на такъв модул, това което си имал пред вид е просто безмислено и е нормално да се сетя за DWA модул.
По отношение на двойното заключване вече писах, че е функция на комфорта и в този случай управлението става по един проводник.
Не искам да изпадам в спорове, но когато искате да помогнете на някого, пишете разбираемо. Има колеги, които и понятие си нямат от тоци и току виж разбрали недоразбрали и решили да си сложат по един допълнителен модул.
PeReZ написа:Но иначе, да, ако вържеш един модул за централно (който има функция за по-дълго заключване) към правилните пинове на модула на е36-цата ти...
и
PeReZ написа: ...а имам предвид модула за централно (ZKE/ZVM), не знам как ти хрумна...
За какв му е да свързва допълнителен модул за централното, като такъв вече има на колата и той е част от комфорт модула? При него модула е GM IV и ми хрумна, защото при наличие на такъв модул, това което си имал пред вид е просто безмислено и е нормално да се сетя за DWA модул.
По отношение на двойното заключване вече писах, че е функция на комфорта и в този случай управлението става по един проводник.
Не искам да изпадам в спорове, но когато искате да помогнете на някого, пишете разбираемо. Има колеги, които и понятие си нямат от тоци и току виж разбрали недоразбрали и решили да си сложат по един допълнителен модул.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Re: аларма и вдигане на ел стъкла
Абе човек, естествено че той има модул за централно, но няма дистанционни и затова пише в тази тема. Пита дали може с неоригинални дистанционни да заключва е36-цата и да се затварят стъклата й..
Много ясно, че за "централно заключване" не му трябва допулнителен модул, но за да го ползва с дистанционни му трябва допълнителен модул - АЛАРМА или "модул за централно" (от който той ще ползва само дистанционните и приемника, но останалото ще го свърже към оригиналния модул на колата).
Няма нищо неразбираемо от написаното от мен по-горе, просто явно ти нещо не схвана мисълта ми или може би израза "модул за централно" те обърка, надявам се че сега става ясно, че от въпросния афтърмаркет модул ще се ползват само дистанционните и приемника, всичко друго ще е вързано към оригиналния модул за централно заключване на е36-цата... Аз съм отговорил конкретно и ясно на въпроса на човека.
Въпросните колеги, които си нямат понятие или не знаят какво е "дълго заключване", по-добре вместо да пускат поредната безмислена тема или коментар, да прочетат темите, които дадох горе, и които хора като Методи80 и Лилоф са написали след доста труд.
Много ясно, че за "централно заключване" не му трябва допулнителен модул, но за да го ползва с дистанционни му трябва допълнителен модул - АЛАРМА или "модул за централно" (от който той ще ползва само дистанционните и приемника, но останалото ще го свърже към оригиналния модул на колата).
Няма нищо неразбираемо от написаното от мен по-горе, просто явно ти нещо не схвана мисълта ми или може би израза "модул за централно" те обърка, надявам се че сега става ясно, че от въпросния афтърмаркет модул ще се ползват само дистанционните и приемника, всичко друго ще е вързано към оригиналния модул за централно заключване на е36-цата... Аз съм отговорил конкретно и ясно на въпроса на човека.
stony1 написа:... Има колеги, които и понятие си нямат от тоци и току виж разбрали недоразбрали и решили да си сложат по един допълнителен модул.
Въпросните колеги, които си нямат понятие или не знаят какво е "дълго заключване", по-добре вместо да пускат поредната безмислена тема или коментар, да прочетат темите, които дадох горе, и които хора като Методи80 и Лилоф са написали след доста труд.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: аларма и вдигане на ел стъкла
Ако ще дава пари, мисля, че е по-добре да си смени алармата и да се радва на автоматичното вдигане на стъклата. И да отиде при кадърен майстор, имаче пак ще пише в темата.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- luizov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 611
- Регистриран на: 18.10.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 323ci M52tuB25
- Мечтае да кара: ///M3 e30
Re: аларма и вдигане на ел стъкла
E стига колеги не се карайте заради мен. Наистина май един алармаджия ще свърши работата най-добре.
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: аларма и вдигане на ел стъкла
Добре де , дай снимка на тая аларма ....
Ако е българска няма никакъв проблем просто да се обучи едно дистанционно и си готов .... , ако пък не е българска , тогава ще му мислиш ....
Ако е българска няма никакъв проблем просто да се обучи едно дистанционно и си готов .... , ако пък не е българска , тогава ще му мислиш ....
- nelim
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 447
- Регистриран на: 9.04.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: ше: '95 E36 M43B18 Lim
- Мечтае да кара: //M Power :)
Re: аларма и вдигане на ел стъкла
При мойта също като задържиш ключа ги вдига, освен това е вързана към алармата(неоригинална) комфорт модула и като заключа колата ги вдига.
пс. Имам въпрос обаче, тъй като на служебния сеат е същото, но има и функция като отключиш колата ако задържиш ключа - стъклата всичките почват да се свалят, и е доста удобно лятото, дали подобна функция има и при наще коли - т.е. не за автоматично вдигане а за автоматично сваляне с задържане на ключа в позиция отключване..
Мерси предварително
пс. Имам въпрос обаче, тъй като на служебния сеат е същото, но има и функция като отключиш колата ако задържиш ключа - стъклата всичките почват да се свалят, и е доста удобно лятото, дали подобна функция има и при наще коли - т.е. не за автоматично вдигане а за автоматично сваляне с задържане на ключа в позиция отключване..
Мерси предварително


Re: аларма и вдигане на ел стъкла
Глей кво нещо е съдбата, точно за такова нещо си мислех одеве като я заключвах. Моята е М52Б20, 97ма година. Когато завъртя и задържа ключа, тогава дига стъклото до горе. Когато заключвам с дистанционното, само заключва колата без да вдига прозорците. Алармата е оригинална, заводска. Ключа е този с 3-те бутона, отключване, заключване и осветление. Как да си го направя, с заключването на бутона, да ми вдига всеки път и стъклата?
Coulthard написа:Ти кон дето бяга да не яде виждал ли си ?
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: аларма и вдигане на ел стъкла
krisu написа:Глей кво нещо е съдбата, точно за такова нещо си мислех одеве като я заключвах. Моята е М52Б20, 97ма година. Когато завъртя и задържа ключа, тогава дига стъклото до горе. Когато заключвам с дистанционното, само заключва колата без да вдига прозорците. Алармата е оригинална, заводска. Ключа е този с 3-те бутона, отключване, заключване и осветление. Как да си го направя, с заключването на бутона, да ми вдига всеки път и стъклата?
При твоята трябва да се вдигат стъклата когато задържиш бутона за заключване натиснат. Пробвай, би трябвало да стане.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
39 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани