Като е судена много прекъсва

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1654
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: PB/HD
Пол: Мъж
Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
Мечтае да кара: '96 BMW M3

Re: Като е судена много прекъсва

Мнение от BiTurbo » 30 Ное 2010, 13:07

абе диагностиката на Е36 сие пунта мара работа. Тоя комп нищо не записва, може да ти даде само ламбда сонда, дебитомер и я някой датчик, ама в повечето случаи и нищо не хваща, щото явно те си работят, ама не дават правилните данни.

Най сигурната диагностика се прави по аутодата на буксата на компа с един мултуцет.......ааааа също така е безплатна ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Като е судена много прекъсва

Мнение от ares2 » 30 Ное 2010, 13:22

не искам да се заяждам с никого и говоря по принцип.. но..
каква е тази тенденция за поправка на всичко в домашни условия?
разбира се че е по добра идея да идеш на диагностика някъде...
може да си решиш проблема без да гадаем тук като бабички
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 167
Регистриран на: 25.10.2009
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: M50B20 E36
Мечтае да кара: M3

Re: Като е судена много прекъсва

Мнение от jorji6i6i » 30 Ное 2010, 14:30

проблема ти е в дебитомера, колега, откачи го сутрин когато ти е студена колата и виж за какъв вървеж става дума... :driving:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: Като е судена много прекъсва

Мнение от ивчо3 » 01 Дек 2010, 9:51

SHTILL написа:[Колега, защо да дава (можеби) излишни пари за диагностика, след като може и сам да провери някои основни неща като кабели и свещи? Примерно... не вярвам тук в тоя форум да има колеги, които и това да не могат да направят...

Има ги, но си падат по чат в теми като "Извън темата".

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 607
Регистриран на: 16.03.2006
Кара: бас Барабас

Re: Като е судена много прекъсва

Мнение от Яро » 01 Дек 2010, 11:13

SHTILL написа:Колега, пали колата студена, отваряй капака и с ръкавици или парцал вади кабелите един по един. Ако работата на мотора се промени след като извадиш кабел - свеща/кабела са читави. Но внимавай, че а те джасна тока :1: ... на старата ми кола (едно сузуки) така проверявах кабелите веднъж, че си наднах на задника. :mhihi: Поздрави

Няма го джасне тока, щото бобината е направо върху свещта ;) Ама и тоя метод не е гаранция, щото, ако дюзата пръска малко да речем, свещта няма кво да запали, нали?
Всеки шут в задника - крачка напред!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: Като е судена много прекъсва

Мнение от ивчо3 » 01 Дек 2010, 15:16

ares2 написа:не искам да се заяждам с никого и говоря по принцип.. но..
каква е тази тенденция за поправка на всичко в домашни условия?
разбира се че е по добра идея да идеш на диагностика някъде...
може да си решиш проблема без да гадаем тук като бабички

И като идеш на диагностика с нашите архаични двигатели от 1987 до към 1995 г., изключение м44,52, какво те грее. Наистина излизат някои неща, които и сам можеш да провериш с обикновен мултиметър. До сега 2 пъти съм си карал колата на диагностика, първо след като си купих колата, имаше дебитомер и стъпков мотор за смяна, ама познай дали нещо от това излезе на монитора, нищо подобно, само едни глупости, които честно почти не ме вълнуват, втория път за съмнение, относно повредена ламбда сонда, което и си излезе като грешка. Автомобилите, произведени след 2000 г. без диагностика нищо не става, ама това е друга тема.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Като е судена много прекъсва

Мнение от ares2 » 01 Дек 2010, 16:24

ивчо3 написа:
ares2 написа:не искам да се заяждам с никого и говоря по принцип.. но..
каква е тази тенденция за поправка на всичко в домашни условия?
разбира се че е по добра идея да идеш на диагностика някъде...
може да си решиш проблема без да гадаем тук като бабички

И като идеш на диагностика с нашите архаични двигатели от 1987 до към 1995 г., изключение м44,52, какво те грее. Наистина излизат някои неща, които и сам можеш да провериш с обикновен мултиметър. До сега 2 пъти съм си карал колата на диагностика, първо след като си купих колата, имаше дебитомер и стъпков мотор за смяна, ама познай дали нещо от това излезе на монитора, нищо подобно, само едни глупости, които честно почти не ме вълнуват, втория път за съмнение, относно повредена ламбда сонда, което и си излезе като грешка. Автомобилите, произведени след 2000 г. без диагностика нищо не става, ама това е друга тема.


да ти кажа имаш голямо право ... и съм съгласен
препоръчвам я заради няколко ключови елемента които по лесно може да се хванат на комп. друг в въпроса на колко места и кои умее да работи с това.
аз се дразня от друго.. като се понесат чуковете и отверките и после тема тук. колата не работи, помогнете, загивам и тн...
Изображение

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook