Труден старт - палене М43 - Решение
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
37 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Re: Труден старт - палене М43 - Решение
ако разхода е нормален остава регулатор на горивото, ако има промяна в разхода е възможно да е и температурния датчик.
- giggs_11
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 158
- Регистриран на: 3.11.2008
- Местоположение: плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320д
Re: Труден старт - палене М43 - Решение
кажи как да тествам регулатора?!sonny написа:ако разхода е нормален остава регулатор на горивото, ако има промяна в разхода е възможно да е и температурния датчик.
- giggs_11
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 158
- Регистриран на: 3.11.2008
- Местоположение: плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320д
Re: Труден старт - палене М43 - Решение
някой може ли да ми каже,клапан регулатора на м43 ,става ли за м40 или поне за проба?!!!
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: Труден старт - палене М43 - Решение
на регулатора пише на колко атмосфери е, имам 1 на 3 атмосфери от Е36 М40 читав.
- giggs_11
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 158
- Регистриран на: 3.11.2008
- Местоположение: плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320д
Re: Труден старт - палене М43 - Решение
ще трябва да проверя моя какъв е...............ти от къде си ?!NikiNikolov написа:на регулатора пише на колко атмосфери е, имам 1 на 3 атмосфери от Е36 М40 читав.
- kyna
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: 18.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318i E36 M43 '95
- Мечтае да кара: Ново ...
Re: Труден старт - палене М43 - Решение
giggs_11 написа:кажи как да тествам регулатора?!sonny написа:ако разхода е нормален остава регулатор на горивото, ако има промяна в разхода е възможно да е и температурния датчик.
регулатора се тества най добре като сложиш манометър на изхода на горивната помпа - трябва да ти държи налягане колкото пише на регулатора.
- giggs_11
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 158
- Регистриран на: 3.11.2008
- Местоположение: плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320д
Re: Труден старт - палене М43 - Решение
а ако горивната помпа е прецакана и не дава нужния дебит,това няма ли да ме подлъже,примерно....че регулатора не работи?!kyna написа:giggs_11 написа:кажи как да тествам регулатора?!sonny написа:ако разхода е нормален остава регулатор на горивото, ако има промяна в разхода е възможно да е и температурния датчик.
регулатора се тества най добре като сложиш манометър на изхода на горивната помпа - трябва да ти държи налягане колкото пише на регулатора.
- kyna
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: 18.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318i E36 M43 '95
- Мечтае да кара: Ново ...
Re: Труден старт - палене М43 - Решение
giggs_11 написа:а ако горивната помпа е прецакана и не дава нужния дебит,това няма ли да ме подлъже,примерно....че регулатора не работи?!kyna написа:giggs_11 написа:кажи как да тествам регулатора?!sonny написа:ако разхода е нормален остава регулатор на горивото, ако има промяна в разхода е възможно да е и температурния датчик.
регулатора се тества най добре като сложиш манометър на изхода на горивната помпа - трябва да ти държи налягане колкото пише на регулатора.
Да може дате подлъже!
Пробвай да пълниш бутилка но изхода на маркуча го намали ( стисни) за да може да направи налягане и ще видиш до колко ще вдигне.
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Труден старт - палене М43 - Решение
Когато не сте наясно, поне не пишете глупости да подведете някого
. Какви налягания мерите по помпите, като на самата горивна рампа си има специален винтил като на гума, но предназначен точно за контрол на налягането. Всички други замервания, в други точки са неверни. Пак повтарям, че при М40 и М43 налягането на впръскване /НЕ ТОВА, КОЕТО МОЖЕ ДА НАПРАВИ ПОМПАТА/ е 3.0 бара и това налягане посредством регулатора се поддържа в самата рампа.

only rear wheel drive
- kyna
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: 18.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318i E36 M43 '95
- Мечтае да кара: Ново ...
Re: Труден старт - палене М43 - Решение
michev написа:Когато не сте наясно, поне не пишете глупости да подведете някого. Какви налягания мерите по помпите, като на самата горивна рампа си има специален винтил като на гума, но предназначен точно за контрол на налягането. Всички други замервания, в други точки са неверни. Пак повтарям, че при М40 и М43 налягането на впръскване /НЕ ТОВА, КОЕТО МОЖЕ ДА НАПРАВИ ПОМПАТА/ е 3.0 бара и това налягане посредством регулатора се поддържа в самата рампа.
Колега къде се намира тоя винтил - аз свалях рамата ни никъде не видях да има такава точка за мерене на налягане!
Ако ти е възможно една снимка да направиш да покажеш!?
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: Труден старт - палене М43 - Решение
Наистина на някои коли има такъв вентил като за помпане на гума - пример форд, но при Е36 М40 не съм видял досега такова животно, при ДВГ М43 също не съм обръщал внимание, сле дкратка справка се установи, че няма.
ПП. купува се 1 тройник за маркуч фи 8 мм и се мери налягането, но единствено и само при рейката, никъде другаде.
ПП. купува се 1 тройник за маркуч фи 8 мм и се мери налягането, но единствено и само при рейката, никъде другаде.
Re: Труден старт - палене М43 - Решение
М43 го има, иначе на празен ход откачен вакуум на регулатора 3 бара, при закачен вакуум на регулатора, 2.5 бара,това трябва да покаже налягането на манометъра, при М43 и така се разбира дали е читав регулатора
- kyna
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: 18.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318i E36 M43 '95
- Мечтае да кара: Ново ...
Re: Труден старт - палене М43 - Решение
sonny написа:М43 го има, иначе на празен ход откачен вакуум на регулатора 3 бара, при закачен вакуум на регулатора, 2.5 бара,това трябва да покаже налягането на манометъра, при М43 и така се разбира дали е читав регулатора
Колега моля те покажи на схемата къде се намита тази точка за мерене на налягането!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- vankatagsi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София, западния край
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 323CI
- Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове
Re: Труден старт - палене М43 - Решение
На някой коли го има този винтил, на други не. На тези които го няма знам че се мери налягането на изходящия бензин. Но не съм на 100% сигурен така че нека някой който е напълно сигурен да каже къде се мери налягането в рейката при положение че няма клапан за измерване! Ще е полезно да се знае
37 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани