Бавно загряване на М52Б20
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
42 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1672
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Бавно загряване на М52Б20
Според мен,няма да е грешно или скъпо да се смени термостата,дори да се окаже,че не е от него (което ме съмнява).
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- luizov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 611
- Регистриран на: 18.10.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 323ci M52tuB25
- Мечтае да кара: ///M3 e30
Re: Бавно загряване на М52Б20
el_nino написа:taba4ko написа:термостата си е постоянно отворен и двигателя за това не може да загрее. смени го и ще се родиш и с парно и с добре работещ двигател.
Парно имам от момента в които стрелката мине средата на синьото поле и то доста силно парно ! Долния маркуч на радиатора си седи студен доста дълго време което говори че термостата не е блокирал отворен ! Ако термостата ми беше отворен и с това постоянно въртящо виско предполагам колата ми и след 50км пробег нямаше да загрее ?
Малко ми бяга логиката на цялата работа ?
Има случаи в които термостата просто не затваря добре и пуска по малко в големия кръг, предполагам че при теб е така (и при мен

Re: Бавно загряване на М52Б20
Интересно....а при мен, загрява нормално..паля и след 5 км горе-долу стрелката е на средата...но проблема е там че понякога от самосебе си спада до синята зона или ако я загася, после като запаля и си седи пак на синиото и не мърда..!?!? 

- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
Re: Бавно загряване на М52Б20
el_nino написа:taba4ko написа:
Парно имам от момента в които стрелката мине средата на синьото поле и то доста силно парно ! Долния маркуч на радиатора си седи студен доста дълго време което говори че термостата не е блокирал отворен ! Ако термостата ми беше отворен и с това постоянно въртящо виско предполагам колата ми и след 50км пробег нямаше да загрее ?
Малко ми бяга логиката на цялата работа ?
Savy написа:Интересно....а при мен, загрява нормално..паля и след 5 км горе-долу стрелката е на средата...но проблема е там че понякога от самосебе си спада до синята зона или ако я загася, после като запаля и си седи пак на синиото и не мърда..!?!?
това предполага че имате образувана въздушна възглавница в системата и че от някъде влиза въздух. първо добре обезвъздушете и после проверете термостата

Re: Бавно загряване на М52Б20







- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Бавно загряване на М52Б20
Аз смених термостата онзи ден (беше си оригиналния БМВ), промих цялата система с вода, изчистих добре радиатора и ... колата загрява още по-бавно
Сега ме е яд, че не извадих водната помпа поне да я огледам 


- lakmus
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 325
- Регистриран на: 24.08.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комерсиални БМВ-та...
Re: Бавно загряване на М52Б20
bum_bum написа:Аз смених термостата онзи ден (беше си оригиналния БМВ), промих цялата система с вода, изчистих добре радиатора и ... колата загрява още по-бавноСега ме е яд, че не извадих водната помпа поне да я огледам
При мен стана същата работа, нов термостат, нова водна помпа, старо виско + промивка на радиатора и въобще цялата система и схемата е същата = започна да загрява още по-бавно... и дори понякога стрелката отива към 12 и 1 и застава там за известно време... Термостата ми е на 88* . Имам чувството, че някой от компонентите (Водна помпа или термостат ) просто не са качествени и затова се получава така, но може и да греша.
П.П. Двигателя е М50Б25
- lubo_frend
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 14.10.2008
- Местоположение: Bulgariq-Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: в завои с вратите напред
Re: Бавно загряване на М52Б20
и аэ имам същия проблем,мислех че е от термостата и го смених, колата загря за прилично време на место до средата,но слет като отвори термостата стрелката падна до първата стрелка след синьото поле и не се качи повече
обезвъздушил съм я и няма въздух в системата със сигурност
термо датчик ли е ,но защо в началото отчита

обезвъздушил съм я и няма въздух в системата със сигурност
термо датчик ли е ,но защо в началото отчита

- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
Re: Бавно загряване на М52Б20
bum_bum написа:Аз смених термостата онзи ден (беше си оригиналния БМВ), промих цялата система с вода, изчистих добре радиатора и ... колата загрява още по-бавноСега ме е яд, че не извадих водната помпа поне да я огледам
защо, какво и е на помпата? щом има поток и колата се охлажда значи работи - поне според мен. ако не загрява, проблема не трябва ли да си остане в термостата? един приятел като вас сменил и направил всичко както трябва, и пак не мискала да загрява. оправи се чак на третия термостат който смени (само него без да пипа каквото и да е било друго). има доста ментете термостати на пазара и като че ли нещата не стават с една покупка на термостат. май най-добре е да се купуват оригинални термостати от дару или камор или Мкар....защото с 2-3 ефтини се достига цената на оригиналния все пак....

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Бавно загряване на М52Б20
Мойта с новия загрява по-бавно от преди.. Ама нямаше в наличност оригинален и така.. уж читав взех.
Водна помпа не може да причини по-бавно загряване, по-скоро обратното. Просто е добре, като се свалят всичките глупости там да се извади и огледа, особено при дизела, дето пада повече разглабяне.
Виското също не може да е проблемно в случая, тъй като преди да отвори термостата, т.е. стрелката да иде на средата водата е в малкия кръг и виското няма значение дали как и колко върти.
Та остава термостата и евентуално капачката, която може да не държи налягане.
Водна помпа не може да причини по-бавно загряване, по-скоро обратното. Просто е добре, като се свалят всичките глупости там да се извади и огледа, особено при дизела, дето пада повече разглабяне.
Виското също не може да е проблемно в случая, тъй като преди да отвори термостата, т.е. стрелката да иде на средата водата е в малкия кръг и виското няма значение дали как и колко върти.
Та остава термостата и евентуално капачката, която може да не държи налягане.
- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
Re: Бавно загряване на М52Б20
да и аз това знам и го казвам. просто не те разбрах какво имаше в предвид като спомена помпата и за това питам....

- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: Бавно загряване на М52Б20
Мене не ми захряваше и свалих там всиките глупости докато стигна до термостата и какво да видя беше се цепил от едната страна и седеше постоянно отворен , взех си оригинален БМВ на 92 градиса и сега няма ядове загрява перфектно
I'm slowly drifting


- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Бавно загряване на М52Б20
Аз силно се надявам да има някакъв остатъчен въздух по системата и за това да го прави. Ако не се оправи до няколко дни ще взема оригинален и ще ги сваря и трите в една тенджера да видя кой на колко точно отваря.
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: Бавно загряване на М52Б20
Това не е гаранция , аз като свалих стария на 88 градуса и го праснах на котлон си отваряше на пръв поглед нормално ,а на колата като беше си карах с картони на бъбреците зимата 

I'm slowly drifting


- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Бавно загряване на М52Б20
Той отваря ама мери ли на колко? Мисля да ги шибна всичките в котлона и да се види кой кога отваря като меря температурата.
42 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани